Stireggy mág Ohně a Bouře, Narození dcery

Stireggy mág Ohně a Bouře, Narození dcery

Anotace: kratičké pokračování Stireggy mág Ohně a Bouře, doufám, že vás napne tak, aby jste netrpělivě čekali na další pokračování.

Události, které následovali po tom co Tiffane druhá dcera mága Stireggyho vyrostla a narodila se mu již druhá dcerka Steffani…

Parida píše:

Milý Khadgare,
dnes přišel opět rozkaz. Mám neskutečný strach, co se bude dít. Taureni a celá horda jsou neklidní a agresivní. Včera v noci se vedle v hospodě udála bitka, představ si z deseti Taurenů, co byli na každodenním večerním posezení u piva, přežil jen jeden. Bojím se! Mám strach z neznámého zla, které putuje po našem taurenstvu (lidu). Khadgare... Od doby, co tu není Urshar trpím úzkostmi, mám pocit, že on byl jediný, kdo stál o mír se všemi bytostmi tohoto světa. On byl jediný, kdo držel generála a jeho touhu po krvi na uzdě. Nedokážu, už dále setrvat v tomto městě. Odcházím do stepí a tam budu žít svým poklidným životem, bez společnosti. Doufám! Vím, že mě nemůžeš pomoci, ale si jediný s kým se o to můžu podělit.

Stireggy (Khadgar) píše:

Milá Parido,
dnes přišel zvěd z vašeho města a přinesl zprávy o tom rozkazu, vaším městem se line nenávist a zloba a samotný ďábel prostupuje všemi a káže zlo. Uteč dokud je čas! Uteč ještě předtím než Tě dostane! Obávám se nejhoršího! Dnes v noci se stala, podobná událost, tak jak si mi ji popsala ve svém dopise. V Old Townu v hospodě zemřeli lidé z Velké Rady, nikdo neví, co se stalo, očití svědkové byli tak vyděšení, že to nedokážou říci. Všichni blábolí o jakémsi velkém démonu, který všechny zabil svým pohledem. Strach šíří se městem i já se bojím, ač bych neměl. Předevčírem narodila se mi dcera Steffani, bojím se víc než kdy jindy o budoucnost všech bytostí. A hlavně její! Pomoci nám může jen zázrak!

Uběhl týden, možná víc… Celý svět upadl to ponurého nádechu temnoty. Zachránili se jen ti, co utekly v čas. Měl jsem bojovat proti zlu, ale láska k mé dceři byla silnější. Utekl sem i s ní a svou rodinou hluboko snad nejhlouběji do lesů temných elfů, tam zlo nemůže proniknout… SNAD! Parida, nevím co se s ní stalo, ale doufám, že je v pořádku…

Parida píše:

Milý Khadgare,
Už žiji ve stepích, je tu krásně, přes den ani vidu ani slechu po zlu a temnu a živá bytost se zde objeví zřídka kdy. Přijde-li však noc a já se ponořím do říše snů. Strach a zlo jsou zpět! Potkávám ve svých snech Urshara, je to jediné světlo, které prostupuje mými sny. Matně si vzpomínám na některé výjevy. Tunderbluff je zahalen temnou mlhou a zlem, Taureni, kteří zůstali, umírají. Generál vede tažení zla, je jejich tlumočníkem v tak nádherném světě není místo pro tak velkou beznaděj. Kéž by se objevil někdo, kdo nám pomuže!

Po tomto dopise… Khadgar lidský mág, mezi lidmi jmenovaný Stireggy vydal se s rodinou do posledního, zlem nezasaženého, města. Bylo jím Ironforge, nádherné gnomské a trpasličí město. Zde se ubytovali a Stireggy se ponořil do studií zla i temna a snažil se přijít na to, co se stalo a jak tomu muže svět zabránit.
Nastalo krásné ráno Stireggy se probudil usnul když studoval snad nejstarší knihy o zlu, protáhl se a najednou mu v hlavě proběhla jeho neúprosná bolest hlavy, kterou už přes tři roky nepocítil. Rychle vyskočil z postele a šel se podívat na svou dcerku Steffani do jejího pokoje. S hrůzou zjistil, že jeho malinká roztomilá dcerunka je pryč. Viděl však, že neodešla z vlastní vůle, byla odvlečena, podle blátivých stop, jejich tvaru a zbytků shnilého masa bylo jasné, že se nejedná o nikoho jiného než Nagvala, odvěkého nepřítele Společenství Azeroth Kings, který, než se zaprodal věčnému životu, patřil právě do tohoto společenství a snaží se mu mstít. Stireggy neváhal a běžel vzbudit Tiffane, svou starší dceru. „Tiffane! Tiffane! Vstávej stalo se něco strašného!“ Tiffane pomalu rozlepila oči a když spatřila svého rozhořčeného a zděšeného otce, probrala se jak nikdy předtím. V takovém rozpoložení svého klidného otce ještě neviděla. Stireggy ji vše se zděšením nastínil a vysvětlil situaci: „Dcero budu teď muset odejít…“ smutek na tváři „Musím najít naši malou Steffani. To zlo a ten nemrtvý člověk nedá pokoj našemu společenství dokud nebude poražen. Jdu, odcházím na dlouhý čas a možná už se nevrátím. Jdu hledat pravdu o tom co se před roky stalo s naším přítelem a jdu vypátrat co je příčinou toho zla. Musím však opustit i Azerotské krále, protože se obavám, že mé členství by bylo na obtíž v hledání pravdy.“ Tiffane se zděsila, že svého otce už nikdy neuvidí a povídá: „Milý otče nenechám tě odejít samotného, přidám se k tobě a budu ti pomáhat.“

Neuplynulo ani pár hodin a už stál Stireggy s Tiffane před svými kamarády a vysvětloval jim, jak moc ho mrzí, že musí odejít, ale že není jiná možnost. Všichni ho bedlivě poslouchali, a když rozvázal svou přísahu pomáhat a chránit společenství v poklidu oba odešli.

A tak po dlouhé době tří let, Stireggy a jeho dcera odcházejí hledat pravdu a událostech, co se odehráli před dávnými a dávnými časy a opouští Azerotské krále…
Autor pimpik, 13.10.2008
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí