Gamchetu: Oheň a zkáza (díl 6.)

Gamchetu: Oheň a zkáza (díl 6.)

Anotace: nastala bitva a musí být skoro dobojována

Gryzzly, potom, co uviděl, jak jeho přítel menšího vzrůstu zabil prvního protivníka, dřív než on se rozpálil vztekem. Vytáhl z pouzdra svou pistoly a sevřel levou ruku v pěst. Kolem ní se objevila na chvíli bílá záře a poté, co otevřel ruku, měl v ní osm nábojů s modrou kulkou. Vložil je do bubnu svého revolveru a okamžitě začal střílet jednoho ohnivého démona za druhým. Co rána do hrudi to jeden mrtvý. Nejprve však ohnivý démoni zásahani nepocítili, ale když jejich hruď zamrzla a mráz postupně obsadil celé jejich tělo, bylo již pro ně pozdě. Jejich ledová těla se pak sesunula na zem, kde se roztříštili na tisíce kousků, které rozzehřál žár z jejich bratří.
Když pak Gryzzlymu došli náboje, zastrčil pistoly do pouzdra a s válečným řevem se vrhl na ohnivé démony, kteří již urputně bojovali s Tygrem, Škorpionem a Kobrou.
Bizon narozdíl od většiny přátel na boj zapoměl a jako starostlivý rodič přispěchal k Orlovi, na kterém pořád zůstávalo vysílení z kouzla, jež vyvolal. Podepřel ho a táhl dál od nebezpečí. Během cesty k blízké uličce mu ještě stihl jeho počínání vytýkat: "Kolikrát ti jen mistr Hen říkal, že nemáš provádět kouzla, na které nemáš dostatek magické moci! Ale to ty ne, prostě vypotřebuješ všechnu magii ve své zbrani a pak necháš kouzlo, aby tě vysálo, jako nějakej zpropadenej upír."
"To nic ... není. Za chvíli to bude ... dobré," soukal ze sebe vyčerpaný druiha, napůl při vědomí.
Bizon už nic neřekl, jen přítele opřel o kontejner s odpadky a pak utíkal na pomoc ostatním druihům. Orel pak zavřel oči a tato bitva pro něho již skončila.
Vlk narozdíl od ostatních se boje stejně jako Bizon nezúčastnil. Pořád jen šátral ve své bezedné staré brašně, dokud nenalezl to, co hledal. V rukou pak třímal průzračný kámen, který sebral na některé ze svých misí. Teď kámen položil před sebe na zem, kousek odstoupil a pronesl pár vět v prastarém jazyce. Kámen začal modře zářit a zvětšovat se. Když byl velký jako padesátilitrový sud, Vlk přistoupil k jednomu z hydrantů a jedním úderem jej urazil. Voda začala proudit ven, ale po dopadu na zem se v jednom velkém potoku vydala k modrému kameni, který se pak začal ještě dál zvětšovat.
Nakonec kámen dostal podobu jakéci lidské siluety s nohama tlustýma jako kmen stoletého dubu, do kterých se pořád vlévala voda z hydrantu.
"Znič je," zavelel Vlk na vodního elementála a ten pozvedl své neforemné ruce k nejbližšímu ohnivému démonovi, který hned na to byl zasažen proudem vody.
Když vodní elementál zničil druhého démona, vytáhl jeho stvořitel z brašny svůj obouruční meč a vydal se do žáru boje.
Jediný ohnivý démon se nevydal proti druihům. Khurak stál pořád uprostřed místa, kam dopadli skleněné úlomky a ve svém nitru zuřil. Nezáleželo mu na tom, že ho jeho pán zabije, chtěl jen usmrtit sedm druihů před sebou. Když pak viděl, jak jsou jeho ohnivý bratři zabíjeni jeden po druhém aniž by padl jediný druiha vydal se vpřed.
Než došel, nižší démoni spolu s lidskými přisluhovači obešli ulici a teď se chystali vpadnout druihům do zad.
Gryzzly si jich jako první všiml a rozeběhl se proti nim. Ještě ve běhu započala jeho přeměna do zvířecí podoby. Když se pak střetl s prvními přisluhovači, svými mohutnými prackami drtil řady protivníků po třech. Hroty kopí a čepele mečů přitom sklouzávali po jeho srsti, kterou nebyla žádná zbraň přisluhovačů schopna poranit.
Khurak se již konečně zapojil do bitvy. Pokoušejíc se marně Kobru zasáhnout plameným mečem, než mu došlo, že proti jeho mršnosti neuspěje se vrhl na Škorpiona. Ten kolem sebe výřil svou zbraní v kruhu a občas amputoval jednu plamenou končetinu ohnivého démona před sebou, dokud mu na závěr nevzal i hlavu.
Khurak se po něm ohnal svou zbraní, ale druiha se pohotově vyhnul a potom vymrštil svůj hák, jež proletěl těsně kolem jeho hlavy. Stáhl se raději do bezpečné vzdálenosti a mrštil ohnivou kouli. Ta jen dopadla neškodně na rotující štít před Škorpionem, ale nenapáchala žádné škody.
Když ohnivý démon uviděl, že ani zde neuspěje, stáhl se raději dál, kde jeho pravé rameno zasáhl jeden z proudů vodního elementála. Zavelel na ostatní ohnivé démony a ti se seběhli na nenáviděného vodního protivníka. Ten je stačil odrážet a zabíjet do té doby, dokud jeden z nich nevstoupil do cesty vodě z hydrantu, která mu obnovovala sílu. Jakmile byl od svého zdroje síly odříznut, podlehl v několika vteřinách pod nápory ohnivých koulí.
Khurak vybuzen triumfem nad vodním elementál se rozhodl znovu napadnout některého z druihů, ale během výběru si všiml, že tu nevidí sedmého. Toho jež vyvolal déšť střepů a z mocného vojska patriarchy udělal jen malý kousíček jeho bývalé síly.
Pak Orla uviděl, ležícího opírajíc se o kontejner. Vykročil k němu a deset kroků od něho se podíval za sebe, kde zuřila bitva. Z tří tisíc přisluhovačů, pěti set nižších a sta ohnivých démonů zbyla sotva desetina, marně bojujících proti šesti druihům, kteří je postupně likvidovali, ale pak se podíval zpět na spícího Orla. Jedioná věc se mu objevila v hlavě z plamenů. Sice jeho svěření muži zemřou, ale aspoň jednoho z nich zabije a nikdo a nic mu v tom již nezabrání. Udělal ještě pár kroků a pak pozvedl jeho zbraň z plamenů k nápřahu a sekl.
Než však plameny Khurakovi zbraně stačili alespoň olíznout spící tělo druihy, zasáhlo ohnivého démona do zad vržené válečné kladivo Bizona a ten v jediném výbuchu plamene byl zničen.
Bizon přistoupil k příteli, který trochu očouzen ohněm si mnul oči. Před sebou viděl jen na zemi ležící válečné kladivo a obrovského druihu kráčejícího k němu. Zmateně k němu pohlédl a řekl: "Stalo se něco?"
Bizon však jen zavrtěl hlavou a odpověděl: "Ne. Co se mělo stát?" pak podal Orlovi ruku a pomohl mu vstát. Společně pak už jen viděli, jak pár posledních přisluhovačů umíralo pod údery zbylích druihů a Gryzzlyho, který ve své zvířecí podobě utíkal za prachajícími protivníky a ranou své tlapy ukončival jejich život.
Autor Sirnis, 03.12.2007
Přečteno 443x
Tipy 4
Poslední tipující: Uriziler
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí