Alledriel - Jezdec 3.

Alledriel - Jezdec 3.

Anotace: Další díl. omlouvám se za prodlevu. pls komentáře.

Ráno vyrazila All směrem k El Karatu. Podvědomě tušila, kde má mága hledat. Nechápala, co se kolem ní děje, ale chtěla přestat být stínem, přízrakem… chtěla žít mezi svými a to ji motivovalo k tomu, aby jela dál a přijala obtížný úkol. Cesta do El Karatu jí zabrala celý den a až pozdě večer dorazila na kraj hájku, ve kterém měla být mágova jeskyně. Rozhodla se, že se za ním vydá ráno a přespí na kraji lesíku pod košatým stromem. Odsedlala Briom a rozdělala oheň. Povečeřela kus chleba s ovocem, které si vezla z Pantochiany. Potom vytáhla flétnu a spustila překrásnou přesmutnou melodii. Prsty jí tančily po otvorech flétny, která zněla do dáli. Dohrála a schovala flétnu do záhybů pláště.
‚Úchvatné´ ozvalo se odměřeně ze tmy.
Alledriel vyskočila a sáhla po dýce.,Kdo jsi?‘ křikla do tmy.
,A kdo ty? Přijdeš si do mého lesa a hvízdáš si tu jak chceš.‘ Opáčil příkře hlas.
,Jsem Alledriel a posílá mě sem…‘ zarazila se. Ani nevěděla, jak se owlein z lesa jmenoval.
,Tak to jsi ty?‘přerušil tok jejích myšlenek hlas ze tmy.,To je dost, že jsi tu‘ Slova byla pořád příkrá, ale ton hlasu byl o stupínek příjemnější. ,Pojď za mnou.´ vyzval ji a vystoupil ze tmy do světla ohně a Alledriel si ho mohla pořádně prohlédnout.měl na sobě šedý plášť s kápí, kterou ml stejně jako All staženou do obličeje.
,Ty jsi taky…´ začala s nadějí, že konečně potká živého owleina.
,Ne nejsem owlein´ srazil její naděje muž v kápi. ,Alespoň ne tak docela. Jsem kříženec – napůl elf a napůl owlein.‘Dodal na vysvětlenou.
, Ty mi tedy pomůžeš najít moje lidi?‘Zeptala se All.
,Nepřímo.‘ zněla vyhýbavá a neurčitá odpověď.
Autor Edja, 17.02.2008
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí