Cesta kam a za čím

Cesta kam a za čím

Anotace: 4kapitola hp7 dle mne

Cesta kam a za čím

Slunce se zahouplo za obzor a on věděl, že už musí
vstát. Hermiona byla na hlídce poslední hodinu a teď mu podávala čaj. ,,Dík“ hlesl Harry. Ona mu odpověděla: Harry, co se děje ? Znám Tě už dost dlouho abych věděla, že tě něco trápí.“ ,, Hermiono vidím Tebe a Rona a víc a víc si uvědomuji jakou chybu jsem udělal.“ ,, To nic, za chvíly to skončí Harry“ říkala mu Hermiona hladíc ho po rameni. Harrymu v krku narůstala stále větší bramborová šiška. Po tváři jako perly ze šńůry se mu kutálely slzy.Vzal si radši čaj a pomalu ho odsrkával. Tělo mu opět naplńovalo teplo a on se cítil o málo silnější k dnešnímu dni. ,,Ahoj ,co se děje?“ promluvil hlas za nimi. ,,Ale nic Rone, dobrý večer“ odpověděla Hermiona a něžně políbila
Rona na tvář. ,,Tak můžeme vyrazit“ prohodil Harry zrovna, když se zvedal ze země. Oprášil ze sebe zbytky zažloutlé dávno posekané trávy. Položil speciální láhev na zem a zatočil jí.Zastavila se směrem k velké hoře na východě. V tutéž chvíly se v ní objevily modře plápolající plameny. Number funfundzweicig. Šli velmi ostražitě, noční vítr jim hnal všechno smetí cest do obličeje a měsíc tyrkysově zářil mezi zčernalými větvemi stromů.,, Někdy si říkám kam a začím jdu Rone“. ,,Nojo vždyť jdem pro ten viteál“. ,,TYVO RONE, já myslel jako v životě, kéž bych mohl spatřit její závoj vlasů alespoň na malou chvíly“. ,,To bude dobrý a ona je v bezpečí, věř mi Harry“ řekl mu jeho nejlepší kamarád a položil svou ruku na Harryho rameno. Ještě chvíly šli a Ron zasýpal ,, už je horká tak, že ji neudržím v rukách“ přitom si tu láhev přehazoval z ruky do ruky. Hermiona se kněmu vrhla a láhev zabalila do kusu látky. ,,Ještě dva kilometry“ řekla potichu, či téměř neslyšně. Harry zrychli krok, aby šel vedle Rona. Díval se na Hermionu, jak vede celou jejich ,,grupu strachu“. ,,Nemá špatnej zadek, ale je to kamarádka a Ginny je mnohem hezčí……

Takto uvažoval Harry poslední kilometr cesty. Zvláštní, co člověka napadá v těch nejdivnějších situacích. ,,Takže co teď Harry“ zeptali se svorně Ron s Hermionou. Na zemi byla řada spíše zóna skvrn stříbrného prachu..A vedla k jednomu velkému kameni na vrcholu tohoto kopce. ,,Vingardium leviosa“ řekl Harry, míříc hůlkou ke kameni. Nic se však nestalo. On se obrátil k ostatním dvěma: hele teď potichu , ty hodinu s čmeldou nebyly zbytečné. Zkusíme to najednou.“ Namířili hůly na kámen. Opět nicht. Harry začal přecházet, ale nic ho nenapadlo. Najednou Ron začal řvát: Maximum Bombarda“ Harry po Ronovi skočil a zacpal mu ústa. ,,Co řveš, ty blbe?“ Najednou je zaplavila sprška jemného štěrku a usadila se na bílé kožené bundě.Harry se podíval doprava, ležela tam Harmiona bez známky života jako obal od laciné karamely. Po kameni zbejvala v zemi díra. Hluboká a černá……..
Autor Dominik Plesr, 26.11.2007
Přečteno 444x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí