Procitnutí - Epilog

Procitnutí - Epilog

Anotace: Mnoho lidí vidí svět takový jaký je a ptají se: Proč?. Já sním o světě, který tady ještě nikdy nebyl a ptám se: Proč ne? Robert Francis Kennedy

2008
„Po velké bídě se lidstvu bída ještě větší blíží. Ve žlutém městě se století velký kruh na počátku vrátí. Mléko krev, hlad, válka a mor pršeti budou. Na nebi oheň spatřen bude, za ním ocas z jisker, při konání velkých her. V záblescích bude k zemi dopadat krev z nebe. Nezbude víc než- li beznaděj a strach. Smát se budou vrahové, trpět celý svět.
Pletivo v sedmi dnech smrtelně zraní. Tři v sedmi dnech zblednou. Šedesát mrtvých, tři tančí. Čtyři králové v sedmi dnech. Jedna hodina – dva provazy se zabijí. Německý medvěd smrtelně zraněn.“
Nostradamus

Peking – New York Times
Sportovci se připravují na hry. Celkem se letos na letních olympijských hrách sešlo nejvíce zemí za celou jejich historii. Čína očekává velké slavnosti. Je velmi nepravděpodobné, že by došlo k útoku ze strany teroristické organizace Al – Kaida. I přesto však zůstávají čínské radary v pohotovosti a rakety připraveny k útoky.

Washington Post
I přes veškeré snahy zabránit útokům zvenčí, došlo dnes v ranních hodinách západoevropského času k raketovému útoku na olympijský stadion v Pekingu. Na místě zahynulo šedesát osob a další leží v nemocnicích okolních měst s těžkými poraněními. Útok navíc zabil čtyři světové vůdce. Olympijské hry museli být z tohoto důvodu přerušeny, aby se mohlo zjistit, kdo za útokem stojí. Jak nám potvrdil tiskový mluvčí teroristické sítě Al –Kaida: „My za útokem nestojíme. Neovládáme takovou techniku, která by dokázala vyřadit z provozu čínské radary.“, k čemuž skutečně došlo. Několik minut před útokem vypadli z provozu radary po celé Číně a než stačili technici závadu opravit, katastrofa udeřila.

Toto se skutečně událo třetí den konání „Velkých her“. Zrovna, když nikdo nic neočekával, dopadla na stadion řízená raketa. Ihned vypukla panika. Většina diváků stačila uprchnout, ale tři hlavy států nikoli. Neunikl americký, čínský ani ruský prezident. O pár hodin později byl ve svém bytě zabit také německý kancléř.

2010
„Čtyři nájemní vrahové – strašlivá válka nastane. Velký nepřítel lidského rodu. Bude ještě horší ten děd – jedenáctka zplodí dvě války. Železen, ohněm, vodou – krvavé a nelidské.“
Nostradamus

Už to bude rok. Spojené státy evropské a Spojené státy americké společně zaútočily na Rusko a na oblast Perského zálivu. Před dvěma lety došlo při letních olympijských hrách ke strašné katastrofě. Zemřeli tři prezidenti, a protože Spojené státy evropské a americké netušili, kdo za útokem stojí, zahájily válku se svými věčnými nepřáteli. Nastala krutá doba. Lidé se báli vycházet ven. Nikdo nebyl v bezpečí, snad jen ti, kteří se usadili vysoko v horách. Útokům nepředcházela žádná varování.
Slunce bylo zahaleno do radioaktivních mračen. Na zem padla noc i ve dne. Světu vládla temnota. V některých oblastech nastala druhá doba ledová. Byla to především Kanada, Rusko a také státy Skandinávie. Na těchto místech se téměř nedalo žít. Byli zde pouze výzkumníci a odpadlíci – vyvrženci společnosti. Ti tady zůstali a pokud se stalo, že někdo z Nového Věku – tak se nazývalo území, kde žili poslední zachránění lidé – pátral po své rodině, jež se měla nacházet právě tady na území Starého Věku, odpadlíci je pro peníze téměř vždy našli.
V této době lidských i nelidských válek došlo k prvnímu nasazení klimatických zbraní. Lidstvo ovládalo také počasí. Docházelo k častým zemětřesením a tsunami. Golfský proud už přestal nadobro existovat a z Evropy se stala zmrzlá planina, kde se vyskytovalo jen velmi malé množství vegetace. Na území někdejší Francie rostly pouze lišejníky. Evropa, jak jsme ji před deseti lety znaly, byla mrtvá. Některá přímořská města a státy zmizeli pod hladinou moře.
Přeživší vytvořili skalní města ve Španělsku a jižní Africe, ostatní zemřeli. Už neměl ani kdo válčit. Nikdo nechtěl být dalším na seznamu mrtvých. Ale přesto…poslední střely stále létaly. A to z území Ruska a Severní Ameriky. Zde se nacházely hluboké bunkry a střely létaly přes oceán. Lidé se neponaučili…

21. 12. 1212; 12:12
Mezi nízkými - nezbytnost znovu koupených zvířat. Jeví se deset – vedeno k vítězství ve větru dvou politické ligy. Schovaní vojáci řídí hrozivé zbraně. Ne daleko čas vyzkoušení protipólného města. Urna telete – když přijdou roky rad, které se samy vzdávají. Říká stádo plašit – z obavy před vítězným princem. Budou hojně provázeny sestrami hnisavých vřídků. Částečně se nestaly samotkami. Mimořádného dne syn zapře hlídače. Uprostřed života přijde smrt drsná a dlouhá v jedenáctém.
Nostradamus.

Lidstvo je zdecimováno válkami. Nasazení biologických zbraní má za následek vážná onemocnění. Mnoho lidí umírá „nabobtnáním“ těl. Země se otřásá v základech. Mohutná pohoří Alp se řítí k zemi a všechny kontinenty se ohromnou rychlostí sunou směrem k tzv. Bermůdskému trojúhelníku . Zde se i vody vzbouřily. Moře se vaří a vytváří obrovský výr. Uprostřed oceánu se objeví místo, kde není žádná voda. Na dně oceánu jsou veliké budovy a překrásné zahrady. Všechno tady kvete a všude kolem je zeleň. Bájná říše se po tisících letech znovu vynořuje a sune se na hladinu. Když vystoupá na vrchol, moře se pod ní uzavře a ona s ním vytvoří nádherně sladěnou dvojici. Stroje vytvořené prazvláštními bytostmi obývajících toto území po celou historii lidstva se vydávají k nebesům. Atlantida, neboli Atlantis jim po celou dobu sloužila jako výzkumná stanice pro pozorování lidského chování a jeho případnou nápravu. A právě nyní nadešel čas na přeměnu projektu Lidstvo.

Dnes je ten den. Den, kdy potomci Anunakiů povstanou, aby zachránili lidstvo před jimi samotnými. Lidé měli spoustu šancí začít znovu a vážit si života na Zemi, žádnou z nich však nevyužili a proto za ně teď musí trpět příroda. Lidstvo musí zemřít, aby se mohlo znovu narodit. Cestou z vesmíru k nám přilétá Madruk, asteroid Zkázy, aby vyhubil lidské pokolení. Jeden z Anunakiů, Ezechiáš, varuje jediného muže, který může dosáhnout vyšší dimenze, Elroye Smithe, doktora filosofie zabývajícího se existencí jiných světů. Ten se ihned dává do práce. Jako vždy ale lidé nechtějí nic slyšet. A tak jediný Elroy je připraven na konečnou fázi. Smrt přichází z hůry. Přináší zkázu pro vše, čeho se člověk dotkl. Smrt ovládaná vládnoucí vrstvou vesmíru – Anunakii – si vybírá svou daň. Vše živé hyne v plamenech požírajících i samotné nitro planety. Anunakiové jsou již dávno pryč. Planeta Země se tříští na miliony úlomků. Nikdo by nepoznal, že dříve tvořily tak živou planetu. Planetu života a lásky. Modrou planetu. Naši Zemi.
Lidstvo vymírá. Elroy, který jako jediný „přežil“ se dostává na stupeň rozšířeného vnímání a porozumění. Stává se z něho energie plující vesmírem. Jsou zde také ostatní lidé. Přeci jen nezemřeli. Všichni se povznesli na vyšší úroveň bytí. Jediný rozdíl mezi nimi a Elroyem je, že Elroy „vidí dál“ než ostatní. Stal se z něho souhrn veškerého lidského vědění.
Zde v kosmu již lidé nemohou vyrobit zbraň, která by dokázala všechno zničit. Nyní se musejí naučit porozumět existenci všeho živého – iontů i atomů a tímto věděním je bude provázet Elroy Smith.
Anunakiové budou mezitím lidstvo i nadále pozorovat a hlídat. A až přijde čas, pomohou jim povznést se ještě výš. Alespoň tam, kde oni samy byli před miliony let.
Autor Element, 08.03.2008
Přečteno 610x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí