Světová rodinka - ÚVOD

Světová rodinka - ÚVOD

Anotace: Základní popis vztahů, dějů, názorů a dalších zajímavostí hlavních postav série povídek nazvaných "Světová rodina". Děj se odehrává ve světe vytvořeném J. K. Rowlingovou. Hlavní postava - Heremína Jessica Grandfather.

Christina Grandfather = ??? Grandfather
děti: George, Lucy, Lysette, Robert a Harry

Isabella Throusted = ??? Throusted
děti: Jessica, Alfred, Luigia, Ronald, Michelle, Dough a Nicollas

Jessica Grandfather = George Grandfather
děti: Heremína, Candie, Katarina

Lucy Leiring = ??? Leiring
děti: Lole, Keitaro

Maminka i tatínek Heremíny jsou oba čarodějové a oba čistokrevní. Patří do velmi bohaté rodiny. Heremínina matka je Jessica Grandfather, Heremínin otec je George Grandfather. George má spoustu sourozenců - sestru Lucy, Lysette, bratra Roberta a Harryho, ale nejraději má svou sestru Lucy. Harry žije v Americe, je to námořník. Lysette bydlí ve Francii a Robert v Číně v Pekingu. Lucy si vzala mudlovského japonce, přejmenovala se na Leiringovou a má s ním dceru Lole Miko a syna Keitara. Žijí spolu v Japonsku. Lole je Heremínina nejlepší přítelkyně a nejoblíbenější sestřenka, je totiž stejně stará. Heremína má dvě sestry, ta první se jmenuje Candie, ta druhá je Katarina. Heremína si nerozumí ani s jednou z nich, Candie je šílená povrchní barbína. Věčné hádky nemívají konce. Není přece normální vyhodit sovu i s klecí z okna jen proto, že máte pocit, že vám "někdo" schoval lak na nehty. Co se týče druhé sestry, je to úplně stejné. Všechny sestry tvoří jakési "trio nenávisti" nebo "hádavou tercii". Ani Candie s Katarinou si nepadly nikdy do oka. Candie je zvyklá na to, že je středem světa. Když není, je z toho scéna. Heremína je z nich úplně nejstarší. O rok mladší je Candie a o dva roky mladší než Candie je Katarina. Dále pak mají děvčata v očekávání bratříčka, který ovšem ještě nepřišel na svět. Heremína se na něj moc těší, má totiž děti ráda. Heremína si ani s Katarínou nikdy nerozuměla. Katy je totiž stejná, jako jejich babička, Georgeova matka. Madame Christine je velmi arogantní, přísná a zásadová dáma. Je až skoro zlá a Heremín,Candie ani Lole a Keitaro se jí nikdy moc nezamlouvaly a taky jí nikdy neměly moc v lásce. Madame Christine má ráda jen. Je to velmi pyšná a panovačná paní, která si velmi oblíbila Heremíninu o tři roky mladší sestru Katy. A stará paní má jednu nepříjemnou závislost. Totiž závislost na čisté krvi. Velmi se zlobila, když si Lucy vzala mudlu a také jí okamžitě vydědila, nad jejími dětmi se přece jen trošku slitovala. George si sice vzal čistokrevnou čarodějku, ale matka té čarodějky, Madame Isabella, podle které má své druhé jméno Candie, tedy Heremínina babička je přímo posedlá mudly. Chová se jako mudla, baví se s mudly a odmítá kouzlit. Vždy totiž toužila být mudla a to madame Christina odsuzuje a proto také George vydědila. Taktéž se nad jeho dětmi slitovala. Heremína má spostu dalších bratranců a sestřenek. Heremína si se sestrami nikdy nerozuměla, stejně jako všichni ostatní bratránci a sestřenky. Snad jen Keitaro si rozumí se všemi třemi děvčaty. Heremína s Lole jsou nejstarší z dětí této rodiny. Od té smutné nehodody se k Heremíně chovají všichni v rodine moc hezky, spíšed ale schovívaje a s lítostí. Tedy, všichni až na Candie a Katarinu, obě ji považijí spíše za směšného blázna. Pokud byste měli nějaké doplňujíí dotazy k Heremínině rodině, otázky směřujte na ní.
Candie je čistokrevná čarodějka, narodila se 7. 8. 1998, tedy ve znamení Pegase. Je to čistokrevná Irka, její rodina má hluboké kořeny zapuštěné právě v Irsku. Žije doma, se svými rodiči (matkou Jessicou a otcem Georgem) a se dvěma sestrami. Tou první je Heremína, o rok starší, a druhou je o dva roky mladší Katarina. Mám-li býti upřímná, nemůže vystát ani jednu. Rodiče je mají ovšem velmi rádi všechny tři. Dále by se měl v několika měsících narodit bratříček, Chrisie. To pro Candie znamená, že není nejlepší, nejoblíbenější, dokonce ani úplně nejstarší. To je přeci hrozné! Přesto pro rodiče jen maličko výjimečnější a lepší. Kde si tedy Candie navykla na to, že je hvězdou společnosti? No… školka, škola, babička. Tedy, Candie má babičky dvě. Tou první je Madame Christina. Je to velmi důstojná, arogantnín a povrchní dáma. Hrozná, nesnáší chudé, mudly a jim podobná stvoření. Ze tří vnuček si zamilovala nejvíce Katarinu, což Candie nevyslovitelně štve. Proto tuto babičku vůbec nemá ráda. Je to Georgova matka, druhou babičkou (tedy matkou Jessicy) je Madame Isabella. Podle ní jsou mudlové ti nejlepší, nejzajímavější a neúctyhodnější tvorové. Proto se Madame Isabella taky rozhodla zasvětit svůj život mudlosvskému stylu. Chová, obléká, mluví, myslí, prostě existuje jako mudla. Odmítá se dotknout své hůlky, nechodí k věštkyni, dokonce má doma mudlovské vynálezy (např. taková velká stěna, na které běhají obrázky, říká tomu telizelí nebo tak nějak). Tato babička, přes svou nenávist ke všemu kouzelnému, miluje ze tří vnuček nejvíce Candie, bezmezně ji obdivuje, ve všem nadržuje… Jedna babička do Candie hustí názor, že mudlové jsou veteš, hodící se jen na olízání podrážek, druhá babička zase tvrdí, že mudlové jsou svatí a mnohem vyspělejší než čarodějové. Oproti tomu rodiče zastávají názor, že mudly se nemusíme zabývat, že oni mají svůj svět, že nejsou špatní, jen jsou nečistí, jako nakažení nějakou nemocí, která není nakažlivá a kterou nelze léčit. A co je nečisté, to se pro drahou Candie nehodí, to je nehodné jejího zájmu. Z toho Candie získala názor, že mudlové nejsou zajímaví, vlastně velcí chudáci, kterými není třeba se zabývat více, než správně nalakovanými nehty. Protože patří do finančně dobře zajištěné rodiny, tak je Candie zvyklá na svůj luxus, na to, že vždycky dostane dostatek toho, co vyžaduje. Však víte, na luxus si člověk zvyká velmi snadno. Madame Isabella jí naservíruje pod nos, co si jen zamane. Do školky chodila v městečku Howth, kde také její rodina sídlí. Jedná se o čistě kouzelnické městečko, které leží kousek východně od Dublinu. Základní školu navštěvovala tamtéž. Samozřejmě soukromou, velmi drahou kouzelnickou školu, přece musí mít to nejlepší. Naučila se tam ovšem docela dost. Své dětství prožila vlastně celé v Howthu, jen jednou měla jet s rodiči do Japonska. Moc se jí tam ovšem nechtělo, bydlí tam tetička, která má mnohem raději Heremínu. Candie ztropila šílenou scénu a rodiče se poprvé v jejím životě rozhodli jí nevyhovět. Donutit rozkošnou a úžasnou Candie vyjet z domova a navštívit tetičku Lucy, Georgovu sestru. Její dcera, Lole, byla Candie vždy hrozně protivná. Vždy tak neupravená, neučesaná a s okousanými nehty! Brrr! Loliin bratr, Keitaro nebyl o nic lepší. Nemožný šprt, který leží v knihách, ani zrcadlo v pokoji neměl! Zkrátka divočina, Candie získala názor, že Japonsko zdaleka není civilizovanou zemí.
Co se týká vztahu sester, tak Katarina byla moc nedbalá, co se týká hlavně vlasů. Candie si ji nikdy neoblíbila a často svou mladší sestru plísnila pro nedostatek zájmu o svou vizáž. Navíc Candie hrozně štvalo, že pro babičku Christinu nebyla středem světa ona. Co se týká vztahu s Heremínou, není to žádná sláva. Heremína byla ovšem starší a občas byla donucena se k ní chovat alespoň maličko mile a uctivě. To je skoro jako smrt. Ne, Heremína má zkrátka hroznou (!) výšku. Vždyť je jako trpaslík! S tím se do modelingu nedostane. Navíc od té doby, co se Heremína ve škole praštila lopatou, je z ní ještě větší blázen než bývala. Teď je spíše pro legraci. A taky Candie pěkně ztrapňuje. Což je samozřejmě neodpustitelné. Navíc si ani neumí správně nalakovat nehet na malíčku pravé nohy. Jak strašné! Jak s tím dokáže žít? Heremína je prostě blázen, který si navíc připadá "normální". V Howthu má několik přátel, spíše by se ovšem dalo říci, že se jedná o skupinu obdivovatelů, přívrženců. Někteří z nich jsou ovšem opravdoví přátelé. Má skvělý orientační smysl, velmi dobře se vyznám v nevyznatelném. Často se ovšem vydávala do Dublinu, tedy do jeho kouzelnických částí. V Dublinu to má moc ráda, ale Howth je Howth a samozřejmě neplánuje se odtud po škole hnout. Když nic jiného, Howth je rodinná tradice. Dopis z Rokfortu očekávala se samozřejmostí sobě vlastní.
Autor Heremína, 27.10.2008
Přečteno 318x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí