Zakázané zamilování 8. Díl

Zakázané zamilování 8. Díl

Anotace: No prostě dělší pokráčko

Jemně, téměř necitelně mne zmáčkl a naklonil se ke mně, místo polibku jsem mu ale natáhla krásnou facku. Doufala jsem že otisk mé ruky mu zůstane na tváři malespon do zítřka, ale bohužel, nesměl by být likan, aby se tam červená šmouha udržela.
,, Au, tak ne no, sorry " Ukřivděně mne sundal ze svého klínu a odsedl si.
,, Hele ten vampír to myslel vážně že mě zabijete ? "
,, Řekla bych že jo, ale neboj, on je tak trochu padavka, přeperu ho i já "
Samozřejmě jsem lhala, Tom byl jeden z nejsilnějších upíů co jsem znala a kdybych si na něj chtěla troufnout, nevím nevím , jak by to dopadlo, ale moc světle zřejmě ne.
,, Fajn tak zejtra ve škole "
,, Počkej, to si mě budil jenom kvůli tomuhle ? "
Zakřenil se a jedním skokem opustil můj pokoj, ještě mi hodil zpátky kaktus, který se rozsypal na podlahu.
*** *** *** *** *** ***
,, Dneska snídat budeš Christí ?? "
Rozespale jsem zamžourala a převalila jsem se na posteli, bohužel mi neošlo kde končí a tak jsem spadla na zem a aby toho nebylo málo, napíchla jsem se na kaktus, stále nevinně ležící na podleze, ted se mi už tak nevinný nezdál.
,, Ne děkuju, nemám hlad, ale potřebuju vysvobodit ! "
Během deseti sekund se otevřeli dveře a Tom se skleničkou krve v ruce vkročil dovnitř.
,, Co jsi prováděla bože ? "
,, Nejsem bůh, na to sou tu jiný, ale zvládla sem si zapíchnout kaktus do zad "
Bouřlivý smích, ve který mlj druh propukl mne sice moc nepotěšil, ale ocenila jsem, že na mě nehodil skleničku a neodkráčel s něčím jako ,, S tím si porad sama , prcku "
Místo toho skleničku pložil na můj noční stolek a vymotal mě z peřiny, potom mě zvedl do vzduch, kaktus zakopl někam do dáli a nesouc mě do kuchyně mi ještě stíhal vyndávat bodlinky ze zad.
*******************************
Zatim všechno, víc mě nenapadá, dopíšu někdy příště:)
Autor Likynka, 20.02.2008
Přečteno 284x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmmm nekdy priste a uz je to dva mesice... napis pokracovani...:) cetla jsem to jednim dechem!!:)

18.04.2008 00:19:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí