STARGATE - hrozba

STARGATE - hrozba

Anotace: Nejoblíbenější seriál,který sleduji a znám zpaměti. Neoodolal jsem a tak jsem si přiravil pro vás nový úvodní díl,po kterém bude následovat celá nová řada Stargate.Připravte se,to co přichází nemá obdoby.Nové cestování do neznámé Galaxie...premiéra 1.6.09

…Vesmír je moc velký na to, aby v něm zlo nebylo. Vždy se najde někdo, či něco, co nás bude ohrožovat a nejen nás.
Tento úvodní díl vám přinese pár větších tajemství a změn, které jste doposud ve Stargate neobjevili.
Další goauld, který není jak živí, tak mrtvý. Nemá své tělo, je to démon z nového světa. Téměř mrtvý a uvěznění goauld, který za dob vládce boha Re se dostal z vězení pryč, pryč z této Galaxie. Jak? To se neví.
Nyní po tisíci let, se vrací zpět do naší Galaxie, ne aby se pomstil, ale aby ukázal co je zač. Jaká že to je to mocná „bytost“ z nového neznámého vesmíru.
Jeho rasa, má technologie největších úrovní. Jeho lodě jsou větší, rychlejší, štíty neproniknutelné a zbraně ničící lodě po pár zásah.
Jeho mateřská loď je největší doposud objevenou a dostat se k ní na vzdálenost 5000 km je nemožné.

Kdo že tento goauld je? A odkaď přiletěl? Ze světa, kde hvězdné brány jsou na excelentních úrovní v černomodrých barvách se symboly, které ještě nikdo nikdy neviděl.
Nejznámější postavy jsou zpět. Generál Jack O´Neill je zpět se svým týmem SG-1 aby začal řešit tuto hrozbu s neznámím nepřítelem, který je odhodlán ovládnou tuto Galaxii…
„S čím že to bojujeme? Zřejmě se skutečným bohem. . .“
Autor Sparrow, 14.02.2009
Přečteno 454x
Tipy 2
Poslední tipující: Adria
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí