Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Telenovela pokračuje. Erotické, romantické, rádoby humorné, nesmyslné a nereálné, to vše ve fantasy prostředí. 13.díl

13.
(Ne)Svatá výprava

Kostel byl narvaný k prasknutí a stále přicházeli další lidé. V tento slavný den měli být oddáni Katy s Dušanem a taky Gemma se Servácem. Tak tedy, jak jsem řekla, kostel byl narvaný k prasknutí až....až prasknul. Poslední kapkou do moře nebili člověkem do kostela byl jakýsi posel. Původně chtěl všem šokovaně oznámit, že Arné nejspíš zmizela, ale všichni byli už tak dost šokovaní zřícením kostela.
A tak si počkal na konec svatby v ruinách. Většina však stejně věnovala pozornost Andy v dlouhých šatech bez výstřihu. „Andy? Jsi to ty? Vypadáš jak vlastní ségra! Jak sis tohle mohla vzít na sebe?“ ozývalo se z davu.
Až pak si začali všímat chudáka posle, litovat možná mrtvou Arné a dohadovat se, kdo se má do Ailina chrámu vypravit. Pánové to, jak jinak, přenechali dámám. Konkrétně královně. Katy se poměrně dost bála téhle výpravy. „Mohla by se mnou jet Isa?“ zeptala se tiše. Lidé však její požadavek zamítli. Někdo přece musí vládnout. „Tak Dušan.“ otočila se Katy na svého manžela. „Bojovníci jsou potřeba k obraně Chartwinu.“ namítla Andy. Královna zuřila, i když to nedávala najevo. „A co kdybys jela ty, Andy?“ navrhla Gemma. „Klidně.“ kývla její zrzavá kamarádka. Katy měla chuť křičet. To nemůže být pravda! Má jet na tuhle děsnou výpravu s osobou, kterou nesnáší?

~

Radovana ani Miu nějaká královnina svatba vůbec, ale vůbec nezajímala. Raději si vyrazili do přírody, pod stan. Rozhodli se tábořit nedaleko myslivny, aby měli dostatek jídla. Jejich stan byla jen jakási divná kůže, ale počasí bylo přímo dokonalé, takže to nevadilo.
Do stanu dali několik svíček kvůli atmosféře a už se k tomu schylovalo... Radovan opatrně rozřízl Miin korzet a hodil ho někam za sebe. Oba už byli úplně nazí. Mia najednou skočila po korzetu. Po hořícím korzetu! Při svém atletickém výkonu porazila Radovana, který svým pádem převrhnul další dvě svíčky. Celý stan byl v plamenech, nezbývalo jim, než vyběhnout. A tak měl myslivec s rodinou skutečně na co koukat.

~

Andy vzala koně a sbalila si pár věcí, převlékla se do něčeho normálního, naučila se nazpaměť pár nových vtipů. Katy se nebalila, už měla sbaleno. Teď se loučila se svým manželem.

~

Andy naskočila na koně a jela k paláci. Měla jediné zavazadlo – takovou mini kabelku. Když královna přijíždějící Andy uviděla, zděsila se. Andy se zase zděsila, když spatřila královnu. Katy na sobě měla růžovou sukni až na zem, béžovou blůzu, růžovou čelenku ve vlasech a jakýsi řetízek na krku. „Vypadáš....heh...děsně!“ přiznala Andy, co si o ní myslí. Královnu Katy to naštvalo. Někdo v sukni, co vypadá jako pásek, síťovaných punčochách a utaženém černém korzetu ji nebude kritizovat. „Ty zas vypadáš jako šlapka.“ pronesla královna. „Díky, jsi milá.“ mávla rukou Andy. „Pojedeme?“

~

Meph přišla domů celá nadšená a v rukou nesla...psa. „Cože?“ její manžílek, pán zla, se málem rozbrečel. „No není roztomilej? Musela jsem ho prostě koupit....“ „Koupit? Ten pes nebyl zadarmo?“ Meph se zatvářila dotčeně. „Stál dvě sta tisíc, je to unikátní rasa.“ vysvětlila manželovi. Aradin klekl na zem a zařval: „Nééé!“
Když se trochu uklidnil, mínil dát najevo své rozhořčení. Vstal a řekl Mephis: „Sek sem se sexem, spi si třeba se psem.“ Manželka se na něj zadívala trošku udiveně. „Hezký jazykolam.“ řekla a skopla ho na pohovku.

~

„Jeď první.“ pobídla Andy královnu. „Proč?“ „Kdyby na nás něco vyskočilo, aby to zabilo tebe.“

~

Gemma se vydala do sousedního království. Kupodivu to byl teprve 2. pokus. Zastavila u jednoho hnusného pajzlu, z minula se nepoučila, asi proto, že si to díky oranžovým lesním tvorům nepamatovala. Seskočila z koně a zjistila, že je zavřeno. Milé. HROZNĚ ji to nasralo. Jednou se chce pořádně ožrat a nemůže. Vylezla na parapet, chytla se kamenného chrliče a okno vykopla. Plížila se hospodou. Přiložila ucho ke dveřím. Za nimi se ozvalo: „Víš, že nám už úplně došel chlast?“ a druhý hlas mu odpověděl: „Vím, dopil jsem ho.“

~

Mephis odešla nakupovat. Aradin byl rád, že odešla z domu a zároveň truchlil a tipoval, kolik utratí. V boji svedl jakousi mladičkou holku, pedofil, a tak uvítal prázdný byt. V náručí ji donesl do obýváku a odešl pro víno. Když se vrátil, řekla mu ta holka: „To je hezká socha.“ „Co zas ta Meph koupila?“ pomyslel si Aradin. On totiž sochy neměl rád. Podíval se, kam holka ukazovala. Na stůl. A tam bylo pravé a nefalšované, také notně zapáchající, psí hovno.

~

Nakonec jely Andy s Katy vedle sebe. To o tom zabití byl samozřejmě vtip. Andy by vlastně proti královně nic neměla, jenže Katy nějak neměla ráda ji. „Dáme si závod?“ navrhla Andy. „A kam?“ zeptala se královna. „Pojeď za mnou.“ rozesmála se zrzka. Jistě že chtěla vyhrát a takhle měla výhru i zajištěnou. Katy za ní tedy tryskem vyrazila, nic jiného jí nezbývalo.

~

„Miláčku, jsem doma!“ zavolala Meph, když vstupovala do obýváku. Aradin i jeho nová milenka spadli ze sedačky. „Ty si tu klidně souložíš a na stolku necháš hovno. Co kdyby to někdo chtěl dělat zrovna na stole?“ vyčetla mu a naštvaně odešla za svým psem.

~

„Mohla jsi mě zabít!“ nadávala královna své spolucestující Andy. Ta ji totiž stáhla z koně. Dojely do jakéhosi malého městečka. „Tak jdeme.“ zavelela zrzka. Dotáhla Katy až do obchodu s oblečením. Doslova ji narvala do rudého korzetu a černé minisukně. „To berem!“ zavolala, po prodavači hodila pár zlatých mincí a odtáhla Katy ven. Ta se divila a byla naštvaná. vypadala jako děvka. Vypadala jako Andy.

~

Mia s Radovanem se vrátili z dovolené. Šli na záchod. Našli tam čtrnáct dní mrtvou babičku, kterou zapomněli vzít s sebou. Rázem je všechny jejich potřeby přešly a nahradily je potřeby jiné. Přeci jen, čtrnáct dní mrtvý člověk příliš nevoní a babička voňavkami neplýtvala ani za života. Radši záchodky co nejdřív opustili. Zalezli do jakési místnosti s nerůznějšími čističi. Musí si přece nějak zpravit náladu.
Radovan narazil do zadní stěny kumbálu, z police spadly dvě krabičky NĚČEHO rovnou na jeho hlavu a Mia ucouvla. Ucouvla tak nešikovně, že zakopla o krabici jedním podpatkem propíchla víko a uvěznila si v ní nohu. Druhou nohu smetla pár odporně páchnoucích lahviček z poličky a převrátila se. Radovan se ji pokusil zachytit, ale dosáhl jen toho, že shodil jednu polici. Nejen, že si neužili, ale smrděli hůř než babička a Mia musela všude chodit s krabicí na noze.
Autor *Norlein*, 13.11.2007
Přečteno 301x
Tipy 4
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí