Krajina před bouří

Krajina před bouří

Anotace: Ve škole jsme dostali za úkol napsat na tohle téma slohovku, tak tady máte výsledek. Prosím o komentáře.

Dívka se posadila na velký šedivý kámen, který svým tvarem připomínal zkamenělou želvu. Pohlédla dolů, do údolí, kde zurčel potůček, na jehož vlnkách tančily paprsky letního slunce. Za jejími zády šuměl hustý bukový les. Ve větvích stromů vesele čiřikali ptáčci. Jejich cvrkot zvedl dívence náladu.
Sklonila se a utrhla fialku. Společně s petrklíči tu tvořily složitý a voňavý vzor hustého koberce.
Najednou vše potemnělo. Dívka zaklonila hlavu a pohlédla na nebe. Azurovou modř vystřídaly těžké ocelově šedé mraky. Zafoukal studený vítr. V dálce se ozval hrom.
Dívka před sebe pomalu natáhla ruku. Do dlaně jí spadla kapka. A pak druhá, třetí… Netrvalo dlouho a začalo hustě pršet. Ale jí to nevadilo.
Najáda se sama pro sebe pousmála. Měla déšť ráda.
Autor Tendilë, 15.02.2009
Přečteno 359x
Tipy 9
Poslední tipující: prostě Zuzana, Mirime, Blackborne, Mounkey, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není to špatné, jako začátek k něčemu dalšímu, což předpokládám taky tak bylo míněno. Ale jako pěst na oko na mě působí ty "odposlouchané" a "odečtené" slovní spojení: Zurčení potůčku bych ještě snesla, ale čiřikání ptáčků bych odkázala do příruček pro logopedy, azurovou modř a ocelově šedé mraky ale rovnou na černou listinu.

11.04.2010 18:03:00 | prostě Zuzana

Mockrát děkuji za krásné komentáře:-)

10.03.2009 20:32:00 | Tendilë

Já bych Ti dala za jednišku:-)Krásné

08.03.2009 16:33:00 | Mounkey

To bylo pěkné, mám ráda fialky a petrklíče a jarná déšť...

04.03.2009 17:00:00 | Dobrá víla Toffidelitka

taky mam rada dest, jinak dilko je hezke, urcite to ve skole bylo za 1

18.02.2009 07:50:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí