Alledriel - Jezdec 5.

Alledriel - Jezdec 5.

Anotace: Vrozené schopnosti... Omlouvám se za prodlevu, můza si vzala dovolenou... prosím o kometáře

,Hory, ze kterých není návratu…‘ zašeptala znovu.
,Ano‘ přitakal muž sedící naproti ní.
,Na jejich svazích žijí warzaci‘ namítla All.
Mág přikývl ,Ano, to žijí avšak pomalu ale jistě vymírají. Navíc mohou lovit jen za západu nebo východu slunce ale jsou schopni napadnout kohokoli.‘ varoval ji.
,vezmi si co potřebuješ‘ ukázal na dlouhý meč, teplý plášť a nějaké pokrývky.Pak se zamyslel a vzal do ruky meč. ,Ukaž co umíš‘ vyzval ji. All mu meč vrátila. ,To je marné, s mečem vůbec neumím. Spoléhám se na luk a dýky. ‘ Ukázala na svůj arzenál. D’Anchren se zamyslel ,Bojovala jsi někdy s holí?‘ zeptal se
,Ne‘ zavrtěla překvapeně hlavou ¨
,Aha. Myslím že budeš překvapená.‘ potutelně se usmál a zašel do temného kouta jeskyně. Vrátil se s palec silnou a asi pět stop dlouhou černou tyčí. Došel doprostřed jeskyně a odsunul stůl a židle, takže se utvořil docela velký volný prostor. ,Pojď sem‘ vyzval dívku a podal jí tyč. ,Stoupni si jednou nohou dozadu….tak je to správně‘ Alledriel zaujala jakýsi bojový postoj. Zatímco mág přecházel po pokoji a něco hledal, prohlížela si tyč. Asi uprostřed byl její povrch na omak zdrsnělý a při bližším prozkoumání All zjistila, že jsou to runové nápisy. Čaroděj mezi tím zaujal stejný postoj a nečekaně vyrazil proti All. Ta, ke svému překvapení, nastavila svoji hůl jeho úderu a udeřila ho do ramene. ,Co to má znamenat?‘ Prohlížela si tyč.
,To není tyčí ‘ usmál se mág ,To je vrozená schopnost tvojí rasy.‘ dodal na vysvětlenou.
,Tak vrozená schopnost říkáš?‘ povytáhla dívka obočí ,Co ještě umím a ani o tom nevím?‘zeptala se.
,Obávám se že nic dalšího už není. Leda že bych o tom nevěděl ani já.‘ Dodal.
Alledriel strávila v d’Anchrenově jeskyni několik dní, během kterých se rychle učila, co všechno s tyčí zvládne. Mág se ji snažil vzdělávat i jinak, dával jí číst staré owleinské legendy, do kterých se All s nadšením začetla ale později přišla na to, že jsou všechny skoro stejné.
Autor Edja, 25.03.2008
Přečteno 278x
Tipy 3
Poslední tipující: Issa, Daerfëa
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné, škoda že toho zatím není víc..=)

26.03.2008 16:28:00 | Daerfëa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí