Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: POZOR! OPRAVDU BEZ CENZURY! ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!! http://www.priroda.cz/clanky/foto/veverka1.jpg http://www.youtube.com/watch?v=MAEgLckpaqQ&feature=related 17. díl

17.
Veverky po třetí a po čtvrté

Katy ještě dlouho do noci tiše vzlykala, Andy spala a Aila spala taky. Konečně se jí zase zdál ten sen o.... nechtějte to vědět. Andy se ze spaní ušklíbla, když se jí ve snu zjevila veverka. Těšila se na to divadlo ráno. Katy nevěděla, co ráno bude. O proslulých veverkách jen něco málo slyšela. A to opravdu málo, Andy jaksi nechtěla říct, co se stalo poté, co Eordin přeletěl obří veverku.

~

Slunce vyšlo a všechny tři zálesačky se probudily. Teda, slunce vyšlo a pět hodin poté se všechny tři zálesačky probudily. Andy i Katy se diskrétně ztratily, aby mohly Ailu nerušeně pozorovat. Andy se ještě k tomu telepaticky spojila s Eordinem a pozvala ho do toho lesa. Málem spadla vyčerpáním ze stromu, kde se ukrývaly. Mluvit s někým, koho nesnášíte, je už tak dost vyčerpávající, natož telepaticky. „Měli by už vynalézt mobil.“ postěžovala si. Katy přikývla.
Ale to už Aila zapalovala oheň a na mýtince se objevila první veverka. Aila se na ni překvapeně zadívala. Byla to ta veverka bez ocasu, co toužila po pomstě. Veverka klidně nechala bohyni vařit snídani.
Jenže dřív než stihla Aila svůj výtvor ochutnat, přisypala tam veverka sušené lysohlávky.

~

Jééé, Eordin! Měl na sobě sexy fialová tanga s krajkou a podvazky a síťované punčochy. „Má jediná lásko!“ vzdychla Aila a rozběhla se k němu. Jenže ta zpropadená bezocasá veverka jí ocasem podrazila nohy. Aila si prohrábla své zelené vlasy. Děsná barva. Skoro taková, jakou měla ta růžová tráva. Chytila se rudé čajové konvice vlně se vznášející ve vzduchu a vstala. Oprášila si pončo. Na druhý pokus doběhla až k Eordinovi. Začínal ty veverky mít rád.
Stvořitelka světa mu svlékla ty tanga i punčochy, sundala si pončo i vlasy a skočila na něj. Jenomže před očima jí lítaly otravný prasata s motýlími křídly. Jedno chytila a hodila ho do nejbližšího stromu. Tam se rozplesklo a proměnilo v nevkusně zelenomodré ponožky. Opět s motýlími křídly. Dala si je na nohy a vzlétla. Až ke slunci s portrétem Andy.
Spálila se o něj a spadla zpět na Eordina. Začala ho osahávat, ale plechový hrnek ji strefil do hlavy. Skácela se k zemi a poslední, co spatřila byl eordin v kostýmu kuřete. Usmíval se a tancoval salsu.

~

Zase se probudila na mýtině. Tentokrát tu byla Andy, Katy a dokonce i Eordin. Fialová tanga asi neměl, měl totiž ten sexy pytel od brambor. Najednou si bohyně uvědomila, co se stalo. Povyprávěla to Andy, Katy i Eordinovi. Řekla taky, co si myslí, že se stalo doopravdy. Všichni jí to odkývali. „Fakt?“ zatvářila se zoufale. „Kdyby někdo vynalezl kameru, natočili bysme ti to.“
Pak přišlo na řadu Katyno neplánované těhotenství. „Nelhala jsi mi?“ zeptala se královna stvořitelky. Ta jen pokrčila rameny a řekla, že nelhala. „Ale co budu dělat?“ Katy se málem rozbrečela. „Zkus jíst hodně zmrzliny. Třeba zmrzne.“ navrhla Andy. Když viděla Katyn rozzuřený výraz, zvedla obě ruce. „To byl vtip! Vzdávám se!“
Katy zopakovala svou otázku. „Co mám teda dělat?“ Aila s Eordinem na sebe mrkli. “Extrémní sporty.“ „Tak teda dík, to jste mi pomohli...“ zamumlala Katy.
Nakonec se ještě pohádala Andy s Eordinem a mohli vyrazili k Aradinem obléhanému hlavnímu městu jménem Chartwin.
netušili, že se do Chartwinu nedostanou tak lehce. Veverky jsou záludní tvorové.

~

Lily, Mia Daretha a Radovan se rozhodli experimentovat. Vše se odehrálo v u Lily a Meph doma, když tam Mephis nebyla.
Koupili si šlehačku (dokonce dvě balení) a navzájem se jí postříkali, že jí potom ze sebe slížou. Zamkli se v ložnici a mohlo to začít. Mňam, mlask. Pochutnávali si na šlehačce. „Není ta šlehačka nějaká kyselá?“ zeptala se Lily. „Mně přijde spíš hořká.“ namítla Mia. „Uhh, musím na záchod!“ vstal Radovan z postele. Chytil kliku. „Ksakru! Kdo zamkl?“ „Přece ty!“ odpověděly dívky. „Doprdele!“ nadával a zápasil s klíčem. Nakonec dveře vykopnul, ale posral se u toho. „Néé!“ vykřikla Mia a zabouchly se za ní dveře WC. „Eh.“ hlesla Lily, chytla se oběma rukama za ústa a vyklonila se z okna. „A co já?“ namítl Radovan stojící před obsazeným záchodem. „Nic. Ta šlehačka byla prošlá, že?“ zavolala Mia ze záchodu. Radovan zvedl prázdný obal. „Jo.“ odpověděl. „Jak dlouho?“ zeptala se Lily. „Asi tři roky.“ křikl Radovan a posral se u toho znovu. „To si děláš prdel?“ „Ne.“ „Ta druhá šlehačka je taky tak stará?“ „Ne, o rok starší.“ „Fůůůj!“

~

„Ailo, tobě ten červenej svetr s tou minisukní růžové barvy tak sluší!“ prohlašovala Andy. „Já mám starej modrej svetr!“ namítla bohyně. „Jo, s obrázkem koně.“ přikývl Eordin. „Vždyť má šaty.“ přidala se Katy a chytila letící kočku, aby ji mohla hodit zpět Eordinovi. jenže kočka se ve vzduchu srazila s králíkem a krávou.
To bylo tak. Tihle čtyři dostali hlad a v okolí nic nebylo. A tak vylezli na ořešák a dali si ořechy. Poučte se z jejich chyby. Veverky v těch ořechách totiž pašují lysohlávkovou lihovinu.
Eordin, Andy, Aila a Katy ty ořechy snědli, a tak byli napůl ožralí a napůl zdrogovaní. Hrozné. Oni toho teprv litovat měli, protože se zdrželi. To veverky, ty litovaly už teď. Přišly o dost peněz. Za ty peníze by totiž nakoupily další ingredience, a tak by to šlo pořád dokola. Teď museli tito malí zrzaví dealeři šetřit. Nelitujte je, prosím. Spíš děkujte našim hrdinům, že zabránili šíření drog mezi lesními zvířaty. Dokážete si snad představit, že by si vás spletl jelen s laní? Nebo že by k vám přešel medvěd a zeptal se, jestli mu nedáte prachy na lysohlávkovou lihovinu? Nebo že by si vás všichni pletli se záchodem? Nebo kondomem?
Autor *Norlein*, 18.11.2007
Přečteno 488x
Tipy 5
Poslední tipující: Etchi, excited, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdar, toto je docela dobré. A řekl bych, že Norlein jednou bude dobrou spisovatelkou! Píše velmi pěkné a vtipné povídky!!

17.09.2008 22:37:00 | Matěj.V

Díky za komentář. Nikdy jsem neřekla, že mám v plánu toto dílo vydat. Ale i kdyby ano, neposral by se celý svět, ale jen ti, kteří by si to přečetli. Patlanina jsou i obrazy od některých malířů preferujících moderní umění a jsou slavní. Nevzala jsem si naději úspěšné spisovatelky, píšu, protože mě to baví. Také nevíš, zda mi pět let opravdu není. Spielberg je uznávaným režisérem a nouzí, myslím, netrpí, pokud by mi to mělo vynášet tolik, jako jemu natáčení filmů, píšu klidně i větší patlaniny. Napadlo mě to díky telenovelám.
Jsem opravdu ráda, že Ti mohu konkurovat.

P.S. Toto dílo jsi číst nemusel, v anotaci bylo zcela jasně a čitelně napsáno, že to čteš na vlastní nebezpečí a také, že to není normální typické fantasy.

18.11.2007 20:36:00 | *Norlein*

Hele kámo, tak jestli tohle nekdy vydáš tak se celej svet posere, protože. No tohle je nejvetco patlanina. To sis vzal nadeji uspesneho spisovatele, um nehodici se ani k petiletemu dekcu, pribeh tak silenej ze se mu ani spilberg nevyrovná, Jak tě proboha tohle mohlo napadnout? Smekám, zatim sem většího magora než sebe nepotkal, a koukám ze mám kandidáta.

18.11.2007 15:35:00 | ygnore

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí