Harry Potter a Spojení rodů. Kapitola 12 - Odchod

Harry Potter a Spojení rodů. Kapitola 12 - Odchod

Anotace: Čas odchodu se blíží, jaký bude plán naší pětice? Věnováno dívce, která mi díky jednomu emailu vrátila chuť to psát. Ona ví o koho jde. Díky moc

Harry, ač nerad, musel odchod ze Siriusova domu oddálit. Pokud opravdu chtěli navštívit Malfoy Manor, a jelikož byl on i Ron přehlasován ostatními, opravdu to tak vypadalo, potřebovali plán. Museli zjistit, kdy je dům prázdný, protože i když by Dracovi samotnému Lucius nevadil, měl si s ním co vyřizovat, Harry riskovat nehodlal.

,,Jenže co chceš dělat?“ tázal se Ron, kterému se také nelíbila představa, že by měli hned ze začátku narazit na nějakého Smrtijeda. Nebylo mu však jasné, jak tomu zabránit.

„Jednoduše,“ odvětil Harry, který měl již tuhle část plánu vymyšlenou. Ostatní se na něj podívali tázavým pohledem.

„Mám přeci domácího skřítka, ne?“ upřesnil, pokrčil rameny a hned na to zahřměl: „Kráturo!“

Skřítek se ihned objevil.

,,Ano pane?“ řekl tónem, jako by měl plnit přání velkému tlustému chlupatému pavoukovi a ne Harrymu.

„Potřebuji, abys mi řekl, kdy obvykle není Lucius Malfoy doma.“ Pronesl Harry své přání.

Krátura se zatvářil velmi překvapeně. Vypadalo to, jako by zaváhal, ale nakonec přikývl. S „jistě pane,“ se neobtěžoval a s pověstným hlasitým prásknutím zmizel. Draco zvedl obočí.

,,Skvělej plán, Pottere. Jak myslíš, že to asi udělá? To mu to otec jen tak poví?“ zeptal se ironicky.

Místo Harryho odpověděl Ron: „To je fuk, ne? Je to skřítek, prostě to musí udělat, ne?“

Hermiona se sice zatvářila nadmíru nesouhlasně, ale přikývla.

,,Tak to nemusíme řešit a musíme čekat, než se Krátura vrátí,“ uzavřel to Ron

Skřítkovi netrvalo splnění úkolu dlouho, necelé tři dny. Navrátiv se sdělil Harrymu a ostatním přesné časy, kdy se v Malfoy Manor nikdo nevyskytuje, a tak mohli na této informaci postavit své plány a vybrat vhodný čas, kdy půjde použít letaxovou síť. Nakonec zbývalo zjistit, kde se ona kniha nebo knihy nachází.

,,Knihovna je ve druhém patře, jenže..ta kniha může být kdekoliv. Otec obvykle tyhle..no..věci… schovával…“

„Ale dá se předpokládat, že bude někde v jeho pracovně, ne?“ ptal se Harry. Draco pokrčil rameny.

„Otec do pracovny nikoho nepouštěl. Já sám jsem tam byl jen párkrát, a nikdy jsem neměl moc času se porozhlédnout. Spíš si myslím, že bude jinde. Nikdy jsem si nemyslel, že to budu vykládat zrovna tobě, Pottere a těm tvým kamarádům, ale otec má v domě něco jako tajnou komnatu.“

Draco očekával, že tímto sdělením uvede všechny v překvapení, netušil totiž, že Harry i ostatní o tajné komnatě již dávno vědí.

„A víš, jak se tam dostat?“ zeptal se Harry.

„Jistě že ano, Pottere. I když mi otec neříkal vše, donedávna mi ještě bezmezně důvěřoval, neměl totiž nejmenší důvod o mě pochybovat.“

V pátek večer již měli vše připravené. Z Malfoy Manor již chtěli pokračovat dál, do Godrikova dolu. Tohle místo si prosadil Harry, měl nějaké tušení, že právě tam mají jeho kroky směřovat.

Malfoy jim podrobně popsal Malfoy Manor, všechny místnosti, kde by se mohlo nacházet cokoliv, co by jim mohlo pomoci. Hermiona přesto ještě všem zopakovala, co mají dělat.

„Takže Harry a Ginny, vy projdete knihovnu a pracovnu. Hledejte v podstatě cokoliv, ale dávejte si pozor, temné věci mohou být..no prostě mnohem nebezpečnější než si dovedete představit, a to myslím vážně, Harry ,“ doplnila, když viděla, jak se Harry tváří a pokračovala: „Já s Ronem a Malfoyem projdeme tu tajnou skrýš. Máme přesně hodinu, ani o minutu déle, pak prostě musíme vypadnout. I kdyby…i kdybychom nic nenašli. Je to jasné?“

Všichni souhlasně přikývli. Draco jako první uchopil krabičku s letaxem, hodil prášek do krbu a zřetelným, pevným hlasem pravil: „Malfoy Manor.“ Plameny zezelenaly a Draco v nich ihned zmizel.

Ginny se naposled otočila porozhlédla se po temném pokoji. „Dovedeš si představit, co budou děla naši až zjistí, že tu nejsme? Mamka bude šílet,“ řekla Ronovi.

Ten se také netvářil moc nadšeně. Hluboce si povzdechl a odpověděl: „Dovedeš si představit, jak by se tvářil táta, kdyby věděl kam jdeme?“

Ginny se slabě usmála a vstoupila do plamenů.

Harry zůstal v místnosti jako poslední. Nevěděl, co mají před sebou, ani jak tohle všechno dopadne. Už teď bylo všechno úplně jinak, než si plánoval. Nikdy by ani nepomyslel na to, že by jim Malfoy mohl pomáhat. Snad jedině Brumbál tohle všechno předvídal, snad proto tolik chtěl, aby… Harry měl pocit, že snad jedině Brumbál by mu mohl říct, co má dělat. Teď tady ale Brumbál nebyl, a tak se musel spoléhat sám na sebe. Vlastně ne. Měl Rona, Hermionu, Ginny. A vlastně i toho Malfoye, nebude si alespoň muset vylévat vztek na lidech, které má rád. Pobaveně se ušklíbl a i jeho pohltili zelené plameny.
Autor etelwenka, 09.03.2008
Přečteno 447x
Tipy 3
Poslední tipující: Neferehathor, Anneli
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Super sem moc ráda že jsi zase začala psát....Fakt se mi tyhle tvoje povídky líbí...

25.03.2008 13:52:00 | Anneli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí