2.Pobertové aneb Parta Debilů s velkým D přichází

2.Pobertové aneb Parta Debilů s velkým D přichází

Anotace: Jasmine se spřátelí s Lily Evansovou, ale znepřátelí si Siriuse Blacka, casanovu školy. Zamiluje se do Remuse Lupina a bude muset vysvětlit jak to, že její vlasy zničeho nic změnily barvu.

O dva dny později

"Snad se nebojíš, sestřenko?"uchechtne se Lucius.

"Téhle zdi? No dovol!"

Rozběhnu se a proběhnu nástupištěm 9 a 3.

"Ty vole!"vydechnu.

Tak to je něco! Hezčí než z vyprávění. Pokud je nástupiště takový tak Bradavice budou stokrát hezčí než Malfoy Manor a to už je co říct.

"Tak jak se ti to líbí?"vytrhne mě Lucius z přemýšlení.

"Minunat de frumos,ochios,fermecat,frumusete."odpovím mu.

"Co to meleš? Teda čím to meleš?"

´Teda ten Lucius musí vědět všechno. ´ušklíbnu se.

"Odpovíš mi už?"

"No bylo to rumunsky a znamenalo to:překrásné, krásné, úchvatné a krása. Ale to bys měl vědět, když tě rašple stará přihlásila na hodiny rumunštiny."odpovím Luciusovi.

"Ty vole to je kus!"obdivně vzdychne černovlasý kluk za mnou.

Otočím se a pohrdavě se ušklíbnu.

"Tichošlápku za prvé je namyšlená, za druhé by s tebou nikdy nechodila a za třetí se zahazuje s peroxidem."uchechtne se brejloun vedle černovlasého.

"Tak to jste neměli."sykne Lucius a chystá se mu dát pěstí.

Zarazím ho a pošeptám mu do ucha svůj plán.

Přitulím se k Luciusovi a začnu ho vášnivě líbat. Lucius mi položí ruce na zadek a začne mé polibky opětovat. Odtrhnu se od něj a podívám se po těch debilech.

Černovlasý má vykulené oči a otevřenou pusu, hnědovlasý se jen směje a šťouchá loktem do černovlasého.

Projdu okolo nic a zašeptám černovlasému do ucha:"S tímhle ksichtem mě nezbalíš."

Začne se tvářit normálně a jde pryč, jenže se za mnou otočí, využiju toho a přičaruji před něj sloup. Nevšimne si ho a nabourá do něj. Celé nástupiště se rozesměje a on jen zařve:"To si vypiješ!"

"Nevyhrožuj krvezrádče! Znám magii, o které ty nemáš ani zdání."ušklíbnu se.

"Černou magii? O tý má zdání každej debil."

"A o tomhle?"zeptám se a začnu se soustředit jen na jednu věc,na červi.

"Ááá!!!!! Sundejte to ze mě!"křičí.

"O tomhle nemá zdání nikdo."zakřičím a lusknu prsty. Začnou mu růst dlouhý oranžovo-růžovo-modrý vlasy a vousy. Tohle už rozesměje i jeho kamaráda.

"Jen se nesměj."podruhé lusknu prsty a vypláznu na ně jazyk.

"Koukněte se na sebe do zrcadla debilové."dodám.

Celé nástupiště se směje, začnou mi tleskat, ukloním se a jdu za Luciusem.

O pět minut později

Našla jsem Luciuse skoro na začátku vlaku.

Zašklebí se na mně a začne mě vychvalovat až do nebe.

Zvednu ruku, aby toho nechal, Lucius sklapne a divně se na mě podívá.

"Co tak čumíš?"zeptám se.

Neodpoví mi a začne mě líbat.

"To si nikdy nedovoluj!"zakřičím a dám mu facku.

Nenávistně se na mne podívá a něco řekne. Neposlouchám ho,pozvednu ruku a zamířím na své kufry.Kufry se začnou zvedat,zamířím s nimi dál od Luciuse.

O 10 minut později

"Můžu?"zeptám se rudovlasé dívky, kterou jsem viděla na nástupišti, jak se smála těm dvoum debilům.

"Jasně. Každý kdo nemá rád Poberty je tu vítán."usměje se.

"Tak díky."zvednu ruku a kufry se zasunou pod sedadla.

Sednu si a začnu kecat s holkama.

Ta rudovlasá je Lily Evansová, černovláska Amber Northonová a modrovlasá Francouzka Nicolette Freinchová.

Lily se, zarazí v polovině věty. Podívám se, na místo kam Lily, kouká, na Poberty kteří jdou do našeho kupé.

"Parta Pobertů s velkým P přichází."kvíkne Nicolette.

"Spíš parta Debilů s velkým D přichází."řeknu a s holkama se jako na povel rozesmějeme.

Ale už brzy ponesu následky za všechno.
Autor Princess Jane, 08.05.2008
Přečteno 356x
Tipy 4
Poslední tipující: Lavinie, Liondande
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co napsat...povídka se zajímavě vyvíjí, jsem zvědavá s kterým z pobertů se dá Jasmine dohromady (a tipuju Siriuse nebo spíš Pottera...nebo se pletu?)
Pokračuj ve psaní, je vidět, že tě to baví

11.05.2008 02:23:00 | etelwenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí