Usvit noci-Začátek ll.

Usvit noci-Začátek ll.

Anotace: ráno po těchto událostech se vydávají z nedaleké vesnice dva mladíci do lesa najít lovce a zeptat se jich jestli nepotřebují pomoc,když ovšem přijdou na pastvinu a spatří zohavená těla lovců,mladíkům je jasné že neuspěly!

Když se vrací do vesnice přes les,spatří před sebou vchod do jeskyně,oba mladíci slýchávali o tajemné jeskyni v útrobách lesa,ale nikdy by je nenapadlo že to bude zrovna ona.Podle vyprávění starců má jeskyně magickou moc,kdo vejde dovnitř bude obdařen mocnou silou starých mágů,kteří zde pobývali a vykonávali své nelidské obřady.Za úplnku vždy na pláni vykonávali své krvavé mše a nosili lidské oběti svému bohu-Felonovi,ten jim měl na oplátku dát neuvěřitelné schopnosti měnit se v různá zvířata a schopnost regenerace,jenomže vesničanům se tyto obřady nelíbily a tak uvěznily mágy podzámek.Felon už byl rozhořčen a pobouřen svými poddanými a tak je zaklel do vlků,právě to jsou ti vlci které se tak moc snaží vesničané usmrtit,myslí si že je tak osvobodí a oni už nebudou zabíjet a unášet novorozenata.Jan ani Pavel těmto pohádkám moc nevěřily,spíš se jim jen vysmívaly,ale i přes to šlo z jejich chůze poznat že jsou nadmíru opatrní.
Vešli do jeskyně,byla tmavá ponurá,světlo sotva prosvítalo všude jste krápníky a stalagnity,po stěnách byla vyryta nějaká písmena,neznámý jazyk,který nepoznávaly.Chlapci žili na vsi,ale jejich rodiče je učili k tomu,aby byli vzdělaní a tak chodili do kláštera učit se umění písma a řeči.Ovšem s tím písmem si nevěděli rady,nikdy ho neviděli.Jejich zrak se odvrátil od tajemného písma a šli hloubš do útrob jeskyně.Nezvyklá vlhkost tu jen crčila a bylo zde mrtvolné ticho,jen kapání kapek vody rušilo tuto chvíly.Oba průzkumníci šli dál a dál,až do nitra jeskyně.
Konečně!Najednou došli na samí konec jeskyně,na stropě uprostřed byla ohromná puklina ve tvaru srpku měsíce,kudy prosvítalo světlo."Zvláštní a záhadné místo."řekl Jan."Souhlasím"odvětil Pavel."Mohli bychom se zde porozhlédnout."řekl Jan a hned na to začal prohledávat podlahu,jestli něco zajímavého nenajde.Tak hledali oba,Pavel nic nenašel,jedině tak kamení.Zato Jan měl větší úspěch:našel jakýsi medailon,který měl podobu vlčí hlavy,po tomto objevu oba vyběhli z jeskyně a běželi do vsi.
Smutná zpráva o smrti obou synů místního hajného všechny šokovala a hajného tak zranila že spadl a omdlel."Nazítří připravýme pohřeb!"oznámil starosta se slzami v očích,nejspíš mu to připomnělo i osud jeho synů,kteří dopadly stajně před měsícem.Celá vesnice ted žila ve smutku a strachu z těchto nemilosrdných bestií.
Ani Jan,ani Pavel nepověděli nikomu o svém objevu,když se vraceli zpátky a to byla nejspíš chyba...
Autor egonator, 19.10.2008
Přečteno 340x
Tipy 1
Poslední tipující: Wasabi
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý rozhodně pokračuj :-)

20.10.2008 21:17:00 | Wasabi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí