Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Naprosto šílené. Tentokrát pokus o vraždu. Pouze pokus, smůůůla! 14. díl

14.
Smůůůla

Meph nechala Aradinovi jednoduchý, krátký vzkaz:

Zlato,
jídlo máš na třetím trámu na půdě, aby ses k němu nedostal a uvařil. Uvař humra, želví polévku, jako desert tiramisu, kup červené polosuché víno, ročník 1620. Taky kup kaviár, lasagne, skotskou, vodku, čokoládu, likér, mandle, bílé víno, veku, finskou whisky, mlže, plže, gin, šampaňské, koňak atd. Umyj nádobí a jídlo servíruj teplé na čistý stůl přesně v deset večer, kdy se vrátím. Našemu pejskovi dej napapat a ty se nažer taky. Ukliď.

S láskou Meph

~

Katy se necítila v novém oblečení příliš dobře. Necítila se dobře ani když ji a Andy bombardovali ovocem za prostituci. Jiný kraj, jiný mrav, v Chartwinu by to nikomu nevadilo, ba naopak. Takže královna s největším zločincem království nyní prchaly před rozlíceným davem vyzbrojeným nepříliš čerstvým ovocem. Ano, asi nebylo nejlepší, když Andy svedla toho pána a odhodila korzet ještě na ulici.
Obě popoháněly své koně, na které sice rychle vyskočily, ale tím to skončilo. Andy dávala koni loknout ze své flašky, Katy toho svého přemlouvala. Nic. Tak jako Andy předtím, chytl nyní kdosi Katy za nohu a shodil ji z koně. Jenže ji nezachytil a nechal spadnout na dlažbu. Katy se tam rozplácla a nehýbala se. Lid se rozešel. Nikdo s tím nechtěl mít nic společnýho.

~

„Klidně pojď dál. Jak se vůbec jmenuješ?“ zeptal se pán zla, když si vedl domů další milenku. „to máš jedno. Říkej mi třeba Lily.“ řekla. Nečekala, až přinese víno, rovnou ho svlékla a položila na stůl. „Fůůůůůj!“ zařval. „Hovno!“ Zavrtěl se a skleněný stůl to prostě nevydržel. „Náš pes sere na stůl, víš.“ vysvětloval, když leželi na hromadě střepů. „Pán zla má psa? No to je fór... To až se lidi dozví...“

~

Andy vrazila královně facku. Nic se nestalo, Katy byla pořád v bezvědomí. Zrzka ji tedy naložila na koně a vyrazila někam...jinam. Tady by mohli zabít i ji.

~

Obyčejně bylo v Chartwinu živo. Teď ne. Půlce se stýskalo po Andy a půlce po Katy. A půlce po obou. Občas je rozveselila Meph svými historkami o Aradinovi. Ten se celkem divil, že kam přijde, tam je najednou veselo. Nejradši by se rozvedl. jenže to by působilo, že nedokáže zkrotit ani obyčejnou elfí hraničářku. Dostal lepší nápad. Zabije ji. Doslova.

~

Královna se probudila pod nějakým stromem vedle ohniště. Lilo. Vedle ní klečela Andy a snažila se o něco, co mělo připomínat jídlo. „Co to je?“ zeptala se Katy. „To bych taky ráda věděla.“ odpověděla „kuchařka.“ Katy se zamyslela. Andy měla miliony příležitostí ji zabít. Proč to neudělala? Dokonce ji dotáhla pod strom, zabalila do dek a starala se o ni. Zavrtěla hlavou a radši se pokusila pozřít tu věc. Opřela se o kmen stromu a dala se s Andy do řeči.

~

Aradin se rozhodl neponechat nic náhodě. Do humra nasypal „Zaručený jed babky kořenářky,“ nakoupil miliony flašek alkoholu, všechno to smíchal a nalil do jedné, aby se tím Meph otrávila, nad dveře nastražil sekáček na maso, okolí krbu polil lihem, do rybníčka dal žraloka a dvě piraně, schody namazal mýdlem, jejich psa vycvičil, aby ji zakousl, ze skříně po otevření mělo vypadnout několik nožů a pod potahem na sedačce byly nože taky.
Meph přišla domů. Uvedl ji ke stolu s humrem a pozoroval, jak jí chutná. Zatím se nestalo nic. Nelil jí svůj speciální koktejl. Chutnal jí a vypila ho litry, ale taky nic. Otevřela dveře a vešla do obýváku. Aradin za ní. Sekáček se mu zasekl do ruky. Odhodil ho a musel dělat, jak by nic. Zapálila oheň v krbu. Zavolala psa. Chytila Aradina a položila ho na sedačku. Au. Sedačka mu vrazila nože do zad. Avšak i nadále musel dělat, jak by nic.
Zrovna když byli s Meph v nejlepším, dá-li se to tak říct, chytla od krbu podlaha politá lihem. Museli se zachránit! Meph poslala Aradina do skříně, že tam má nějakou vodu. Zapomněl na nože. Nicméně voda tam nebyla. Mephis ho popadla a vlekla po schodech ven. Věděl, že jsou namazané mýdlem, a tak se křečovitě držel zábradlí. Jeho žena po zábradlí sjela dolů. Už už se Aradinovi zdálo, že přejít ty schody nebude tak těžké, když přišel pes lidožravý a kousl ho do prdele. Mezitím mu taky chytl od ohně rukáv a schody sjel vskutku rychle. Meph se vyděsila, že jí hoří manžel, a tak ho strčila do jezírka. Unikl, leč pozdě. Byl celý pokousaný. Korunu tomu nasadila Meph když jí nesedl ten humr a alkohol a poblila ho.
Z křoví vyskočil novinář deníku Královský zpravodaj a rozesmál se. „Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.“ prohlásila Mephis a spadla do třímetrové díry. „Já nekopala jámu, jen okopávala zahrádku!“ zvolala.

~

Mia Daretha (i s krabicí) a Radovan (i s práškem na hlavě) si tu náladu nespravili. A ani to v blízké době nehrozilo. jako by nestačilo, že museli projít plnou místností lidí s krabicí a práškem.
Moudře se rozhodli obojí odstranit. Ale jak? Normální člověk by prášek z hlavy setřásl. Hmm, řekněme, že Radovan chtěl být originální. Našel draka. Ano, to je takové to smrtelně nebezpečné zvíře. Radovan strčil hlavu drakovi do tlamy, aby mu prášek olízal. k žádné obrovské nehodě nedošlo, jen měl Radovan spálené vlasy a drak mydliny v tlamě.
Radovan, jelikož teď už skoro žádné vlasy neměl, neměl na hlavě ani prášek a to přece šlo. Teď ještě ta krabice na noze.

~

I když se k sobě chovaly poměrně odměřeně, nechovaly už se k sobě nepřátelsky. pokrok. Ani jedné z nich se však nechtělo znovu vyrazit na cesty, tak seděly pod tím stromem celou věčnost. Andy kdovíodkud vytáhla skryté zásoby alkoholu a parádně se ožraly. Vyrazily do lesa. Ve tmě. Klopýtaly přes kořeny a kašlaly, když se nějakým nedopatřením nadechly čerstvého vzduchu. Vyspaly se kdesi v tom lese, avšak ne spolu – tolik alkoholu Andy neměla, blízko jakési povědomé mýtiny.
Autor *Norlein*, 14.11.2007
Přečteno 412x
Tipy 4
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí