Kamir: Má matka je Smrt a já jsem její posel

Kamir: Má matka je Smrt a já jsem její posel

Anotace: ...

Zdravím všechny,
Prvně se chci omluvit, že toto není tak úplně text, jako spíše otázka. Uplynulo totiž plus mínus měsíc rok od doby, kdy jsem zde na literu uveřejnil dílo: "Má matka je Smrt a já jsem její posel". Myslím si, že už jsem to říkal i během vkládání jednotlivých pasáží příběhu, ale řeknu to znovu. Nějak mě ten motiv příběhu napadl z ničeho nic, ani jsem nečekal, že se tak chytne a prostě mě samotného překvapil snad ještě víc, než Vás všechny, kterým se líbil. A jelikož toto dílo nebylo nějak plánované - pokračoval jsem v něm, protože se Vám tak líbil - a skončilo takovým, jak bych to sám nazval polokoncem, tak teď bych chtěl sdělit, snad pro některé milé překvapení, že se k němu plánuji vrátit a začít s prací na něm přesně do konce příštího týdne, tedy do neděle 22.2.2009.
Avšak proč to vůbec říkám?
Ono věnuji se psaní již nějaký ten pátek (řekl bych, že to bude něco málo kolem tří let) a jak šel čas, tak se snad i mé schopnosti, co se týče psaní formovaly (teď nemám na mysli pravopis, protože to je kapitola sama o sobě ... ;-)) a jak jsem psal víc a víc, zkoušel různé styly, tak jedna věc mi vždycky tak nějak chyběla. A to zdroj podnětů, kde bych našel nějaké tipy k psaní, ať už stylistice nebo prostě pronikl do toho psaní hlouběji. Samozřejmě musím sdělit, že pár lidí, s kterými jsem se tak nějak "seznámil" skrze to psaní mi poskytlo dost základních podmětů a něco jsem si od nich i vzal, ale jak už to tak bývá, pořád je co se učit. A tak jsem dá se říci i pátral. Hledal na internetu, ale mnoho věcí tam nebylo.
Avšak i v naprosté tmě se někdy objeví to světélko naděje a tak i já, když jsem jednoho dne loňského roku bloumal na internetu, narazil na jisté lektorování rukopisu, které jsem samozřejmě využil. Přeci jen získat nějaké poznatky profesionála, kterým jistá Mgr. Markéta Dočekalová je mi přišlo k duhu. Samozřejmě to lektorování rukopisu jsem bral svým vlastním způsobem jako názor na styl mého psaní, ne jako práci na tom konkrétním díle z mého repertoáru, ale to je zas něco jiného...
Zkrátka, jak jsem tak posílal některé své texty, patřilo k nim i zaslání ukázky "Má matka je Smrt a já jsem její posel". A jelikož toto dílo dopadlo mezi ostatními nejlépe, tak jsem si řekl, že by si zasloužilo jistou péči.
Díky lektorování rukopisu jsem se též od paní Dočekalové dozvěděl, že si dala tu práci a napsala něco, co se nám všem pisálkům asi nejvíce hodí. A to konečně nějakou příručku s fakty a poznatky k psaní, které jsou jednak po kupě, jednak v tištěné formě a jednak psány rodným jazykem a někým, kdo má zkušenosti jak v psaní, tak i v učení nás pisálků a začínajících autorů...
Takže tuto učebnici (http://www.grada.cz/katalog/seznam/tvurci-psani-2_4666/) momentálně studuji, beru si z ní pro mě cenná fakta, poznatky, informace, rozebírám si možné rady a tipy a chystám se vrhnout na celou trilogii o osudech Kamira.
Ano, četli jste správně, trilogii. Ono během psaní prvního příběhu mě napadly možné události, které bych rád obsáhnul. Takže prvotní seznámení s mužem v těle malého chlapce s vládou nad životy obyčejných bytostí vystřídá dospělý jedinec snažící se zabránit své matce Smrti v opětovném získání vlivu v normálním světem a přitom se stane kolem v soukolí nicoty za ovládnutím celého světa a nejen živých, ale i mrtvých, kde Smrt bude právě zničena.
A třetí kniha by měla pojednávat o urovnání běhu světa, nového vládce na trůnu v říši mrtvých a trochu více romantična v podání lásky jež nemá nárok na existenci, ale přesto tam někde je...
A teď k zásadní otázce. Jelikož budu začínat s prací na trilogii hezky od začátku - budu procházet celou jedničku, předělávat stylistiku, občas něco umažu, něco přidám něco úplně změním, aby ten příběh mohl být onou trilogií, tak se tedy táži, chcete, abych vkládal znovu předělaný příběh sem na liter?
Přeci jen už jsem to dílo jsem jednou vložil, takže nechci zbytečně zabírat místo, které by si zasloužilo nějaké dílo někoho jiného, kdo si to svým příběhem zaslouží.
Takže pokud chcete Kamira hezky od začátku až do konce trilogie, tak dejte tady k tomuto vysvětlování svůj hlas, případně se klidně vyjádřete v komentářích, abych mohl buď zodpovězet otázky nebo vědět, co by se vám tak líbilo nebo nelíbilo.

Takže je to jen a jen na Vás...
První vložení příběhu bude případně po 22.2.2009, takže buď se můžete nebo nemusíte těšit, rozhodnutí je jen a jen na Vás všech...
Autor Sirnis, 12.02.2009
Přečteno 332x
Tipy 1
Poslední tipující: Dark Angelus
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přidal bych se k tomu psaní od začátku. Jsem starý fanoušek tohoto příběhu a tak bych chtěl číst všechno popořadě a ať to dává smysl. Je to opravdu skvělí dílko.

15.02.2009 09:49:00 | Démon

Já bych přidával od začátku. Jsem zvědavý na srovnání, když něco napíšeš poprvé a pak znovu. A už se těším.

14.02.2009 14:57:00 | Uriziler

tak jako já to nebudu úplně předělávat
jen pár slabších míst opravím, aby ten celek vycházel...

ale než budu moci přidávat díly z druhého příběhu, no to ještě nějaký ten měsíc bude trvat...

13.02.2009 12:06:00 | Sirnis

Chtěla bych si ten příběh uchovat tak, jak jsi ho napsal. Tudíž chceš-li ho předělávat, je to Tvoje věc. Ale sem bych dávala jen nové díly.
Mimochodem - dost se na ně těším. Tak šup šup :)

13.02.2009 08:57:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí