5.Přípravy na ples aneb všechno se změnilo + 6.Sen který mi nedá spát+ 7.Black v ženském provedení

5.Přípravy na ples aneb všechno se změnilo + 6.Sen který mi nedá spát+ 7.Black v ženském provedení

Anotace: Tentokrát jsou to tři kapitoly spojené v jednu.

"Do prdele, tak kdy už se probudí?!"vybuchne někdo.

"Malfoyi zklidni. Nikdo není na ty tvoje kecy zvědavej!"

"Blacku, ty na mě nemluv. Kdo se tady vztekal? Já to určitě nebyl."uchechtne se Lucius.

"Mal…"nadechne se Black, tentokrát ho přeruším.

"Nechte toho."

Oba na mě vyjukaně kouknou a vrhnou se mi okolo krku.

"Ááá,"zakřičím, "dejte ze mě ty svoje pracky! Chytnu blbost!"se smíchem je ze sebe shodím oni si jen uraženě mnou bouli na hlavě a vrhají vražedné pohledy na Poberty, Brumbála a ostatní na ošetřovně kteří se smějou tomu, jak jsem je setřela.

"Konečně jste se probrala, slečno Malfoyová."

"Jak dlouho jsem tu?"zeptám se a teprve teď se podívám kdo všechno na ošetřovně je.

"Tři týdny."odpoví mi a já vyprsknu dýňovou šťávu, kterou jsem si mezitím vzala do vysmátého obličeje Lilyan Evansové.

"Tři týdny? Si děláte prdel, ne?"vyhrknu.

"Je vidět že slovník máte stejně pestrý jako pan Malfoy."Brumbálovi cuká v koutcích.

"Ehm. A co se vlastně stalo?"snažím se zakrýt své rozpaky.

"No až na to že jsi říkala něco v tom smyslu, že si vezmu Pottera což, je naprosto absurdní, že nás zabije Voldemort, narodí se nám syn Harry a porazí Voldemorta se nic nestalo, že?!"Lily, se naštve a poslední slova už křičí.

"Ehm. Nepopírám, že jsem něco v tom smyslu řekla, ale Vy si myslíte, že se to stane?"

"Sestřenko, my si to nemyslíme, my to víme. Pamatuješ, jak jsi mi řekla, že si zlomim ruku a odvezou mě do mudlovský nemocnice? Stalo se to a vypadala jsi stejně praštěně, jako když jsi vyřkla tu věštbu."

"Luciusi Abraxasi Malfoyi, to okamžitě odvoláš! Já nikdy nevypadala, nevypadám a nebudu vypadat praštěně! To si zapamatuj! Jasný?!"vyjedu na něj.

"Třeba teď když Ti zčernaly vlasy, praštěně vypadáš."ušklíbne se a začne uhýbat před ranami polštářem.

"Dost. To by stačilo."zahřmí.

´Brumbál je nakrknutej. ´pomyslím si a začnu se praštěně smát.

"Co se stalo?"

"T-to ni-nic."vykoktám a stále se směju.

"Je vidět, že už Vám nic není, Jasmine."řekne Pomfreyová a pošle mě za dveře, že se prý musí na něčem poradit.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

´O čem se tam tak dlouho vybavujou? ´

Otevřou se dveře a vyjdu Poberti s nimi i Lily.

"Tak co podniknem?"zeptám se.

"Já se musím učit na OVCE."vykroutí se, Lil.

"Ty jsou až v květnu."usadím jí.

"Al…"chce něco namítnout.

"Co takhle podniknout cestu do Medového ráje?"

"Tam se nedostaneš."ušklíbne se Black.

"No, když jo budeš mi dělat měsíc úkoly."

"OK."plácnem si.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"A do prdele."ujede Blackovi.

"Už se těšíš, až Mine budeš dělat úkoly? Která čirou náhodou neumíš?"popíchne ho Remus.

Proklouznu, škvírou do vchodu za jednookou čarodějnicí za mnou vleze, ještě Black, Rem, Potter, Pettigrew a Lily.

"Takže, úkoly mi začneš dělat od zítřka jo?"

Crrr.

"Co to je?"podiví se ten nenažranec Pettigrew.

"Můžu Tě ujistit Petříčku, že to není k jídlu."nasadím nasládlý tón a zvednu mobil.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Kdo to byl?"zeptá se Rem.

"Kluk."odpovím neurčitě, protože chci, aby žárlil.

Nechápavě se na mě podívá.

"Můj kluk James."začnu si vymýšlet.

"Ale, James nikam nevolal."

"Ježišmarja, já myslela, že jsi inteligentní! Můj kluk James Bond. A teď se jdem bavit!"usměju se a vydám se směrem k Medovému ráji.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Já nemůžu. Snědla jsem toho víc jak Peter."povzdychnu si a začnu si hladit břicho.

"Aby z ní nebyl novej Červíček, že jo Červe?"křikne na Pettigrew, kdo jiný než Black.

"Neboj, dám si pozor, ale nevím, kdo to včera snědl čtyři divočáky a neměl dost."začnu si s ním hrát.

"A já nevím, kdo to hulil jak tovární komín."Black ochotně přistoupí na mou hru.

Ostatní nás jen sledujou a poťouchle se usmívaj.

"Že by, ty?"setřu ho, ostatní to už nevydrží a začnou se smát.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Jupí, jupí, jupí!"křičí, Lil.

"Co se stalo?"ospale si protřu oči a dál, koukám na Lil, která tam, poskakuje jak střelená.

"Jde se do Prasinek. Musíme si koupit šaty, šperky, boty a…"začne si vypočítávat na prstech.

"Hej,"přeruším jí, "na co šaty? Šperky? A boty?"

"Je ples! A teď se obleč. Jde se na snídani a potom do Prasinek."nakáže mi.

"Ano, mami."

Vezmu si na sebe černou minisukni, černý korzet, bíločernou kabelku, černé kozačky a černé brýle, které si dám na hlavu.

"Ty vole. Ty ses ale vyfikla."vypískne, Lil.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Co tak čumí?"

"Všechno se od tý doby co jsi, vyřkla tu věštbu, změnilo. Ale myslím, že mužská populace na Tebe kouká jen kvůli vzhledu."vysvětlí mi.

Sednu si ke stolu a namažu si toust arašídovým máslem.

"Kočko, šla bys na rande?"přitočí se ke mně nějákej úchyl.

"Šla, ale né s Tebou."otočím se k Lil a dál se jí věnuji.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Takže jdem pro šaty k Soreylový?"

"Jasně."přitaká, Lily a už si to šine do obchodu.

"Dobrý den."pozdravíme.

"Co to bude, slečny?"zeptá se nás malá, vrásčitá, od pohledu příjemná stařenka.

"Šaty. Pro mě jen černý a hnědý. Pro kamarádku zelený. Musí to být ty nejkrásnější, přeci jen jsem Malfoyová."poručím si.

Po chvilce mi přinese asi čtyři tucty šatů. Použiju vyřazovací metodu a za chvíli nám na hromadě zůstane asi šest krásných šatů.

"Na."podám, Lily zelené šaty a začnu si zkoušet černé.

"Tyhle ne."zamumlám a vezmu si hnědé.

"Tyhle!"vykřiknu a řeknu prodavačce, aby mi zabalila šaty.

Vybrala jsem si tmavě hnědé šaty se skládanou sukní. Samozřejmě byly korzetové. U začátku sukně byla jedna růže a u korzetu také jedna.

Lily si vybrala středně zelené, korzetové šaty se skládano-nabíranou sukní, dvěma růžemi na ramínku a třemi u sukně.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Kozačky nebo střevíčky?"

"Pro mě střevíčky v hnědé barvě a pro ní,"ukážu kamsi za sebe, "zelené kozačky."

Po několika minutách mi přinesou, co jsem chtěla a zase využiju vyřazovací metodu.

"Jak to děláš?"

"Co?"dělám blbou.

"Že vždycky víš, co člověku sluší."

"Mezi mé oblíbené činnosti patří nakupování. Takže musím vědět, co komu sluší, abych v obchodě neztrácela čas."zašklebím se.

Lily, neodpoví a dál fascinovaně zírá na zelené kozačky se sedmi centimetrovým podpatkem. Potom vzdychne.

"Co je?"

"Jsou moc drahé."

"Kolik?"

"305 galeonů a 5 svrčků."

"Dneska platím já!"

"To nejde."

"Jde a nehádej se semnou! Ber to jako předčasný dárek k narozkám."usměju se.

"Tak jo."řekne, Lil a zavolá na prodavačku, že máme vybráno.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

šaty… 2 358 galeonů, 0 svrčků

boty… 1 005 galeonů, 5 svrčků

šperky… 589 galeonů, 0 svrčků

líčidla… 681 galeon, 39 svrčků

škraboška… 69 galeonů, 55 svrčků

celkem… 4 692 galeony, 99 svrčků

"Tak to vypadá, Lily, že jsem utratila svoje doživotní úspory."povzdechnu si nad dortem z Medového ráje.

"Kolik?"zeptá se, Lil.

"4 692 galeony 99 svrčků."oznámím jí s ledovým klidem. Holt jsem jednou Malfoyová.

Lily, vykulí oči, ale nic mi neřekne, protože k nám přijdou Poberti.

"Nechceš pomoct, Malfoyová?"

´Tím Malfoyová sis to Blacku posral. ´

"Máš pravdu, nechtěla."řeknu a dál se táhnu se sedmi taškami.

"A nešla bys se mnou na ples?"

Významně se podívám na Remuse ten si nás nevšímá, zase se podívám, na Blacka a odpovím mu: "Samozřejmě, že bych nešla! Na to by se měl ptát někdo jiný!"křičím.

"Lily?"

"Co je Pottere?"

"Šla bys se mnou na ples?"zeptá se s nadějí v hlase.

"Jasně, že šla."odpoví a dál se věnuje Remusovi.

James tam jen stojí a blbě kouká.

"Fakt bys nešla?"otravuje mě dál.

"Nešla a nech mě být!"

Jen se oslnivě usměje a políbí mě.

"Teď s Tebou tuplem nepůjdu!"zakřičím a vrazím mu facku, až spadne na štěrkovou cestičku.

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘

"Dobrou."

"Dobrou."zamumlám a otočím se na bok.

Ani po půl hodině neusnu. Vyhrabu se z postele a sejdu do společenky.

Otevřu okno a zadívám se do hvězd. Začnu přemýšlet o dnešním dni. Nákupy, pusa. Ta pusa.

Šáhnu si na rty.

´Ale líbá skvěle. ´

Potom se vrátím do ložnice a usnu s úsměvem na rtech.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"Augumenti."zakřičí někdo a na mě vychrstne "malá" sprška vody.

Vyskočím z postele, začnu se otřásat a švihnu dotyčnou vlasy do obličeje.

"Jau."ozve se, otočím se a podívám se do ublíženého obličeje Evansové.

"Ale, šopak še nám štalo Lilynko? Někdo Ti šebral paněňku? Kdo ťo byl? Ukaš mi ho ať ho zmuším Crušiátem, ju?"začnu šišlat.

Lily se na mě ublíženě, podívá a začne mě honit po pokoji.

"Pomóc! Mániák!"křičím a uteču, Lily do společenky.

Za někoho se schovám a teprve až promluví, poznám kdo to je: "Malfoyová takhle rychle se u Vás v rodině mění názor?"

"Ááá,"zakřičím, "chytla jsem blbost! Lily, okamžitě mi připrav, lektvar proti blbosti!"

Lily, nás se smíchem pozoruje. Po chvíli se k ní přidá zbytek Nebelvíru a taky začnou sledovat naší rozepři.

"Takže, půjdeš semnou na rande?"rozcuchá si vlasy a´lá Potter.

"Ale,"nasadím nevinný kukuč, "já už kluka mám (nemám, kecám) a je hezčí než ty a Potter dohromady!"ušklíbnu se a vychutnávám si Blackův výraz měnící se jak aprílový počasí, ale žádný veselý výraz to není.

"Ty ještě budeš škemrat!"zasyčí.

"Hm, ale až vymřou všichni kluci a na světě zbudeš jen ty a,"odmlčím se, "to se doufám nestane. Takže, zatím arrivederci!" usměju se a zamířím k Lily.

****

"Ti kluci na Tebe zíraj víc, než když jsme šly do Prasinek a to máš na sobě uniformu."zahuhlá, Lil a dál blbě čumí na Pottera.

"Ulítly Ti vosy, baby Lil?"zamávám, Lily rukou před obličejem.

Lil se, probere z transu a už se mi konečně věnuje.

Po třiceti minutovém rozhovoru na téma Potter je pako, ale krásný pako se podívám na hodinky a zděšením vyjeknu.

"Lily, lektvary začaly před půl hodinou."řeknu jí a už se zvedám.

"Co?"

"Máme půl hodiny zpoždění!"zaječím jí do ucha.

Lily se, začne zvedat a po několika minutách už běžíme k učebně lektvarů.

****

Zastavím a vydýchám se. Potom nasadím oslnivý úsměv a bez klepání vejdu do učebny lektvaru. Projdu kolem vyjukanýho Křiklana a posadím se do druhé lavice. Lily, ještě stojí u dveří a omlouvá se Křiklanovi.

"Slečno Malfoyová, dnes v osm u mě v kabinetě."

"Pane profesore,"postavím se, "budu Vás muset zklamat, že mi nebude tou ctí pobýt s Vámi několik hodin, ale mám rande s Luciusem."dokončím svůj proslov a svalím se na židli.

Křikla, zalapá po dechu a zmůže se jen na: "Tak zítra."

Třída po mě ještě kouká, vyhledám Luciuse. Ten na mě čumí blbějc, jak Křikla a v očích se mu zračí otázka: Jaký rande?

´Jak můžeš mít rande s Malfoye? Je to Tvůj bratranec! ´přilétne mi od Lily, útržek pergamenu.

Rychle jí načmárám odpověď:´Je to můj nevlastní bratranec. Víc Ti vysvětlím na obědě. ´

Lily, kývne a dál si zapisuje to, co nám Křikla, napsal na tabuli.

****

"Teď budete rozděleni do dvojic, ve kterých budete pracovat po celý školní rok." Křikla, začne, číst seznam asi po deseti jménech se dostane, na mě.

"Jasmine Nicole Minette Elion Malfoyová a Sirius Black."

Nevím, jestli mám nadávat na to, že prozradil mé celé jméno neb na to, že jsem s Blackem.

Křikla, dočte seznam a dá povel k přesunutí. Dál zarputile sedím na svém místě, Black také.

"Vy nemáte dvojici, slečno Malfoyová?"

"Mám, ale…"

"Tak si k ní sedněte."

"Jsem snad dáma, ne?"

"Běžte si sednout!"pění Křikla.

"Sakra, ať se zvedne on! Radši bych seděla s Filchem než s takovým nadrženým úchylákem!"vyjedu na něj.

Po třídě se rozhostí nepříjemné ticho rušené jen bubláním v kotlích.

" Ubírám Nebelvíru padesát bodů za drzost. Pane Blacku, běžte si k ní sednout."nakáže, Black si vezme věci a přemístí se k mé lavici.

"Na co čekáš? Na pozvánku?"syknu a otočím se ke kotlíku s lektvarem.

"Nač tak zlá?"

"Nač? Ty se ptáš? Na Tebe Blacku, na Tebe! A teď mi dej laskavě pokoj!"

"Když semnou nemluvíš tak Ti aspoň udělám lektvar."řekne a odstrčí mě od bublajícího kotlíku.

"N…"pozdě, kotlík vybuchne a Black to schytá na choulostivé místo.

Škodolibě se usměju a začnu míchat Blackův lektvar.

****

"Jas?"chytne mě Lucius za rameno.

"Hm?"

"S kým jdeš na ples?"

"S nikým, proč?"

"No…ehm…nešla bys semnou?"vykoktá.

Naposled jsem viděla Luciuse v rozpacích když se počůral, protože ho babička nechtěla pustit na toaletu.

"Šla."usměju se a lípnu mu pusu na tvář.

****

Naložím si na talíř kuřecí salát a začnu, se Lily, zpovídat: "Můj táta je Malfoy, ale nepravej. Takže to vysvětluje všechno, na co ses ptala a…"

"Kdo je Tvoje matka?"přeruší mě, Lil.

"Elion Jasmine Minette Niöns De La Creou."odpovím jí s ledovým klidem a dívám se na Lilyiny reakce.

"T-ta vílí zpěvačka EJM? Tak už vím, po kom máš to pěvecký nadání."

"Hm."přikývnu.

Vzpomínky na maku mě stále bolí. Byla pro mě vším, teď jsem na všechno sama.

****

"No tak, Lily, nešil!"napomenu, Lil se smíchem.

Na Lily je velice zvláštní pohled. Vlasy rozcuchané, obličej nenamalovaný, šaty polooblečené. Prostě, nikdo by neřekl, že se právě chystá na ples.

"Já to nezvládnu."vzlyká.

"Zvládneš, já Tě upravím. Jsem přece metaformág."mrknu a hned si začnu představovat namalovanou a upravenou Lily.

Potom se podívám do zrcadla, vezmu si hnědou kabelku a běžím za, Lily.

****

Luciusovi poklesne brada.

´Je roztomilej. ´usoudím a dojdu si to ke zmijozelské partičce.

"Můžem?"zeptá se a nabídne mi rámě.

S radostí ho přijmu a otevřu dveře do Velké síně.

Jakmile vstoupíme, všechny pohledy se stočí, na nás. Nervózně se chytnu Luciuse za ruku, vzhlédnu na něj. Povzbudivě se na mě usměje a vede mě ke stolu.

****

"Já nemůžu!"funí Lucius.

"Ještě tuhle! Já jí miluju!"prosím ho.

"Běž sama."

"Tak dobře, ale až mě někdo sbalí."řeknu a kráčím si to přímo do středu parketu.

Začnu se svůdně kroutit na písničku Come Back To Me od Vanessy Hudgens.

´Tančím skvěle. ´

Tančící lidé se zastaví a začnou si mě se zájmem prohlížet.

****

Poslední tóny písničky dozní. Jako obvykle se ozve obrovský potlesk.

Dojdu k našemu stolu a sednu si.

"Od kdy takhle skvěle tančíš?"zeptá se mě Lucius.

"Máma zpěvačka, teda byla, dokud neumřela."zašeptám.

"Pojď se projít."řekne a už mě táhne ze síně.

****

Sedneme si na lavičku a začneme si povídat.

Po chvilce se ke mně Lucius skloní, zavřu oči a políbí mě.

Nesmělý polibek se mění ve vášnivý.

"Promiň, ale nemůžu. Jsem zmatená."odtáhnu se a uteču.

****

Odložím si kabelku a sundám si sponky. Potom zavřu oči a vlasy se mi změní z hnědých na původní barvu, bílou. Sundám si šaty, pověsím je na ramínko a dám je do skříně. Vezmu si z kufru hygienické potřeby a jdu do koupelny.

****

Moře tiše šumí,

je tu zlověstní ticho.

Otřesu se.

Nad mou hlavou proletí

zelený paprsek.

Po něm další, modrý,

červený a zase zelený.

Po chvilce odněkud

zazní potěšený řev.

Objeví se postavy

v černých kápích s maskami na obličeji,

Smrtijedi.

Nahmatám v kapse hůlku

a v duchu si opakuji Otčenáš.

Schovám se za veliký balvan,

ozve se dusot nohou.

Přikrčím se ještě víc.

Nad mou hlavou se objeví ruka,

zašmátrá kousek vedle mě.

Potom mě něco chytne za vlasy.

"Au!"vyjeknu.

Zběsile zamávám rukama

a shodím Smrtijedovi masku.

"Luciusi."vydechnu…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
S výkřikem se probudím. Posadím se a, podívám se na budík, jsou tři hodiny. Zvednu se z postele, nasadím si papuče a sejdu dolů, do společenky.

Zastavím se, v křesle někdo sedí. Dělám, že jsem si nevšimla a sednu si do křesla u krbu.

"Jasmine?"zeptá se někdo.

Ten hlas je mi povědomý. Bude to někdo z Nebelvíru, možná i Poberta. Mám to! Je to Remus!

"Ano?"

"Proč tu sedíš?"zeptá se mě.

"Noční můra."vysvětlím mu.

"Co se Ti zdálo?"vyzvídá.

Začnu mu vyprávět svůj sen.

Po chvilce ho dovyprávím a zeptám se Remuse: "Nevíš jak zjistit jestli je Smrťák?"

"Veritasérum nebo Sirius."odpoví mi s ledovým klidem.

"Co? Black? Od toho si nenechám pomoct ani za milion galeonů!"vyjeknu.

"Ale ne! Myslím chovat se jako Sirius. Potom Ti odpoví na všechno a nemusíš používat veritasérum."vysvětlí mi.

"Chovat se jako Black? Tím myslíš, že se mám chovat jak dement? Ber ohledy na to, že jsem víla a taky, že jsem Malfoyová."urazím se.

"To jsem nemyslel. Myslím tím mít každý týden jiného kluka. S Malfoyem se nebudeš stýkat a po několika týdnech to nevydrží, přileze za Tebou a bude Tě prosit. Ty s ním začneš chodit, pokud Ti řekne pravdu."dopodrobna mi vysvětlí plán.

"OK,"přikývnu, "začnu hned zítra."zvednu se a jdu zpět do ložnice.

****

"Lily, vstávej!"zatřepu s Lil.

"Petunie, polib mi!"zamumlá a otočí se na druhý bok.

"Petunie? Ta koňská držka? Teď jsem se urazila, kámoško. Za trest Tě nechám spát."

Zavřu oči, vlasy se změní z bílých na hnědé. Vezmu si hábit a zkrátím si sukni o třicet centimetrů, takže teď má jen dvacet.

****

"Ehm, ehm."odkašlu si.

"Kohopak to tu máme? Není to sama Jasmine Minie Eleanor Malfoyová?"

"Siriusi, jen tak pro informaci jmenuji se Jasmine Nicole Minette Elion Malfoyová."

"Aha. A proč jsi tady?"blbě se mě zeptá.

"Kvůli tomu, aby mi Lucius řekl, jestli je Smrťák."místo toho řeknu: "No, já si to rozmyslela, budu s Tebou chodit."

"Shodí z klína nějakou slípku (nemyslím tím slepici) a nabídne klín mě.

S nechutí místo přijmu.

"Co si dáš?"zeptá se mě a už mě začíná krmit mým oblíbeným ovocem, jahodami.

"Siiusi, pestan! Kyž pestanes dostaes puu."huhlám s plnou pusou.

"Co jsi říkala?"

Spolknu sousto a zopakuju mu to, co jsem říkala: "Řekla jsem Siriusi přestaň. Že když přestaneš, dostaneš pusu."

"Cože jsi říkala?"

"Siriusi,"pěním, "řekla jsem, že dostaneš pusu."řeknu a políbím ho.

Black se ochotně zapojí a začne zkoumat mé ústní dutiny. Koutkem oka se podívám na Luciuse, ten vyjeveně kouká, zvedne se a jde přímo k nám.

Vytáhne mě na nohy a zařve: "Co to mělo znamenat?"

"Že by, polibek?"

"Mě podvádět nebudeš!"sykne mi do ucha a odchází ze síně.

"Ale kdo říkal, že s Tebou chodim, Luciusku?"křiknu za ním.

Sednu si zpět na Siriův klín a začnu se ládovat jahodami.

Vlepím Siriovi pusu na tvář, zvednu se a běžím na lektvary.

****

Přiběhnu k učebně lektvarů. Před učebnou postává hlouček nebelvírských a zmijozelských. Blacková se otočí a něco zašeptá Luciusovi.

"Ale, ale není to naše malá coura?"spustí jízlivým tónem Belatrix.

"Nápodobně, Bello."usměju se.

Vytáhne hůlku, jsem pohotovější.

"Bello, snad bys neútočila na nejlepší kamarádku Tvé sestry."ušklíbnu se.

"Klidně bych útočila i na Cissu za to, že se baví s krvezrádkyní."

"Musím Tě zklamat, Trix, ale krvezrádkyně prozatím nejsem. Bábinka mě ještě nevydědila."

"Crucio!"

"Protego!"

"Sectumsempra!"

Obratně se kletbě vyhnu.

"Blacková, na mě nemáš a tu zakázanou kletbu na Tebe neřeknu, ale ještě jednou se o něco pokusíš tak z Tebe udělám škaredu zostuzující rod Blacků, i když nebyla bys sama. Tvoje matka nevypadá zrovna jak Miss World. Takže, to máš pro příště!"dokončím svůj proslov, otočím se a vrazím přímo do Blacka.

Nahodím oslnivý úsměv a dám mu francouzáka. Koutkem oka sleduju Luciuse a Belatrix kteří pění vzteky. Odtrhnu se od Siriuse a jdu do učebny.

Jakmile vstoupím nebelvírští vstanou a začnou mi tleskat. Někteří dojdou až ke mně a poplácávají mě po zádech.

****

"Slečno Malfoyová, slečno Blacková, pane Blacku, pane Malfoyi Vy tady zůstanete, potřebuji s Vámi mluvit."promluví na nás, Křikla.

"Ano, pane profesore."prohlásíme sborem a začnem si sklízet věci z lavice.

Křikla se, po chvilce vrátí, a výslech může začít.

"Slečno Malfoyová co znamenala ta výměna názorů v podobě kouzel a kde je slečna Evansová?"

"No, pane profesore, Trix a Luciusovi se nelíbí, že chodím se Siriem. Kde je Lily? Pane profesore, já jí nechala spát, ona vypadala tak sladce víte? Přece bych jí nebudila, když se jí určitě zdálo o Potterovi."vysvětlím mu.

"Slečno Blacková ať se to nikdy neopakuje a Vy pane Malfoyi si páru Malfoyová & Black nevšímejte. Jasný? Jasný! A pane Blacku, co znamenala ta pusa?"

"Čistý projev náklonnosti, pane profesore."

"Dobře, pro tentokrát Vám to odpustím, ale projevy náklonnosti projevujte jinde a ne před učebnou lektvarů. Můžete odejít."

****

Uběhly dva týdny od rozhovoru s Remusem, souboje s Belatrix a týden od rozchodu s Blackem. Od té doby co jsem ho odkopla, mám každý tři dny jinýho kluka. Luciuse to od pohledu pěkně štve.

Ve škole jsem získala přezdívku Black v ženském provedení a pověst štětky. Prozatím mi je to jedno, protože přestanu být Black v ženském provedení po uskutečnění plánu. Brzy získám příležitost. Ta příležitost se mi nabídne přesně za hodinu na Křiklově večírku.

"Lilyano Evansová, pohni!"křičím na, Lily a mezitím si upravuji krátké koktejlky.

"Ještě vlasy, kabelku a můžem jít."mumlám si.

Zavřu oči a vlasy se mi změní na fialové s růžovým melírem. Vezmu si kabelku a znova zakřičím na, Lily: "Evansová, pohni! Já Tě tady nechám jako před dvěma týdny, ale to jsem Tě nechala spát! Tentokrát Tě zamknu!"

"Už jsem!"Lil, vyjde z koupelny a už mě táhne do společenky.

"A s kým vlastně jdeš?"ptá se mě cestou.

"S Remusem. Předpokládám, že Ty jdeš s Jamesem."

Lily, kývne a dál se mnou nezabývá.

Sejdu poslední schod a dojdu k Remusovi.

"Ahoj!"pozdravím ho.

"A-ahoj! M-mů-ž-žem?"vykoktá.

Chytnu se ho za ruku a vyrážím směr Křiklův kabinet.

****

"Ten Křiklan má vkus horší jak moje bábinka a to je co říct."řeknu a zacpu si uši.

Z gramofonu vychází hudba podobná metalu. Vytáhnu z kabelky hůlku a zamumlám krátkou formuli.

Gramofon přestane hrát metal, místo metalu začne hrát R&B což je můj oblíbený hudební styl.

"Podrž."podám Removi kabelku a jdu tančit.

****

Celá vysílená z tance se dobelhám ke stolku, u kterého sedí Lucius. Naštěstí sám.

"Luciusi?"

"Hm?"zeptá se mě chladným hlasem.

"Mám pro Tebe dohodu. Začnu s Tebou chodit, pokud mi pravdivě zodpovíš jednu otázku."

"Dobře. Co je to za otázku?"z jeho hlasu jde cítit radost.

´Moc dlouho se radovat nebude. ´

´Tak mu to neříkej. ´vyvrací mi to mé svědomí.

´A kdy mu to mám podle Tebe říct? ´

´Za dlouho. ´

´Ne! Řeknu mu to teď a teď vypadni! ´ukončím rozmluvu se svým svědomím a položím Luciusovi otázku, která mi nedá spát.

"Luciusi, jsi Smrtijed?"
Autor Princess Jane, 24.05.2008
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ehm..co máš proti metalu?

29.05.2008 17:11:00 | Liondande

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí