I love you, believe me-Prolog

I love you, believe me-Prolog

Anotace: Prolog k mé páte povídce.

"Čauves holky!"výskne Mimi a přiběhne k holkám.

"Ahoj."usměje se na ní, Lily.

"Ahóóój, Widower!"šťouchne Mimi do Widower.

"Neříkej mi Widower, Mimiem Vallery!"sykne a dál zírá na Siriuse Blacka.

"To Tě to ještě nepřešlo?"zeptá se jí Mimi.

"Ne!"odpoví jí Wid, přesto jí stále nevnímá a kouká na Siria.

Zničehonic se Widower blejskne v očích a chce něco říct, Mimi ji však přeruší: "Jestli myslíš na to samí, co já, tak to ať Tě ani nenapadne, Widower Ingrabitudeová!"pozvedne Mimiem výhružně prst.

"Prosím, moc, moc, moc, prosím!"nahodí psí oči.

"Co bych pro Tebe neudělala, Widower."popíchne jí a chvíli na to utíká před Widower a schová se za Siriuse.

"Jé, čau Mimi!"

"Zdarec, Siriusi! Ale teď nevykecávej, braň mě!"

"Héj, a proč?"diví se Sirius, ale stejně Mimi za sebe schová.

Pár vteřin na to k nim přiběhne Widower a spustí na Mimi: "Že se nestydíš Mimiem Vallery Symonsová! Takhle se schovávat za kluka. Tss!"

Potom, co řekla Wid, Sirius odskočil a Mimi schovávající se za Siriem, vypískla. Sléze, na to podruhé za tento den prchala, před Widower.

"A co jim utéct?"navrhne, Lily s jiskřičkami v očích.

"Evansová, to bych do Tebe neřek."zazubí se James.

"Ty toho o mně spoustu nevíš, Pottere, a ani vědět nebudeš."kysele se na něj ušklíbne a nastoupí do Bradavického expresu. Za ní nastoupil Sirius, James a nakonec Remus.

Když už Lily, klimbala nad novou učebnicí Obrany proti černé magii, otevřely se dveře a s hlasitým dupáním vstoupila do kupé Widower Ingrabitudeová, trošku divoká holka se snědou pletí a fialovými vlasy. Její poznávací znamení byl věčně zasněný výraz, stydlivost a láska k Siriusovi Blackovi, kterou dávala přehnaně moc najevo.

Za ní vpochodovala Mimiem Vallery Symonsová, temperamentní dívka s černo-růžovými vlasy, nejlepší kamarádka Lily Evansové, zároveň Pobertů s kterými se přátelila od první chvíle, co se potkali. Její poznávací znamení je velká nevraživost vůči klukům, přesto se s nimi kamarádí, ale žádného si nepustí k tělu, talent na lumpárny s Poberty, její krása a zář okolo ní. Prostě…nedá se jí přehlídnout.

Lily Evansová, dívka s rezavými vlasy a smaragdovýma očima. Od první chvíle, co viděla, Jamese Pottera jeho pozvánky na rande odmítá, skvělými stěry. V pátém ročníku se stala prefektkou a teď, v sedmém ročníku, primuskou. Přestože je mudla, vyhrává různé soutěže v kouzlení či výrobě lektvarů a oceněních za ně má již plnou skříň.

"Jste hrozný! Zdál se mi krásný sen."zívne, Lily a protáhne se.

"O Jamesovi, co?"rejpne si Mimi a skočí na sedadlo vedle Siriuse.

"No jasně o Potterovi, jsi blázen?!"

"Ne! Co si to o mně myslíš?!"zavrtí Mimiem hlavou a chvíli na to usne na Siriusově klíně.

***

"Zařazení již proběhlo, ale je tu člověk, který požádal o přeřazení do jiné koleje."promluvil Brumbál.

Studenti v síni si mezi sebou začali šeptat. Přeci jen, o přeřazení si nezažádá každý druhý.

"Mimiem, prosím."pokynul Brumbál rukou.

Od zmijozelského stolu vstala Mimiem Vallery a šla přímo k Brumbálovi, když míjela nebelvírský stůl, zamávala holkám a Pobertům, Ti jí obdařili povzbuzujícím úsměvem a sevřenými pěstmi.

Když už došla k učitelskému stolu, posadila se na stoličku a profesorka McGonagallová jí na hlavu posadila klobouk, ten s ní dlouho rozmlouval a nakonec zakřičel: "NEBELVÍR!"

Zvedla se ze stoličky a sedla si k Pobertům.

***

Mimiem si šla lehnout, co by dělala ve společence? Lily, se, smála Jamesovým vtipům (velmi divné!) a Widower se bavila s Remusem o knihách (hóóódně divné!). Sirius šel spát, leč vždy chodí spát až ve dvě ráno. Tady něco nehrálo…
Autor Princess Jane, 20.05.2008
Přečteno 238x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí