Země NeZemě

Země NeZemě

Anotace: Píše se rok M758694L1556 na planetě 1...

Píše se rok M758694L1556 na planetě 1. V současném pozemském značení by to byl rok 156 521 našeho letopočtu. Konkrétně 4. dubna 22:28 hodin.
Ze začátku bychom se měli seznámit s druhem AB1 obývající právě výše zmíněnou planetu. Dříve se tento druh nazýval zcela jinak, ale jak, tak to si už nikdo nepamatuje. Bylo to již hodně dávno, když jich bylo jen pár miliard a mohli si dovolit zapojovat fantazii k pojmenování různých věcí, od názvu rasy až po jméno svého domácího mazlíčka. V současnosti jich je na stovky miliard a jen díky velmi vyspělé technologii, která dovoluje obývat planetu i z vnitřku, nedochází k tlačenicím na povrchu, jako v supermarketech v období mimořádných slev.
Díky své ohromné populaci však museli převést veškerá značení do kódové podoby, aby nedocházelo k častým záměnám, ať už osob, měst či různých značek výrobků. Museli tedy přeměnit do čísel a kódů všechna jména osob, názvy výrobců pracích prášků a mnoho dalšího. Vlastně i jejich řeč se vyvinula do číselné podoby.
Rasa AB1 je tvořena ze samců a samiček a tuto skutečnost mají zaznamenanou i v samotném názvu rasy: písmeno A značí samici a B zase samce. Číslo 1 neznamená případného potomka, nýbrž je to symbol jejich jisté arogance.
Mírně feministická duše jistě zaplesala, že se konečně našla kultivovaná rasa, kde žena je na prvním místě – hlavní symbol rasy – tedy písmeno A. Bohužel tuto část populace budu muset zklamat. Abeceda rasy AB1 jde pozpátku. Tedy i tady jsou páni tvorstva a ne paní tvorstva.
Teď bych rád napsal něco k jejich vzhledu a vlastnostem. Příslušníci rasy AB1 vypadají vesměs jako lidé. Menší rozdíly by se našli pouze v jejich abnormální štíhlosti a výšce – průměrný muž měří asi 3 metry a váží pouhých 50kg.
Pokud bychom se zaměřili na jejich psychické vlastnosti, tak jsou převážně vysoce arogantní, ambiciozní a nerespektují žádnou odlišnost. Z toho jasně vyplývá, že když se mají tři zcela odlišné státy se zcela odlišnou formou vlády, náboženstvím a kulturou dělit o jednu planetu, nejsou jejich mezinárodní vztahy zrovna ideální.
Dříve se tamní svět skládal ze stovek států, ale díky třem hlavním vlastnostem těchto tvorů se tento počet zúžil už jen na pouhé tři národy a to na velmi odlišné. Proto vyvíjí veškerou svoji snahu, aby jeden z národů potlačil ty zbylé dva a ujal se tak vlády nad celou planetou.
Proč vlastně tak touží po tom, aby celá planeta byla pod nadvládou jednoho jediného státu? Možná za vše může jen a pouze jejich mentalita. Každý z nich touží po moci a ti, co státu vládnou, nejvíce. Možná, až dosáhnou svého cíle, tak zjistí, že to všechno nemělo ani zdaleka takový význam, jaký tomu přikládali. Nebudou se už moci s nikým srovnávat, s nikým soupeřit. Vlastně jejich život ztratí tak trochu smysl, jelikož soutěživost určitě také patří mezi jejich podstatné vlastnosti.

Veškeré údaje ve výše uvedeném článku jsou smyšlenné. Pokud vám přijde, že civilizace naší planety by mohla v budoucnu vypadat, jako rasa AB1, jde pouze o náhodu. V té době by už naše planeta neexistovala, jelikož bychom si ji sami zničili.
Výše uvedené názory se neslučují s většinou představitelů hlavních pozemských velmocí.

Poznámka nakonec: Možná už éra růžových brýlí brzy skončí…
Autor TenVi, 25.08.2008
Přečteno 385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí