Dračí Rytíř

Dračí Rytíř

Anotace: Prolog

Kdysi v zemi Gamerin žilo mnoho draků, kteří byli považovani za ty nejmoudřejší stvoření na zemi. Lide, si k nim přicházeli pro radu nebo jen je pozdravit. Draci se nikdy nad lidi a jina stvoření v zemi Gamerin nepovyšovali, vždy ke všem živím tvorům, byli laskaví. Tito draci dokázali prohlednout do každého srdce a poznat co v tom stvoření je. Kolikrat se je někdo pokoušel obelstit ale vždy byl prozrazen. Draci si vždy jednou za 10 let vybírali mezi všemi živými tvory ty nejmoudřejší a nejrozvážnější, aby je mohli zasvětit do svého učení. Po ukončení učení u draků se z těchto lidí stávali Dračí Rytíři, kteří v celé zemi udržovali klid a mír. Byli mezi nimi mágové, rytíři či lečitelé. Každý se směl svobodně rozhodnout na jake odvětví se během svého studia zaměří. Takhle to fungovalo po dobu několika stovek let, až do doby kdy se objevil Remindus. Tento kouzelnik se podrobil učení u draků. Zpočátku se jevil jako velmi schopný mág, avšak touha po vědění mu stoupla do hlavy, a proto když měl být propušťen do světa aby dohlížel na mír v zemi, tak se zbouřil proti vůli draků. Chtěl totiž větší moc, chtěl mít takovou sílu, jakou měli sami draci. Ti to však nemohli připustit, protože se báli, aby tuto moc nezneužili proti ostatním stvořením. Proto Reminduse uvrhli do vyhnanstvi na osamělý ostrov Jernix. Remindus přísahal drakům pomstu. Po několika letech na osamělém ostrově Remindus našel jeskyni ve ktere byl uvězněn démon Saranx. Saranx vycítil v Remindusovi chuť po pomstě a proto mu nabídl své schopnosti, aby se mohl pomstít drakům, za všechno to příkoří. Remindus tuto nabídku přijal a začal se učit, od Saranxe. Po několika letech se z Reminduse stal velmi mocný mág. Jelikož už mu Saranx dal vše svoje věďení tak ho zabil a pomocí svých nových schopností se dostal z ostrova. Draci se snažili Reminduse najít a odebrat mu jeho moc, při tomto pronásledování bylo hodně draků a rytířů zabito protože Remindus získal krom svých schopností take nové spojence, kteří pocházeli z podsvětí. Ti co přežili, se začali skrývat. V zemi Gamerin od té doby vládne Remindus, který jako nástroj své moci používá sílu a starch.
Autor Elrond157, 25.11.2008
Přečteno 314x
Tipy 1
Poslední tipující: Alasea
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásné, opravdu se mi to mac líbí! Já tu jsem jako Poppy a mám tu povídku Rawentown/ I.
Máš talent!!

25.11.2008 17:15:00 | Dobrá víla Toffidelitka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí