Úsvit noci-Začátek

Úsvit noci-Začátek

Anotace: Nad plání se začíná stmívat,kde celý den praží slunce,ten velký horký zlatý kotouč na jeho místě je ted jen rudý srpek,který zachází za horizont.Teplý vánek vystřídal chladný nepříjemný vítr.Celá velká plán" je ted zahalená do tmy.Tajemný les.....

...který obepíná plán" se zdá být nepřátelský a nebezpečný.Vychází měsíc,jeho stříbrný svit osvětluje plán".Stříbrný kotouč má jakousi magickou moc,která působí na celý les a jeho obyvatele.Něco vylézá z lesa, chraplavý zvuk vychází ze všech stran lesa.Jsou to vlci,celá smečka,nejméně dvacet jedinců a každý nese v tlamě svou kořist,dojdou až doprostřed loučky kde je velký kámen a svou kořist každý položí kolem kamene,úplně každý položí svou kořist ke kameni a čekají....Náhle ze tmy lesa vyběhne velké zvíře a míří rovnou k vlkům,je to jejich vůdce-král smečky.Starý vlk vyleze na kámen a prohlíží si úlovky svých bratrů,ujme se jedné flákoty jehněčího a ostatním dá svolení,aby začali jíst.Vůdce se od ostatních vlků dost lišil,byl nejmín" třikrát větší než ostatní a narozdíl od všech ostatních vlků,kteří měli šedivou srst on vlastnil nejčernější černou.Z jeho očí šlehaly plameny nespoutanosti a nebezpečnosti,uši mířili do špičky,jako lidské hroty šípů.Všichni už dojedli,nastalo hrobové ticho,jenom chladný vítr a šumění listí tento okamžik oživovaly.Vlci něco zvětřili,lovci míří z východní strany lesa,vlci stojí a jsou připraveni na boj.
Lovci vyběhli z lesa a začali střílet,běží pořád blíž a blíž ke smečce,ta se nemilosrdně vrhne na lovce a začne je trhat na kusy.Lovci jsou ted jako loutkové panenky s kterými si hrají členové smečky,lovci se stali kořistí.Vlci si vychutnávají výtězství nad lovci a sytí se jejich masem,vůdce vyleze na kámen a hlubokým tonem zavyje,ostatní vlci se přidají a vyjí až do úsvitu,potom se zas rozeběhnou na všechny strany do nitra lesa,kde odpočívají na další setkání.Plán" je prázdná,slunce vychází stejně rudé jak zapadlo,ale s tím rozdílem že se začíná oteplovat.Těla dvou lovců jsou jakýmisi památníky na včerejší noc.
Autor egonator, 12.10.2008
Přečteno 312x
Tipy 1
Poslední tipující: Wasabi
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí