Lovec lovců upírů: Kapitola II. - část 4.

Lovec lovců upírů: Kapitola II. - část 4.

Anotace: Poslední část druhé kapitoly (zdaleka ne však celého příběhu), kde se dozvíte, jak tohle teda dopadlo...

Sbírka: Lovec lovců upírů

Obklíčilo nás deset postav. Yaggar třímal těžký obouruční meč se stříbrnou čepelí a když jsem se ohlédla za sebe, spatřila jsem vysokou černovlasou ženu, která na mě mířila kuší.
„Jeanne, ona není upírka. Viděl jsem ji dnes ráno u Zlatého jablka,“ řekl Yaggar a pokynul černovlásce. Přikývla na souhlas a namířila na Marcuse.
„Ne!“ vykřikla jsem. „Nechte ho být.“ Posunula jsem se a chránila tak svého milovaného vlastním tělem.
„Gwen, tohle nedělej,“ namítl sotva slyšitelně Marcus a zavrtěl hlavou. Pokusil se mě odstrčit, ale já se ani nepohnula.
„Nenechám je…“ nedokázala jsem tu větu dokončit.
Lovci si mezi sebou vyměnili nechápavé pohledy.
„Myslíš, že ji očaroval?“ zeptala se Yaggara druhá žena, statná seveřanka se sekerou, stojící po jeho levici.
„Očividně ano,“ přikývl. „Snad jí ještě nestihl kousnout.“
„To není pravda. Vůbec tomu nerozumíte!“ vybuchla jsem.
„Rozumíme tomu víc než si myslíš,“ odpověděl trpělivě. „Neboj se, za pár hodin kouzlo přestane působit a ty nám ještě poděkuješ. Můžeš být ráda, že jsme přišli včas.“
„Ale on mě přece neočaroval,“ ohradila jsem se zoufale. Sotva jsem postřehla nepatrné gesto, znamení rukou, které Yaggar věnoval své společnici s kuší.

Všechno se to odehrálo jako v nějakém děsivém snu. Během mé hádky s Yaggarem se stihla nepozorovaně o pár kroků přesunout a teď měla výhled na Marcusův nechráněný bok. Mířila přesně. Šipka se stříbrným hrotem zasvištěla vzduchem a Marcus se s výkřikem zhroutil na podlahu.
„Marcusi!“ vykřikla jsem.
„Gwen…“ zašeptal chraplavě, ale to už lovkyně přiskočila k němu a poslední střelou mířenou do srdce své dílo dokončila.
„Né!“ zařvala jsem a klesla na kolena vedle těla jediného člověka, který dával mému životu smysl. „Ne… Marcusi,“ šeptala jsem a po tvářích mi stékaly slzy.
Yaggarova desítka stála mlčky kolem. Nakonec přišli dva muži a zvedli Marcusovo tělo ze země.
„Odneste ho za město, ať ho slunce spálí na popel,“ rozkázal jim jejich vůdce. „Za hodinu svítá.“

Potom pomalu odešli...
Autor Angee, 30.08.2008
Přečteno 573x
Tipy 12
Poslední tipující: Darwin, Samotář Samotinký, Bloodmoon, Lavinie, E., Lily Evansová, Anýz
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím, já vím...:D Omlouvám se vám všem, ale druhák na střední není žádná sranda a přes školu téměř nemám čas se k psaní dostat. Slibuju že to napravím a přes víkend dodám pokračování;)

03.10.2008 15:16:00 | Angee

No kedy už napíšeš pokračovanie? Porazí ma z čakania...

03.10.2008 12:33:00 | Krizenec-katka

Jaks ho mohla zabít? Fňuk... :´,(
No jo, je mi to jasné, někdy prosti musí umřít i ti, které si oblíbíme. Ale tomu povzdechu výše jsem se nemohla ubránit :,)
Ps.: Dej mi prosím vědět, až bude pokračování.

05.09.2008 19:12:00 | E.

No nech odpočíva v pokoji a som zvedavá,ako to pôjde ďalej...

31.08.2008 13:05:00 | Krizenec-katka

Chtěla bych vám říct, že je mi strašně líto, jak to dopadlo. Měla jsem Marcuse moc ráda a věřte, že tenhle díl bylo pro mě nejtěžší napsat. Nejradši ze všeho bych to nějak zaonačila, aby se jim podařilo spolu utéct a žít si šťastně až do smrti, vždyť by si to zasloužili...

Jediné, co můžu říct na svoji obhajobu je, že na téhle scéně stojí vlastně celý příběh (tohle byl teprve takový úvod) a tedy jsem ji nemohla změnit, protože jinak by dál už nebylo o čem psát.

Mrzí mě to:( Odpočívěj v pokoji, Marcusi upíre...

30.08.2008 22:55:00 | Angee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí