I love you, believe me-Kapitola první-Tak to teda ne!

I love you, believe me-Kapitola první-Tak to teda ne!

Anotace: Kapitola první

Druhý den se Mimi probudila brzo, bylo asi pět. Stále přemýšlela nad tím, co se včera událo. Po několika minutách kdy dospěla k názoru, že nic, nevykoumá se, šla umýt.

Když už byla umytá i nalíčená, oblékla se a šla dolů do společenské místnosti.

Chtěla si sednout do Siriusova křesla, jenže v něm, už někdo seděl. Nikdo kdo zná či viděl Siriuse, by si nedovolil sednout do jeho křesla, obzvlášť potom, co udělala jednomu prvňáčkovi, který nechtěl křeslo opustit. Na těle mu vyrostli slimáci a nešli sundat.

Takže to musí být Sirius, usoudila Mimiem a došla, až ke křeslu na kterém seděl Sirius.

"Siriusi?"zašeptala. Jelikož bylo ve společenské místnosti zlověstné ticho a bylo slyšet jen občasné zaprskání ohně v krbu se Sirie, lekl.

"To my nedělej!"

"Sorry, no."omluvila se a sedla si do křesla vedle Siria.

"Jsem nevěděl, žes přidala na volume."usmál se.

"Co?"Mimi na něj nechápavě zírala a Sirius se jejímu nevědícímu výrazu smál.

"Ale nic."mávl rukou.

Začali si spolu povídat, ani si neuvědomili, že tam sedí dvě hodiny a něco málo přes.

"Mimi? Mimi!"rozléhalo se celou nebelvírskou věží.

Mimi se protáhla a podívala se na hodiny.

Bylo přesně 7:15.

***

"Tak, co prázdniny?"pohlédla, Lily na Mimi se starostí v očích.

"Dobchy,"zahuhlala Mimiem s plnou pusou, "akorát otec je den ode dne krutější. Na konci prázdnin vyrobil nějakej lektvar a dal ho vyzkoušet Miley. Ta trpěla velkými bolestmi a myslím, že trpí i teď. Bojím se, že když otec ví, že nejsem, doma udělá, ségře něco horšího. "

Frederick Symons, otec Mimiem Vallery Symonsová, Miley Linse Symonsové a manžel Samanthy Symonsové, byl zastáncem Pána zla a na svých dcerách, někdy i na své ženě, zkoušel kletby, které je učil sám Pán zla. Nedokázala ho zkrotit ani jeho žena. Většinou si odnesla pár modřin a to jen bránila své dcery.

Samanthy Symonsová, za svobodna Christhopherová, byla hodná žena a své dcery by nevyměnila za nic na světě. Snažila se je vždycky chránit a nechtěla, aby jim bylo ubližováno. Bohužel udělala chybu, když se zamilovala do Fredericka. To Mimi nikdy nechápala.

"Vlastně bych se nedivila, kdyby otec, matku zabil."dodala.

"To neříkej!"zděsila se, Lily.

"A proč?"ušklíbla se Mimi a pustila se do jídla.

***

"…prostě si jich nebudem všímat a oni si k sobě najdou cestu. Když si toho všimnou, budou se bavit spolu a navíc Sirius by se bavil i s Heldou, kdyby věděl, že si ho nevšímáme a myslím, že Mimi taky."navrhl James.

Mimi stojící před dveřmi dívčích ložnic zalapala po dechu. O tohle jim šlo! Chtějí jí dát dohromady se Siriusem. Proto se Lily, smála Jamesovým vtipům a Widower se bavila s Remusem o knihách.

Tak to teda ne! Řekla si v duchu.

S dupáním sešla schody a šla na přeměňování. Když došla před učebnu, uviděla hlouček zmijozelských. Nechtěla se s nimi bavit a tak si stoupla hezkých pár metrů od nich.

"Symonsová!"uslyšela u ucha hlas Luciuse Malfoye a cítila jeho sípavý dech na svém krku.

"Co chceš?!"odstrčila ho.

"Tebe."znovu si jí k sobě přitáhl, dal jí ruce na boky a…

…Mimi mu dala facku.

"Ty mrcho! To Ti nedaruju! Budeš litovat, že ses narodila."zasyčel a s rukou na tváři odešel k zmijozelským.

Přeměňování uteklo rychle, i když měli dvouhodinovku.

Mimiem si Pobertů ani holek nevšímala. Měla tušení, že ví, že něco tuší, ale přesto se s nimi nebavila. Přeci jen…chtějí jí dát dohromady se Siriusem Blackem! Bradavickým Casanovou! Stále se na ně zlobila.

Po obědě si šla do věže pro akvarely a skicák.

"Hagride? To jsem já, Mimi."zaklepala na dveře hájenky.

Vzápětí se otevřely dveře a Hagride Mimi uvítal divným hlasem.

"Stalo se něco Hagride?"ptala se.

"Ale vo nic nejde,"usmál se, "Jednorožci maj mladý. A není to zrovna lehký se vo ně starat. Voni sou strašně nároční. Asi by sis je chtěla nakreslit, co? "

Přikývla. Hned na to ji Hagrid vedl hluboko do lesa.

"To sou voni."ukázal Hagrid na malý palouček na kterém se pásli jednorožci a jejich mladí.

"Tak já pudu."zahuhlal Hagrid a odešel.

Jakmile Mimiem osaměla, pustila se do kreslení. Když už se stmívalo, měla dokresleno.

Kriticky si kresbu prohlídla a usoudila, že kresba docela ujde.

***

S hlasitým prásknutím dveřmi přiletěla Mimi do ložnice. Letěla do koupelny, tam si napustila vanu a svlékla se. Špičku prstu namočila do vody, byla docela teplá. Vlezla si do vany a zůstala v ní, dokud se jí na prstech neudělaly varhánky.

Vylezla, do sucha se utřela a oblékla se do flanelové košilky. V ložnici nikdo nebyl, takže se Mimi neobtěžovala s uklízením, které na ní připadlo. Pouze bordel smetla pod postel a usla.
Autor Princess Jane, 01.06.2008
Přečteno 232x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí