Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Krátká kapitola s rádoby překvapivým zjištěním o Arné a Aradinovi. 18. díl

18.
Vítězství

Kolem Chartwinu byly miliony obléhatelů . Aila když to viděla, tak málem spadla z koně. Aradin takhle ničí svět, co ona vytvořila! Spolu s Katy, Andy a Eordinem se prodrala až k velitelskému stanu. Cestou pobili několik vojáků, ale nikdo si toho nevšiml. Před velitelským stanem se zarazili a jen pozorovali, co se uvnitř odehrává za drama.
Mephis si jich nevšimla. Vrazila Aradinovi už několikátou facku. „Jak si to představuješ? Okamžitě tu válku odvoláš!!!“ řvala Meph na chudáka pána zla. „Mephis, drahoušku...“ „Odvoláš to? Jasný?“ Nezbylo mu než přikývnout. Tváře už měl od facek úplně rudé. „Jinak koupím dalšího psa!“ pohrozila Meph.
„Tak bych řekla, že jsem tu zbytečně.“ zasmála se bohyně. „Taky myslím.“ kývla ta zločinec. Pak se všichni přivítali. Jen Aradin nebyl z Aily moc nadšený.
Tak skončilo obléhání Chartwinu vítězstvím obránců a navždy se zapsalo do historie spolu s výrokem: „Přišel jsem, viděl jsem, souložil jsem!“ Pronesl jej Aradin. O své strašné prohře pomlčel.

~

Gemma chtěla vyrazit do sousedního království potřetí, ale rozmluvili jí to. Vždyť vyhráli, už tam nebylo proč jezdit. Tak si tam se Servácem aspoň zajeli na dovolenou.

~

Katy uspořádala na oslavu vítězství velký ples. Hosté v luxusních kočárech přijížděli, všichni byli šťastní a spokojení. Byl tu každý, kdo něco znamenal, dokonce i Aradin. Ten stál u vchodu do paláce a vítal hosty. Samozřejmě si ples ihned přivlastnil, prý na oslavu jeho prohry. U vchodu stály taky Andy s královnou. Andy na sobě měla dlouhé zelené šaty, vlasy vyčesané nahoru a na krku řetízek. Jediné, podle čeho ji lidé mohli poznat, byl výstřih až do pasu.
Katy svým vzezřením taky všechny překvapila. Vzala si na ples rudé minišaty a síťované punčochy.
Jako jedna z prvních přijela Lossie, pak se dostavila Meph, Dušan, Isa, Eordin a spousty dalších. Stvořitelka světa všem vyrazila dech, když přišla v kalhotách. Od veverek tu však byla spousta lysohlávkové lihoviny, takže většina považovala oblečení za provizorní řešení.

jako jedna z posledních přišla na ples i záhadná dívka. Měla hnědočerné vlasy, oříškově hnědé oči a černé šaty. „Pročpak v černém? My tu válku vyhráli!“ zeptala se jí Andy. „Mám snad oslavovat, že mi zmizela matka?“ prohlásila dotčeně ta holka. „Jediná, kdo zmizela, byla... COŽE? Arné? Ta správňačka měla děti?“ podivila se zločinice. Na své místo přede dveřmi vkročil pán zla Aradin. „Tati!“ vrhla se k němu ta dívka. „Co?“ podívaly se na sebe překvapeně Andy a Katy. „Hrdinka a pán zla mají dceru! Senzace!“ vykřikla nadšeně Lily a ihned se telepaticky spojila s redakcí Královského zpravodaje.

~

„Tys mě podváděl?“ zeptala se Andy Aradina. „U Aily, s kým?“ zeptal se její oficiální ex-milenec. „S Arné!“ „Byly ti čtyři roky.“ vysvětlil. „Aha.“

~

Na plese bylo veselo, zvlášť po otevření třetího sudu s lysohlávkovou lihovinou. Házeli po sobě vidličkama v domnění, že to jsou polštáře a polštářema v domnění, že to jsou vidličky. Smáli se starým Ailiným vtipům. Zpívali. konkrétně několik extrémně sprostých písní jako „Červený dům“ nebo „Bejvávalo.“ V halucinacích viděli.... všechny možné i nemožné věci. Konečně pořádná pařba!
Veverky to celé pozorovaly. Seděly zvenku na parapetu a děsně se chlámaly. Jedna dokonce tak, že spadla a rozplácla se přímo na výtisku Královského zpravodaje.
Autor *Norlein*, 21.11.2007
Přečteno 329x
Tipy 6
Poslední tipující: Norlein, Etchi, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí