Úsvit noci-Začátek IV.

Úsvit noci-Začátek IV.

Anotace: Jan byl stále uvnitř.Bojoval s novou otožností,ale ta byla mocnější než jeho vůle.Mysl a instnky vlkodlaka byly silnější,vlkolak vyběhl z jeskyně a zmizel v oparu noci.Druhý den si Pavel všiml,že Jan se ještě nevrátil z noční toulky a tak šel za

kořenářkou zeptat se,jestli Jana večer neviděla kam jde.
Ta však vůbec netušila že se Jan ztratil,tak šel pryč zeptat se v hospodě,jestli se tam včera zastavil Jan.
Nikde Jana včera neviděli,ani neslyšeli,jakoby se po něm zem slehla.Pavel šel tedy do práce a stále přemýšlel,kde může jeho přítel být,či jestli se mu nic zlého nestalo.Po práci šel do hospody,aby se nasytil a promluvil,jestli někdo neviděl Jana.

Nikdo mu však neřekl to co chtěl slyšet.Nikdo celý den Jana nespatřil a Pavlovi to zžíralo mysl,když večeřel už byla tma.Seděl u okna a jedl mýchaná vejce,plápolající svíčky vrhaly do rohů stěn zvláštní stín a mráz táhl z pod vchodových dveří.Odbyla půlnoc a Pavel vyhlédl z okna,viděl že září měsíc,ale ne jako obvykle,byl zbarven do krvavě rudé a náhle mu přeběhl mráz po zádech.Zavýtí vlků a až moc blízko vesnice."Řekl bych že to šlo od východní strany vesnice."řekl muž v kápi,jehož totožnost Pavel neznal."Klid,tady jsme v bezpečí.Nemusíme se ničeho bát."řekl Jindřich syn rybáře,kterého to táhlo do hospody jako včelu na med.Hostinský zřejmě vytí neslyšel a šel se zeptat,jestli mu někdo nepomůže se sudy vína,které mu v ten den přivezli.Pavel se nabídl že pomůže a tak šel do zadu do skladu,sudy bylo težké odkutálet do přepravní místnosti,ale zvládnul to.Když kutálel poslední sud,uslyšel prásknout dveře od hostince a křik můžu kteří tam byli,náhle slyšel jak jeden z nich křičí:Démone ustup!Ale hned na to slyší křupáníkostí a náhle hlas muže ztichl,avšak ostatní křičely dál,pak šlo slyšet skřípání a zvuk rychle letícího ostrého předmětu,který v tu chvíli něco přeřízl a následně utichl další hlas,ale bylo slyšet tryskající tekutinu.Pposlední hlas se rozbrečel a modlil se,když znovu bylo slyšet svyštící věc,která něco přesekla.Ticho.
Pavel odkutálel poslední sud a šel se podívat do místnosti,přišel ke dveřím,otevřel je a naskytl se mu odporný pohled.Zdi byly od krve celé rudé a těch pět mužů,co tam předtím seděli byli zmasakrovaní-první,co seděl nejvíc zleva byl bez hlavy,která se válela na zemi a z krku mu stříkala krev.Druhý měl v očích hrůzu, rozsápanu hrud´ a čtyři vpychy,z kterých tekla krev,třetí byl rozseklý vejpůl a kolem něj kaluže krve.Čtvrtý,který ležel na zemi byl Jindřich,ten měl rozřízlé břicho,z kterého vytékala slezina,játra,střeva a ostatní vnitřnosti.Poslední,pátý měl ohryznutý krk,z kterého ústavičně stříkala krev.

Byl to hrozný pohled a o to horší že viděl pachatele,svíčky které ještě svítily vrhaly mdlé světlo na obří postavu,která stála zády k Pavlovi.Byla to obří postava s kožichem,ocasem,velkými hnáty,masivními nohami a velkýma trojúhelníkovýma ušima.Netvor se otočil,hrůzně se mu zableskly oči a Pavel před sebou viděl zbytek už tak hrůzného tvora,čelist to mělo protáhlou že vypadala jako psí a celá hlava měla vlčí rysy,před Pavlem stál vlkodlak,celý od krve.
Pavel se nemohl hnout stachem.Vlkodlak otevřel tlamu,Pavel očekávaje nejhorší konec,když tu náhle,jakoby z velké dály zaslechl Janův hlas."Pomoc mi!příteli,zab mne,než já zabiji někoho dalšího!"Poté vlkodlak vyběhl do oparu noci a s vytím běžel směrem k lesu.

Pavel byl v šoku,nevěděl kde mu hlava stojí a byl strašně zmatený,jeho přítel je vlkodlak a musí ho zabít,aby on nezabíjel lidi z vesnice.Když do haly přišel hostiský a uviděl znetvořená,zohizděná těla pozvracel se a omdlel.Zvony začaly zvonit na poplach a celá vesnice se seběhla k hospodě,všichni lidé co ty jatka viděly začaly plakat a naříkat.A když uviděly Pavla,jak tam stojí,myslely si,že to udělal on,začaly klít a proklínat ho,když v tom přišel stařešina Kmet a řekl"To nemohl a neudělal Pavel,byl jen svědkem té hrůzy,toto udělal démon,který se zde nevyskytnul už hodně dlouho!Je to vlkodlak-vlčí bojovník,který se ještě nepodmanil Gotherexovi,černému mágovi,který žije ve své pevnosti už po tři éry věku země."lidé na něj hleděli jako na blázna,možná proto že byli tak málo světa znalí.
Autor egonator, 09.01.2009
Přečteno 269x
Tipy 2
Poslední tipující: Wasabi
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí