Upíři? Totální blbost.....díl 3

Upíři? Totální blbost.....díl 3

Anotace: znovu setkání....

Jeho zkoumavý pohled zabodávající se do mě jako tisícero nožu by mě zastrašilo,jenže né tet když mám v sobě náký ten alkohol. Při jeho úsměvu,kdy se ve světle reflektoru jeho zuby blesknou, mě zamrazí v zádech. Tyhle pocity vzápětí vystřídá náhlé vzrušení,když svými prsty krouží po obvodu mého těla. Tančíme divoce ,nespoutaně a plní sexuálního vzrušení. Tedy aspoň já. Zrovna když se naše těla spojí a vypadá to na žhavý polibek sebou trhne jako kdyby to byl někdo jinej. Zastaví se v puli pohybu, prudce se otočí a ztratí se v davu. Snažím se ho z prvu najít,jenže je to marný. Tady je tolik lidí.....
Za chvíli si z jeho zmizení nic nedělám....Najdu si jiného partnera ,který to taky slibně rozjíždí.Bohužel jeho hlavním zájmem je mě opít. A daří se mu to celkem slušně. Začíná se mi motat hlava melu nesmysly a dělám věci co by mě jindy nenapadly. Zrovna se mi udělá dost špatně a tak mi navrhne jít na čerství vzduch. Já souhlasím protože jsem naivně doufala,že mi opravdu chce jen pomoci. Vzala jsem si svuj Kabát a vyšli jsme před budovu,kde mě ovanul příjemný čerství vzduch. Šli jsme se kousek projít k lavičce,která byla dost zastrčená.( no dojít,spíš se divně doplazit )Nestihla jsem se ani pohodlně usadit a on se po mě začal strašně sápat. Normálně by mě to vadilo,ale tet jsem se s radostí zapojila.Bylo to dost divoké ve vteřině ze mě strhl kabát a já se mu snažila rozepnout knoflíky u košile. Bylo to dost namáhavé nebot mi pořád někam utíkaly. S mou Halenkou si nelámal starosti prudce jí roztrhl až tet jsem si uvědomila svou blbost.Prvně mě líbal a ústy pomalu mířil k mému krku. Začalo mě to lechtat a tak sem vyprskla v hlasitý smích a hlavu jsem se mu snažila nacpat zpátky k mému obličeji. Na češ se na mě usmál strhl mi ruce a ukázal své krásné zoubky zdobící dvěma špičáčky. Oči se mi rozšířily do abnormálních rozměru a v ten moment jsem totálně vystřízlivěla! Zuřivě jsem sebou začala šít, takže mi přilítla opět facka jako z děla. Strhl mě na zem,kde jsme sváděli boj,který vyhrával. Odtáhl mě o kus dál kam si do křoví. Přitiskl mě k zemi zaklonil hlavu do zadu tak , že mu zakřupalo v krku a podíval se na mě očima tak zvláštníma.
"Odpust,ale ten hlad už neudržím" Zašeptal mi do ucha.Instinktivně jsem zavřela oči a čekala jen kdy to příjde.
Stisk povolil a ozvala se rána. Bála jsem se otevřít oči. Rány a zvuky které se ale o zívaly mi nedaly a podívala jsem se. Na zemi byl ten klučina a nad ním .....Zase ON! Už zase mě zachránil,blesklo mi hlavou a neubránila jsem se malému úsměvu.
" Omlouvám se promiň,já jen.....Už jsem to nemohl vydržet...Nech mě žít"! Prosil mého zachránce ten . " Sám výš jaké je to mít hlad..." Zaskřípěl hlasem.
" Ne ...to není hlad....A ty to víš...." Promluvil zase zachránce a pustil ho. V ten moment mi div nevylítla huba z pantu.Hned co se ztratil si " Muj zachránce" Stoupl a začal se oprašovat. Pořád rozpláclá na zemi jsem na něj čuměla a moje drzost se opět projevila.
" Normální? Vždit mě chtěl zabít! Jak si ho mohl pustit"? On se zarazil v puli pohybu a podíval se na mě.
" Ty nemáš právo soudit o tom,kdo bude žít a kdo ne!Sama jsi natolik nezodpovědná,že by jsi šla kde s kým"! Spustil a v zápětí se zase opět věnoval sobě.
" Promiň ? To teda ne....nešla bych kde s kým...."!!! Rozkřikovala jsem se a on se jen výsměšně na mě podíval.
" Si roztomilá jak takhle křičíš ,když sedíš na zemi celá umouněná a bez trička". Chtěla jsem zase odporovat a nadávat,jenže jeho poslední slova mě zarazily. Podívala jsem se na svuj odhalený hrudník. Měla jsem sice podprsenku,jenže ta byla celkem rozcupovaná a víc vyčnívalo než bylo schované. Zrudla jsem jako rajče a rukama jsem se zakryla. On poodešel dál a za chvíli se vrátil v ruce s mím tričkem. Rychlostí blesku jsem ho na sebe navlékla.Jenže jsem se zděsila ,když jsem si všimla ,že i to je trošku víc roztrhané. V druhé ruce dřímal muj kabát. Styděla jsem se mu jen podívat do očí,a když jsem to nevydržela a pohlédla mu do obličeje ještě víc jsem zrudla . Jeho výsměšný ksichtík mě vztekem přímo nabíjel. Vytrhla jsem mu kabát a navlékla jej na sebe.
Najendou jako by se čas zastavil. Oba jsme tam tiše stály a tedy aspon já jsem těkala očima z místa na místo. On upřeně hleděl na mě. Znerovoznovalo mě to čím dál víc.
" Pojd se mnou." Čapl mě za mou ruku a táhl někam pryč. Dotáhl mě k té budově kde byla ta párty. Sklonil se ke mě až sem si myslela,že mě chce políbit....Moje nadšení záhy opadlo,když jsem zjístila,že mi chtěl říct jenom ahoj.
Autor Snilek.holka, 28.09.2008
Přečteno 446x
Tipy 7
Poslední tipující: Bloodmoon, Myel, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí