Začátek-...

Začátek-...

Anotace: Jak to začalo?? Čti...

I.

Přišla jsem za ní a nedokázala jsem se jí podívat do očí. Jen jsme se pozdravily a vydaly se na cestu. Šly jsme mlčky, neměla jsem absolutně odvahu a chuť říct jediné slovo. Po dvaceti minutách jsme dorazily na místo. Ryanis tam ještě nikde nebyl a já jsem si připadala stísněně a přitom zranitelně. Na otevřeném prostoru nedaleké rozvaliny mi opravdu příjemně nebylo a pořád jsem měla pocit, že jsme někým pozorovány. Line se tvářila vystrašeně a vzdorovitě zároveň.
A pak jsem na druhé straně rozvaliny spatřila tři černé postavy! „Jsme prozrazeni!“ ozval se za mnou zděšený výkřik a tak jsem se otočila s úmyslem co nejdříve utéct. Zakopla jsem a za sebou jsem zahlédla Line v Ryanisově obětí. Vrhla jsem se k nim, ale černá ruka s vypáleným ohnivým R mne až neuvěřitelnou silou strhla zpět. Jeden rokul mne držel, druhý běžel za Ryanisem a Line a třetí na ně útočil. „ To je konec!“ zakřičela jsem, „Utíkejte!!“. Line na víc nečekala a strhla Rya s sebou a pak už jsem nic neviděla…necítila…jen bolest…
Doběhli na základnu Aliance a Ryanis s hrozivým výrazem ve tváři vyštěkl na Line „Co mezi vámi k sakru znamená: To je konec???“ Line se jen bezradně obrátila, „Znamená to: nechte mě tu být a zachraňte sebe a Alianci, já mám způsob jak se z toho dostat. Ale nechápu jak se z tohohle chce Telia dostat.“ domluvila se slzami v očích. Ryan sklopil zrak, když doběhli ostatní a překotně se vyptávali co se stalo.
Keryl zrovna zajišťoval bránu, tak na něj počkali a pak začala Line vyprávět. „Dnes ráno jsme s Teliou odhalily pět rokulů, kteří nás sledovali. Telia je chtěla uvěznit na Alianci, ale já jsem je zabila. Telia chtěla, aby Ryanis posoudil co se stalo. Na místě setkání nás však vystopovali další rokulové a zajali Teliu.
Kerylovi do očí vhrkli překvapivě děsivé slzy a Line ho objala. Saleny se však otočila k Ryanisovi, „Takže, co teď?“ Ryanis se díval do prázdna a v obličeji se mu rozhostil zvláštní výraz, jakoby snad bolestný. „Snad poprvé musím říci, že nevím.“
Nálada byla velmi smutná. Nikdo neměl náladu na nic. Projekty byli pozastaveny. Hlídky sloužili jen na nejdůležitějších místech a všichni ostatní vymýšleli plány jak osvobodit Teliu, když v tom se z ničeho nic rozezvučel signál, který ohlašoval otevírání brány členem Aliance. Do brány vpadla Telia v roztrhaném, rokulském oblečení. Byla udýchaná, slabá a strašně přepadlá. Saleny ji okamžitě zavedla do ozdravovny a polovina Aliance se tam shlukla.
Autor BlackPearl, 06.12.2007
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí