Prokletá V

Prokletá V

Anotace: tet teprve nastane peklo....

Vanja a Elymor byly celí štastní že se zachránily. Bohužel Erthie měla pořád plno starostí. Svého přítele šla doprovodit až k bráně k jeho kočáru a potom mu dala sbohem. To co chtěla aby jí řekl se stejně nedozvěděla. I jeho zvědavost nebyla s cela ukojena. Jak prahl potom vědět proč byl tato prokletá k nim vyslána. Bohužel Erthie nic nevyzradila. I když si byla téměř jistá že je nikdo ne muže poslouchat pořád byla stejně opatrná. Jeden chybný krok a mohla by umřít . A to nechtěla život měla ráda. I když by si uměla vybrat lepší. Když se vracela potkala svého muže . Jak jí byl odporný. Svou zlost ,ale pečlivě ukrývala . Musela. Né před ním oba už si karty vyložily na stul oba věděly jak to mezi nimi je ,ale před lidem. Zastavil se kousek před ní .
„O čem si hovořila se svým přítelem“?
„ o ničem“! odvětila Erthie trochu podrážděně.
„ Tak že jste šly do sklepa aby si mu řekla o ničem“? zasmál se a pokračoval „ V tom případě bych to rád slyšel“. Udělal pár kroku dál pak se otočil a ještě dodal „ Nemusíš to pořád skrývat . Ty si myslíš že nevím že jste mluvily o prokleté ? Jak si ještě najivní“! Potom se otočil a odcházel s uspokojením . Ukojil svou potřebu pokořit jí a hlavně pořádně naštvat což se mu povedlo. Nedokázala pochopit jak to že věděl o každém jejím kroku . O každé větě jež řekla. Copak jí někdo sleduje tak důkladně? Vracela se s né zrovna čistým štítem a věděla že jestli chce tohle město zachránit bude muset bojovat hodně tvrdě. V srdci zmatek ale z hlavou vzpřímenou vcházela do hradu. Mířila do své místnosti , když se na chodbě objevil Elymor. Užasla . On byl poslední koho by tu čekala.
„ Co tu děláš ? A kde si nechal ..ty víš koho“. Zadrhla se . Bála se i vyslovit slovo prokletá .
„ Vedle v místnosti“.
„ Tak jí přivěd zamnou“. Ukázala na svou místnost , kde trávila téměř všechen volný čas a vešla dovnitř. Za chvíli se za ní oběvil i Elymor s Vanjou.
Vanja byla ještě celá zmátožená nechápala jak se tady objevila. Vždit ani netušila jak dlouho už tady je ! Hněv v ní z každou přibývající hodinou rostl. Věděla toho tolik a přitom téměř nic. ---------------------------------
„ Posadte se mám pro vás pár informací“ . Řekla jim Erthiea ukázala na pohovku . Elymor šel a s ním i Vanja .
„ Víte tenhle úkol není vůbec jednoduchý. Pomohla bych vám i když vás unesly ale já se to dozvěděla teprve před pár hodinami a to už letěla ke mně zpráva že se zachraňujete . Tak než začneme tenhle úkol je jiný než kdo měl za normálních okolností“!
„ Mohu se k tomu taky vyjádřit“? Skočila Vanja neurvale Erthii do řeči a přitom hněvem zrudla v obličeji.
„Ano pověz co tě trápí“ ? obrátila se na ní s vážnou ,ale přívětivou tváří.
„ No víte ..nechci působit jako nevděčná za to že vybraly na tenhle úkol zrovna mě ,ale pochopte mě . Ani se nenadám sem tu a někdo mi vykládá báchorky o tom jak můžu zachránit svět. Potom se najednou ocitnu přikovaná v náké místnosti , kde mučí Elymora. Najednou mě zase unese náký chlap v masce s nákou Eržikou nebo jak se jmenuje a chtějí mě zabít. Přitom já vůbec nevím jaký to ten úkol mám splnit , prakticky vůbec nic. Každý za mě rozhoduje přitom se zde jedná o muj život za posledních několik hodin sem téměř neměla ani šanci něco říct. Bud mi na rovinu už řeknete o co se jedná nebo já končím“!!!! Dokončila Vanja svůj dlouhý proslov zmučeně se opřela a zadívala se do stropu jenž byl ozdoben krásnými malbami .
„ Zcela chápu tvé rozhořčení ,ale i kdyby si chtěla odstoupit už nemůžeš. Buď se o to pokusíš a nebo umřeš. Je jen na tobě jak se rozhodneš“.
„ A podívám se ještě někdy vůbec domu“? Podívala se znova Vanja na Erthii v obavách.
„ O důvod víc se snažit uspět . Když uspěješ vrátíš se domu“.
„ tak že jsem v pasti ? Místo toho abych sudičkám za tohle poděkovala je mohu jenom ze srdce nenávidět“!!! Za vztekala se Vanja a do očí se jí nahrnuli slzy. I přes to ,ale pokračovala „ Jako malá sem si představovala že jsem zažila velké dobrodružství a tak podobně ,ale tet toho ze srdce lituji . Proč jsem si radši nehrála na princezny“?! Erthie se pousmála.
„ Moc bych se nesmála ještě jsem zapomněla opomenout že chci vysvětlit jak Elymor udělal to že jsme jednu chvilku byly tam a druhou tady“! Tohle už řekla v mírném úsměvu. Za to Elymor se začal smát z plných plic.
„ Už jsem si myslel , když jsi vyjmenovávala všechny ty věci že na tohle zapomeneš a spletl jsem se“!
„ tak a už dost zbytečných řečí tet je na čase abych vám všechno objasnila a taky musíme Vanju naučit používat její moc“.

Erthie si prsty projela své vlasy a zhluboka se nadechla. „ V první řade chci abys věděla , že kdyby na tobě nezávisela celá země poslala bych tě okamžitě pryč a tenhle úkol by zůstal nesplněným . Bohužel to nejde. Když zahyneš ty tak i naše naděje“. Vstala udělala pár kroku k obrazu jenž připomínal nedalekou krajinu a rukou jej posunula. Za ním se objevil něco jako malí otvor , kde se nacházela krabička , kterou zdobily diamanty a zámek. „Zde v téhle krabičce se nachází velmi vzácná věc. Už před několika lety no řekněme několika staletími , kdy lidstvo bylo rozděleno na dvě strany, aby zůstala zachována rovnováha . Tedy na dobro a zlo se tento malí dáreček jenž uchovávám v téhle krabičce dostal do rukou zla. No řekněme že se dostalo do rukou správných majitelů neboť zlo tento diamant vytvořilo a to už se nesmí opakovat neboť jsme všichni málem vymřeli “ rozdělala krabičku klíčkem , který odněkud vykouzlila otevřela krabičku a v ní se nacházel onen diamant a pokračovala „ Je to něco jako symbol jejich moci. Kdyby se jim nedej bože dostal do rukou rovnováha by se narušila neboť by zničily dobro a země by zanikla. Má to ještě jeden háček nikdo se tohoto kamene ne muže dotknout jenom prokletá a Mortyk . Ten kdo by se ho dotknul na místě zahyne. Ty seš vyvolená k tomu aby si jej zničila ovšem zdaleka to není tak jednoduché. Sotva se dotkne tvá ruka diamantu on jako by ožije,všichni démoni ,larani a všichni ostatní co se živí zlem budou vědět že kámen ožil. A budou tě hledat. Někteří mají i takovou moc že tě vyčuchají na míly daleko. Jak se jednou dotkneš už se nemůžeš zastavit . Proto krot svou touhu do doby než se všechno naučíš. Bude tě to lákat to je jasné neboť on má takovou moc už proto musíš dávat pozor aby ses nenechala diamantem pobláznit tady totiž všechna legrace končí tet teprve nastane pravé peklo“!!!
Autor Snilek.holka, 21.02.2008
Přečteno 247x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí