Trpaslík

Trpaslík

Anotace: Děj se odehrává okolo malích trpaslíků z Menmangul je to jeskyně plných hádanek a propastí nechte se unést představivostí!!

Podvelkými horami kam nezasáhne paprsek kam dopadne jen kapka deště je kamenitá jeskyně. Postavili je pradání lidé s mocnými kouzly a každý kamínek byl očarován,aby se normální živý tvor. Po 5 000 letech, byli malí lidé zvaní trpaslíci vyhnáni tvorama ze svojich domovů, tim tvorům začli říkat skřeti, oni totiž nebyly o moc větší než trpaslíci, neměli krev jako ostatní, obličeje byly zdeformovaný jako by je nikdo trestal,poslouchají příkazi svých pánů. Musí vyplenit všechny vesničky až skončí všechny v plamenech. O půl noci dne kdy se narodil malí trpslík Mendin priběhli skřeti jen šlo slyšet dupání trpaslíci se vzbudili, nebyly proti nim připraveni tak utíkali ale skřeti měli osedlaný divoký psi, ale jak je známo trpaslíci jsou vynalézavý a měli okolo sebe pasti. Málo času co jim zbývalo si rychle vzali zbraně a bojovali...
Ráno kdy zaspíval ptáček vesnice hořela, vypadaloto jako by se všichni navzájem pozabíjeli, Ale po pár minutách se nikdo zvedal bylo jich víc a víc poohlídli se a zařvali "VÍTĚZSTVÍ" Byli to trpaslíci. Jejich hlavní vůdce Golin z rodu Golinů řekl pozbírejte zbraně,brnění,jídlo,vodu protože se stěhujem do hor je to tu nebezpečné za týden jich tu může být více a to by byla pro nás hrozba.
Po dlouhých a únavných dnech došli k horám. Vůdce prohlásil: je tu cesta do jeskyně postavili jí moji předkové můj děda mi povídal povídku o jeskyni a co
v ní bylo
Autor Alasseon, 17.01.2009
Přečteno 310x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí