Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Tentokrát je tu možnost, že to není vhodné pro Miu Darethu. Podobnost nebo shoda jmen není náhodná! Mio, chtěla jsi mě zabít, když to sem nedám, teď mě zabiješ právě za to, že jsem to sem dala. 12. díl

12.
Svatby a známosti

Katy ho možná chtěla opravdu zastřelit, protože si ty punčochy sundala. Jenže místo hádek ji položil na postel a usmířili se.

~

„Jak se jmenujete?“ zeptala se Los Eordina, když trochu vystřízlivěl. „Eordin.“ „Já jsem Lossie.“ „Těším mě.“
O pár minut později se konverzace ubírala naprosto jiným směrem.

~

Radovan seděl v baru, na stole před sebou dva půllitry skotské. Nepřítomně koukal na Miu Darethu, místní tanečnici, co se zrovna kroutila na stole. Po chvilce vstal a šel si taky zatancovat.
Jak tak tancoval u toho stolu, Mia Daretha uklouzla. Padala ze stolu dolů, rovnou na něj, a tak mu nezbývalo, než ji chytit do náruče. Jenže když ji chytil, praskl mu pásek u kalhot. Velká těžká kovová přezka nemilosrdně stahovala Radovanovy hnědé kalhoty níž, jen níž. Nemohl zabránit katastrofě, protože měl plné ruce práce....
Dalo by se však říct, že Mia tuto situaci uvítala.

~

Stála před kostelem. V nových svatebních šatech. S Aradinem se jí určitě bude dařit. Jen mu musí dát najevo, že s Andy skončil. Přece nemůže být její kámoška jeho milenkou! To by v tom byl děsnej zmatek. Políbila Aradina a odebrali se do kostela. Mno, moc lidí tu nebylo, přesněji řečeno skoro nikdo. Ještě přesněji řečeno jeden. Nejpřesněji řečeno farář.

~

Andy hledala v Chartwinském paláci královnu. Jenže se jí začalo zdát, že jsou všechny chodby nějakým nedopatřením stejné. A tmavé. Jako kdyby někdo zhasnul všechny svíčky. A taková zima.... Prostě a jednoduše zabloudila v podzemí paláce.

~

„Berete si zde přítomného Aradina, pána zla, za svého právoplatného manžela?“ „No jasně!“ Mephis se vrhla celá šťastná na Aradina, povalila ho na kamennou podlahu a farář jen zamumlal, co měl a vytratil se.

~

„Tak....vezmeme se?“ „Jo.“ souhlasila Katy a políbila Dušana. „Katy! Má lásko!“ ozvalo se za nimi. „Eordine? To snad nemyslíš vážně!“ Katy ztuhl úsměv na tváři. Eordin ji k sobě přitáhl a políbil. Dušana to naštvalo, tak ho praštil jakousi deskou do hlavy. Eordin se skácel na ubohou královnu a Los to viděla. Dušan Eordina skopl do příkopy, pomohl Katy na nohy a vydali se do paláce organizovat svoji svatbu.

~

Andy procházela dalšími a dalšími tmavými chodbami. „Doleva nebo doprava?“ zamumlala na rozcestí. Zabočila doprava. A uviděla světlo! Rychlým krokem zamířila ke zdroji světla myslíce si, že nebe to snad nebude. Nebe ne, kostel. Takový starý polorozpadlý kostel. Zvedla bílé šaty, co se povalovaly u vchodu do podzemí. Udiveně zvedla obočí. O kus dál našla vysokou jezdeckou botu. A ještě o kus dál Aradina s Meph. „Čau, Andy.“ pozdravila ji kamarádka. „Radši to nechci vědět.“ prohlásila Andy, hodila na Meph šaty, co pořád držela v ruce, otočila se a odešla.

~

Lossie do své nenáviděné sestry téměř vrazila. „Ahojky, Los!“ pozdravila Andy. Lossie se otočila a utíkala pryč. „Sakra, počkej!“ rozběhla se za ní Andy, chytla ji za ruku a otočila zpět k sobě. „Co vůbec děláš v Chartwinu? A proč brečíš?“ zarazila se. „E-eordin.“ vykoktala Los. „Aha.“

~

Katy s Dušanem rozesílali pozvánky na svou svatbu, promýšleli, co si vezmou na sebe a měli celkem dobrou náladu. Nestarali se o Eordina, co ležel ještě pořád v příkopě, nestarali se o království, nestarali se o nepřítele. Nestarali se o nic.

~

Gemmě a Serváci došlo, že nestíhají. Zastavili se v jednom mini městečku, koupili si svatební šaty a spěchali do Chartwinu.

~

Lossie, Eordin je blbec!“ přesvědčovala Andy svou sestru. „Jak to můžeš vědět?“ vzlykla Los. „To....to ví každej.“ zalhala Andy. „Ale stejně....“ „A co mám asi tak dělat já? Můj oficiální milenec si vzal moji kámošku!“ „Nevím“ pokrčila rameny Los. „Tak chceš Eordina nebo ne?“ „Já nevím, kolik má peněz?“ zeptala se Lossie a Andy se rozesmála. „Eordin a peníze?“ hleděla na sestru jako na blázna. „A kdo byl vůbec ten tvůj oficiální milenec?“ „Aradin“ Lossie se značně vyděsila. „Pán zla?“ „Jo. Myslela jsem si, že ho budeš znát.“ Když Andy viděla sestřin výraz, řekla: „Radši nad tím nepřemýšlej.“ Los poslechla a raději se na nic neptala ani když ji Andy táhla ze dveří hospody.

~

Gemma se Servácem dorazili do Chartwinu. Konečně. Druidka se divila, jak se to tu změnilo. Ke své radosti se však dověděla, že Katyna svatba bude až za dva dny.

~

Aradin jen hleděl na Meph, jak vleče další dvě truhly svých šatů. Všechny chodby jeho skromného sídla už byly zaplněné. Mephis tedy usoudila, že to začne stěhovat do ložnice. Nakonec byly potřeba ložnice 4 a 2 koupelny. Pro koně už se stavěly další stáje.
Meph byla konečně spokojená, už se však chýlilo k večeru. Vlastně, ještě něco jí chybělo ke spokojenosti. Pán zla si jen povzdechl, když ho odtáhla do jedné z přeplněných ložnic.

~

Mia Daretha si prohrábla vlasy, protáhla se a vyklouzla z postele, kde pořád ještě chrápal Radovan. Rozespalá Mia zakopla o křeslo a svalila se opět na postel a ještě ke všemu na něj. Tentokrát to uvítal on.

~

Eordin, co vylezl právě z příkopy, se mírně oprášil a za své poslední peníze šel koupit růže pro Lossie. Potkal ji hned na ulici. Zarazilo ho, že je s ní Andy, ale byl rozhodnut se Los omluvit. Když jí však klečel u nohu a předával ty květiny, Andy mu vytrhla růže z ruky a začala ho jimi mlátit po hlavě. Udělala totální žárlivou scénu a neuvěřitelně ho ztrapnila. Zasloužil si to. Skončil opět v příkopě.
Autor *Norlein*, 12.11.2007
Přečteno 525x
Tipy 9
Poslední tipující: Aolorn, Etchi, NEDO, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to zmatené

13.11.2007 14:24:00 | ztracená

tohle už ani není fantasy ale tenelovelaXDD ale vážně zábavná..=)

13.11.2007 10:49:00 | Daerfëa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí