4.Prosím, neměňte osud

4.Prosím, neměňte osud

Anotace: Koná se závěrečné kolo karaoke. James, Jasmine nabídne post střelce nebelvírkého famfrpálového družstva, ale Jasmine si myslí, že si z ní dělá šoufle a naštve se.

"Slečna Malfoyová a pan Black."

Podruhé za tento den vystoupím na podium. Bohužel ne sama, ale s Blackem.

"Co jste si vybrali za píseň?"

"Vybrali jsme si píseň Breaking Free z milovského filmu Muzikál ze střední."ujmu se slova.

Jsem pevně rozhodnuta Blacka za to co mi udělal nepustit ke slovu. Možná se ptáte, jak to dopadlo s tím kouzlem, které vyslal…nevím kdo. No strávila jsem hodinu na ošetřovně, Pomreyová do mě lila nějaký smradlavý a podle smradu hnusný lektvary.

"Tak začněte."Brumbál mávne rukou a pustí se hudba.

S hudbou zapomenu na všechno a vžívám se do role Gabrielly.

[Troy:]
We're soarin', flyin',
There's not a star in heaven that we can't reach"Black dozpívá první sloku a začínám zpívat já:

[Gabriella:]
If we're tryin', so we're breakin' free

[Troy:]
You know the world can see us,
in a way that's different than who we are

[Gabriella:]
Creating space between us, till we're separate hearts

[Ambos:]
But your faith, it gives me strength,
Strength to believe

[Troy:]
We're breakin' free

[Gabriella:]
We're soarin'

[Troy:]
Flyin'

[Ambos:]
There's not a star in heaven that we can't reach

[Troy:]
If we're tryin'

[Ambos:]
Yeah we're breakin' free

[Troy:]
Oh we're breakin' free

[Gabriella:]
Ooohhhhhhh

[Troy:]
Can you feel it building,
Like a wave the ocean just can't control

[Gabriella:]
Connected by a feeling

[Ambos:]
Ohhhhh

[Gabriella:]
In our very souls

[Troy:]
Very souls

[Ambos:]
Rising till it lifts us up,
so everyone can see

[Troy:]
We're breakin' free

[Gabriella:]
We're soarin'

[Troy:]
Flyin'

[Ambos:]
There's not a star in heaven that we can't reach

[Troy:]
If we're tryin'

[Ambos:]
Yeah we're breakin' free

[Troy:]
Oh we're breakin' free

[Gabriella:]
Ohhhhh
Runnin'

[Troy:]
Climbin'
To get to that place

[Ambos:]
To be all that we can be

[Troy:]
Now's the time

[Ambos:]
So we're breakin' free

[Troy:]
We're breakin' free

[Ambos:]
Oooh yaaaaa

[Troy:]
More than hope,
More than faith

[Gabriella:]
This is true,
this is fate,
And together

[Ambos:]
We see it coming

[Troy:]
More than you,
More than me

[Gabriella:]
Not a want, but a need

[Ambos:]
Both of us breakin free

[Gabriella:]
Soarin'

[Troy:]
Flyin'

[Ambos:]
There's not a star in heaven that we can't reach
If we're tryin'

[Troy:]
Yeah we're breakin' free

[Gabriella:]
Breakin' free
we're runnin'

[Troy:]
Oohhh climbin'

[Ambos:]To get to the place to be all that we can be,
Now's the time

[Troy:]
Now's the time

[Gabriella:]
So we're breakin' free

[Troy:]
Oh breakin' free

[Gabriella:]
Ohhh

[Ambos:]
You know the world can see us,
in a way that's different than who we are

Ozve se potlesk. Sestoupím z podia a jdu za, Lily. James na mě zírá jak na bohyni.

Ušklíbnu se.

"Posloucháš mě vůbec?!"vyjede na mě, Lily.

"Jo."odpovím a dál přemýšlím.

"Co jsem teda říkala?"

"Že je Potter namachrovanej idiot."

"Jo. Ale…"Lily, nedomluví. Do řeči jí skočí James:"Mine? Prý dobře hraješ famfrpál a já potřebuju střelce. Nechtěla bys? Zítra je konkurz. "

"Já? Vždyť já to hrála naposledy v jedenácti letech. Běž si raději dělat šoufle z Blacka a mě nech laskavě být."otočím se a odejdu ze síně.

"Jasmine! Ale já to myslím vážně!"křičí za mnou.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"4. místo:Mrzimor, 3. místo:Havrspár, 2. místo,"odmlčí se,"Zmijozel. A vítězem se stává Nebelvír! "

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Co se jí stalo?"

"Nevím. Zničehonic se začala kroutit jako při Cruciatus."slyším vyděšené hlasy. Podívám se a zjistím, že jsem stále v síni a pak z mých úst vyjde věštba:"Lily,"chytím jí za ruku,"po škole si vezmeš Jamese. Bude Vás chtít zabít lord Voldemort. Svěříte své tajemství Peterovi, ale on Vás zradí a přidá se k němu.

Narodí se Vám dítě Harry. Black bude zavřen do Azkabanu za něco co neudělal. Všichni si budou myslet, že Vás prozradil Black. Až Harrymu, bude rok, přijde, za Vámi Voldemort. Zabije Jamese. Tebe bude chtít ušetřit, ale ty chceš zachránit Harryho. Jakmile umřeš, pokusí se ho zabít. Neumře Harry ale on sám.

V prvním ročníku zachrání Kámen Mudrců před Voldemortem který bude na hlavě profesora Quirella. V druhém ročníku se setká se vzpomínkou Toma Raddlea, Voldemortem. Zabije baziliška a zničí deník, viteál zubem z baziliška.

Ve třetím ročníku se ho podle ministerstva pokusí zabít Sirius Black, který utekl z Azkabanu. Remus, který bude, učit obranu mu pomůže. V Chroptící Chýši se zjistí, že myš Harryho kamaráda Rona, je Peter. Ukáže se, že Black je nevinný a všechno udělal Peter. Přijde tam Snape bude ho chtít zabít a poštvat na něj mozkomory. Jenže se mu to nepovede. Peter se promění v myš a uteče za Voldemortem. Brumbál půjčí Harrymu a Hermioně obraceč času aby osvobodili hypogrifa a Blacka,"ušklíbnu se a pokračuju dál,"Osvobodí ho a Black uletí.

Ve čtvrtém ročníku se bude konat pohár tří kouzelníků. Pohár ale vybere jako čtvrtého Harryho. Nikdo s ním nebude mluvit. Při třetím úkolu Harryho a Cedrica přenese pohár na hřbitov kde Červíček Cedrica zabije, Voldemort dá do kotle, uřízne si ruku a vezme Harrymu krev. Voldemort znovu ožije. Chystá se s Harrym bojovat, ale hůlky mají, totožné jádro, spojí se a Harry uvidí Cedrica který mu řekne, aby jeho tělo odnesl rodičům, nějakého starce a Vás dva. Voldemorta porazí a vrátí se do Bradavic. Všem řekne, že se Voldemort vrátil, ale nikdo mu neuvěří.

V pátém ročníku založí tajný spolek Brumbálova Armáda. Budou bojovat na ministerstvu se smrtijedi. Teprve potom mu všichni uvěří a Luciuse zavřou do Azkabanu. Belatrix vyšle, na Blacka smrtící kletbu která ho odrazí, za oblouk a už se nevrátí.

V šestém ročníku se vydá s Brumbálem hledat viteál, neúspěšně. Snape zabije Brumbála a Voldemort se zmocní celého kouzelnického světa.

Do sedmého ročníku Harry nenastoupí, vydá se s Ronem a Hermionou na Brumbálův příkaz hledat viteály. Harry se stane Nežádoucí č. 1. Všechny viteály zničí. Voldemort Snapea zabije kvůli bezové hůlce známé jako hůlka Smrti a hůlka Osudu. Harry se utká s Voldemortem a zabije ho. Vezme si po dokončení Ginny Weasleyovou s ní bude mít tři děti:Jamese Pottera, Albuse Severuse Pottera a Lily Potterovou."

"A prosím neměňte osud."dodám a omdlím.
Autor Princess Jane, 11.05.2008
Přečteno 466x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí