Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: HURÁ! Rychle, ale nejistě se blížíme ke konci. I když se to jmenuje Nový začátek, protože Meph s Aradinem začínají žít u Meph a Mia s Radovanem začínají žít bez prášku ve vlasech a krabici na noze. A taky veverka začíná žít bez ocasu... Nechápete? 15. díl

15.
Nový začátek

Drželi se kolem ramen a koukali, jak hoří všechny jejich věci. „Kam půjdem?“ zeptal se Aradin. „To se ptáš mě?“ zadívala se na něj Meph. „Jo, tebe.“ přikývl. „Tak třeba ke mě domů.“ navrhla. Vzal to, ale nevěděl, do čeho se řítí.

~

„Pomóóóc!“ řvala Katy, hned jak otevřela oči. Uviděla velké, bílé, lesknoucí se zuby. A pak oranžovou šmouhu. Andy totiž veverku popadla, zabila a uvařila. „Zpropadený veverky.“ prohlásila a vzpomněla si, kdovíproč, na Eordina. „Eh, dík za záchranu.“ řekla Katy. „A taky za jídlo, ne?“ zeptala se Andy a ukázala na zbytek veverky grilující se na ohni. „Jo, to taky. Poslyš, Andy, asi jsme nezačaly nejlíp, ale teď jsem ráda, že na tu cestu jedu s tebou.“ „To já bych teda radši jela s Gemmou nebo s Meph, ale lepší jet s tebou než s Eordinem.“ uzavřela tuto debatu Andy a šla pro další dřevo. A taky pomstít se veverkám.

~

Krabici nakonec rozbili. Obrovským kladivem. Bet úrazů se to neobešlo, ale nic tak hroznýho. Radovan si oholil poslední tři vlasy. Mie se sice líbily, měla ráda Rákosníčka, ale to byla v té době asi jediná. Tři vlasy zrovna nebyly v módě.
Radovan s Miou se mírně pohádali. Oba odešli z pokoje dolů do hospody, ale každý za sebe, ne jako pár. Radovan hned sbalil nějakou holku. „Jak se jmenuješ?“ zeptal se jí. „To máš jedno, říkej mi třeba....“ „Cože? Tomáš?“ nechápal. „Lily.“ odpověděla Lily. „Aha.“
Mia to všechno viděla. Počkala, až Radovan odejde na záchod a ....sbalila Lily.

~

Královna jen hleděla, jak se kolem ní prohnala veverka a za ní Andy s mečem v ruce. Veverka vyskočila na strom, Andy se pokusila o totéž, ale zakopla o vlastní meč. 1:0 pro veverku. Tak to Andy nemohla nechat. „Katy, musíš mi pomoct!“ zavolala na kamarádku. „Vylez na ten strom.“ přikázala královně a pokusila se veverku sestřelit. Nemusím snad ani dodávat, že se jí to nepovedlo. A taky vás mohlo napadnout, že šíp jen o centimetr minul Katynu hlavu.
Když už byla Katy nahoře, skočila veverka na zem, kde se za ní rozběhla Andy. Už bez meče, pro jistotu. Tentokrát však zakopla o větev. Už mohla tu veverku mít, takhle jí jen urvala ocas. 1:1!

~

Mephis otevřela dveře svého bytu. „Ahoj, Lily!“ zavolala. „Lily?“ nechápal Aradin. „Jo, Lily, moje spolubydlící.“ vysvětlila manželovi Meph. „Neřekla jsi mi, že máš spolubydlící!“ „No a?“ „No a nic.“
„A to ještě, Aradine, nevíš, že jsem si přivedla návštěvu.“ objevila se v chodbičce Lily omotaná ručníkem. „Koho? Myslel jsem, že jsi MOJE milenka.“ „Radovana a Miu.“ usmála se. „No to je hnusný. Blé.“ prohlásil Aradin. „Dej si pozor, co říkáš, píšu do Královského zpravodaje!“ informovala ho ještě Lily a odebrala se do ložnice.
„Ty chrápeš s Lily?“ naštvala se Mephis. „Ne, jen jednou jsme....jaksi...eh..“ kecal pán zla. „To mě nezajímá.“ „To jsem rád.“ oddechl si. Byl to vážně trapas a nechtěl jí o něm říkat.

~

Meph se nakonec pořádně nasrala a poslala Aradina, aby aspoň vydělával. Tak se rozhodl zaútočit na Chartwin. Z toho by něco kápnout mohlo.

~

„Proč vlastně jedem oživit Ailu?“ „No, je to jediná Aradinova milenka, kterou kdy poslouchal a krom toho taky bohyně a stvořitelka světa.“ „Proč ji poslouchal?“ „No, víš, je taková....no nesere se.“ „Aha.“ „Krom toho od ní znám těch pár užitečných kouzel, třeba zuřivé zuby.“ usmála se zločinice.

~

Meph se za Aradinem přejela hádat až do bitvy. Vyděláváním myslela okrádání ubohých pocestných, ne útok na město její kámošky. Aradin byl už vážně vytočený jak 10 klíšťat. „Ty budeš říkat, co dělám!“ vyjel na Meph. „Teda vlastně naopak.“ zamyslel se. Meph se zasmála a řekla: „Klidně. Právě teď se pokoušíš myslet.“ A dodala: „Bezúspěšně.“

~

Isa se snažila donutit bojovníky k boji. Slibovala, přemlouvala.... No, věděla dobře, co by chtěli, ale k tomu se snížit nechtěla. „Kdo se mnou teda půjde?“ otázala se přítomných. Kdosi vykřikl: „Do postele?“ „Ne, do boje, Dušane.“ odpověděla mu. Najednou byl každý nenápadný jako římský legionář. Nikdo se nehlásil. „Dobře, když nechcete jít do boje se mnou, běžte sami!“ s pláčem vykřikla Isa a běžela skočit z okna.
Stoupla si na parapet a skočila. Jenže zjistila, že neletí. Ihned objevila příčinu. Dušan ji držel za tkaničky od bot.

~

Když Andy odjela, předala svou funkci sestře Lossie. Těžko slušně říct, jakou funkci Andy měla, každopádně asi dost náročnou, když kvůli tomu zapomněla Los i na děti. Nikdo nemohl popřít, že se DOST změnila. Na Eordina získala stejný názor jako Andy, ne-li horší, chodila oblečená poměrně.....vyzývavě a její slovník k nejspisovnějším nepatřil. Jen ta zkušenost s veverkama jí chyběla. Ale to časem taky přijde.
Eordin se snažil Los vyhýbat. Za své poslední peníze kupoval místo kytek i nadále chlast a čím dál tím víc se podobal bezdomovci. Nikdo ho však nelitoval, takže povolání žebrák nepřipadalo v úvahu. Nejhorší náladu měl, když místní veřejný dům opět zdražil. V takové dny se ovšem bavil i s Lossie. Bylo až podivné, jaké mrtvo bylo v Chartwinu, když odjela Andy a jak je tu teď díky Los veselo. Lossie svou sestru začala postupně nahrazovat.
Katy měla náhradu taky. Isu. Náhradnici....ve všech směrech.
Autor *Norlein*, 17.11.2007
Přečteno 371x
Tipy 4
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí