Dračí rytíř

Dračí rytíř

Anotace: 1.Kapča

1. KAPITOLA KATARINA
Ve vesnicce Herun, která se rozkláda mezi řekou Miris a pohořím Urnax, vládla velká chudoba. Lidé tu neměli skoro z čeho žít, protože většinu úrody jim zabavili vojaci sloužící Remindusovi, ale i přes toto příkoří zde vládla poměrně dobrá nálada, protože většina obyvatel měla v sobě aspoň část elfské krve. Vesnička čítala něco kolem 8o obyvatel.
V této vesničce žila také 14 letá Katarin, spolu se svými rodiči, otec je elf a matka se zdá na první pohled jako člověk. Katarin je poloelfka s vysokou štíhlou postavou. Má hnědé rovné vlasy, které ji spadají až po lopadky. Má zašpičaťelé uši po svém otci. Po své matce zas zdědila nádhernou tvář a krásně modré oči.
Jednoho letního dne, v období kdy vojáci chodili kontrolovat stav úrody pro Pána, se na okraji vesničky proháněla parta dětí, když se tam objevila postava v plášti na pokraji zhroucení. Děti se lekly a rozutekli se domu. Pochvíli se tam sešli dospělí a ta postava se k nim začala pomalu přibližovat. "Je tu Daren?" promluvil zničeho nic neznamí. "To jsem já. Kdo jsi a co po mě chceš?" ozval se Daren. "Potřebuju s tebou mluvit o samotě. A kdo jsem? Ten kdo přichazí od učitelů" odvětil neznamí. "Pojď rychle za mnou" pobídl ho náhle Daren. Po pěti minutové tiché chůzi došli k Darenovi domů. "Tak se usad příteli a mluv, co tě sem přivádí?" Vybídl Daren hosta. "Darene je to čím dál horší a horší. Zbyli už asi jen 4 učitele a pak z rytířů je nás už jen 10." Obeznámil Neznamí Darena se situací. "Tak to je zlí, co chceš dělat Larxi?" otázal se Daren. "Netuším, chvíli budu zde ve vesnici a pak uvidim co dál. Možná že na něco přijdem." Odpoveděl mu Larx a odešel.
Pár dni po tom u Darena doma. "Katarin, kde jsi?" volala matka. "Uz bezim mami." Odpovedela Katarin a behem minutky uz stala pred svoji mamou. "Katarin, potrebovala bych abys zasla dolu na namesti koupit par mrkvi a nejake maso." Pozadala Eleanor svou dceru. "Dobre mami. Uz bezim, tak za hodku se vratim. Cestou se chci jeste stavit u Jemnsnu." Oznamila Katarin a vydala se na cestu.
Asi tak po půl hodine vtrhli vojaci do vesničky a začali prohledavat vesnicku. Uprostred namesticka se postavil jeden z nich, rozmotal svitek co mel u pasu a zacal nahlas predcitat. "Z rozkazu našeho vladce Reminduse, musime prohledat vesnici, jestli se tu neukryva rebel a zradce Larx. Vsichni kdo s ním maji neco společného a nereknou kde se ukryva budou, namiste popraveni." Vojak smotal svitek a zacal take prohledavat vesnici. Katarin ktera byla zatim u Jemnsu, kteri bydleli kousek za vesnici. Serozhodla, že zajde na naměstíčko koupit požadované věci a tak se rozloucila a sla. Kdyz dosla k vesnicce tak zustala sokem stat. To co uvidela ji doslova sebralo dech, vojaci tam radili jak pominuti. Znasilnovali tam zeny a divky, muze spoutali a zbili je a jejich deti nutili, aby se na to vse divali. Katarin uz uz chtela utect ale nekdo ji zezadu strhl k zemi. "Katarin, neboj se. Sem pritel tveho otce." Vysvetloval ji Larx, "ted te zavedu domu. A snaz se bid v klidu at sin as nevsimnou, protoze jinak by ti taky udelali to sami jako tem ostatnim." Katarin cela strachy zbledla pri představě, že by dopadla jako ty ostatni divky a tak hned poslechla Larxe a vydala se snim k jejimu otci. Kdyz uz se blizili k domu kde Katarin bydlela tak se namiste, zarazili, protože z domku akorat vychazeli tri vojaci s tasenymi meci od krve. Katarin se chtela rozebehnout domu a zjistit co je s jejimi rodici. Larx ji vsak pevne chytil a drzel. Katarin se zacala zmitat a kricet "Puste me, ja musim vedet co jim udelali. Puste me ja je musim videt." "Ne. Ted nemuzes taky by te zabili." Snazil se ji Larx uklidnit. Castecne to pomohlo, aspon se prestala zmitat ale porat brecela. Asi tak po 10 minutach vojaci odesli a Larx konecne Katarin pustil, ta se rozebehla domu. Ve svetnicce nasla telo sve nejlepsi kamaradky Roxis. O kus dal nasla tela svych rodicu, oba byli mrtvi. Katarin zacla kricet na cely kolo a mlatila vsim co ji prislo pod ruku. Pochvili za ni prisel Larx, kdyz uvidel tela jejich rodicu tak mu zacali padat slzy. Pochvili se vsak vzpamatoval a pokusil se uklidnit Katarin. "Katarino, uklidni se timhle je uz nevratis. Akorat svím křikem sem prilákáš zas vojáky" "Ať klidne přijdou, ja je zabiju vsechny." Zacala vyhrozovat. "Katrin notak, uvazuj, oni jsou vycviceni a taky by te zabili." Pokusil se ji to Larx rozmluvit. "Ano mas pravdu. Ja sem jen hloupa vesnicka poloelfka" vzlikla. "Ne. Ty jsi dcerou dračího rytíře a ja te vycvicim abys az priste se stretla s vojaky mohla pomstit sve rodice." Prisahal ji Larx. "Dobre, ale kdo to jsou draci rytiri?" Otazala se Katarina. "Neboj vse se dozvis ted ale si jdi, lehnou a zkus se prospat. Pak ti vše vysvětlím." Přikazal ji. "Dobře, ale co budeš dělat mezitím ty?" zeptala se ho. "O mě se neboj, ja zatim připravím pohřeb pro tvé rodiče a tu dívku." Oznamil jí svůj zaměr. "Tak dobře" odpověděla a šla si lehnout.
Autor Elrond157, 27.11.2008
Přečteno 634x
Tipy 3
Poslední tipující: Lavinie, Alasea
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

přijde mi to takové....stručné...tohle se děje proto, protože todle....jo...jinak nápad dobrej...snad mi trochu připomíná Eragona...ale vymyslet original fantasy neska už nejde :)

16.01.2009 22:09:00 | Denčis

přijde mi to takové....stručné...tohle se děje proto, protože todle....jo...jinak nápad dobrej...snad mi trochu připomíná Eragona...ale vymyslet original fantasy neska už nejde :)

16.01.2009 22:09:00 | Denčis

Heh - tak tolik pravopisnejch chyb jsem pohromadě snad ještě neviděla. To je mazec.
Bez nich by byl ten příběh asi hezčí. Ale bijou moc do očí.

02.12.2008 13:51:00 | Kes

Je to zajímavý příběh, ale ty hrubky dost ztěžují čtení.

30.11.2008 10:36:00 | Alasea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí