Středověké snění...

Středověké snění...

Anotace: 20:05 Nightwish - Lappi (Lapland) ... Představy ideální i ty druhé...

I Eramaajarvi

Lesy nastavily svou tvář napadajícímu slunci. Odkudsi zní flétna a otevírá bránu do světa snů. Všude kolem je atmosféra středověku. Pocestní muzikanti slouží tvým uším, ale ostré zvuky mandolín a citer tě znovu přivedou zpět do světa lesních víl, tančících na paloučku před malým lesíkem, ve kterém se tuto noc dějí zázraky...

II Witchdrums

O kousek dál za lesíkem je Čarodějné údolí. Kouzelní ci, čarodějové s čarodějnicemi a mnozí mágové zde podávají světu elixíry a medicíny na různé neduhy a bolesti. Oblak páry z kotlů tě omámí a přivádí do světa skřítků a trpaslíků, kteří se svou pracovitostí a uměním vybudovali tento svět...

III This Moment Is Eternity

Na východ od trpalíků žijí elfové. Jemné bytosti poletující nad tvou hlavou tě pozorně sledují a zjišťují zda jsi nepřítel nebo dobrý člověk.Neboj se, jdi dál... Zdáli se znovu ozývá ona čarovná flétna a vyřčením kouzla tě přenáší do země vlků a upírů...

IV Etiainen

Vtom se znovu otvírá brána... Rychle, vejdi do ní, než tě zlí upíři s vlky chytí a... Ne, nesmí se to stát...
Flétna pomalu utichá a ty se znovu probouzíš ve svém světě. Slunce už dávno zapadlo a nastala noc. Podivuhodný sen ti připomíná jen tichá hudba z dáli a tajemný vysoký hlas lesních víl zpívajících ukolébavku pro krajinu všude kolem. Dobrou noc, drahá matko Přírodo. Děkujeme za vše co nám dáváš a ochraňuj naše životy každým dnem. Děkujeme za vše.

***
Autor puostě Uadek, 11.09.2008
Přečteno 438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

povedlo nepovedlo. Jen nevím jestli je tohle povídka. Jako že není:D

12.09.2008 14:52:00 | davedav

Tak tedy: ti nightwish, to není nová písnička, je to z roku 1997, album Angels Fall First :)

A já vím. nějak se mi to s tímhle nepodařilo, příště si dám pozor... :)

Nicméně děkuji za kritiku, nashle příště :)

11.09.2008 22:30:00 | puostě Uadek

Hm, jaký byl asi podnět ke vzniku tohodle dílka. CElkově myslím že nic moc.Největším plusem je, že jsi mě upozornil na noév nightwish.( ta první je fakt dobrá.)

Jinak, jestli tohle nazýváš nespoutanou fantasií. Je to klišé, které nemám rád. Vznešení trpaslíci a elfové co šikovně vykovali svět. To už tu bylo.

11.09.2008 20:57:00 | davedav

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí