Radosť, život, prekvapenie

Radosť, život, prekvapenie

Anotace: Ďalšia z poviedok s mesta času Chronos Po ktorom kráča jeden zarastený marinak

Sbírka: Chronos

Temne cesty času prelínajú sa v v križovatkách mesta Chronos. Uličkami sa potulujú čierne mačky s planúcimi očami hľadajúce duše v prúde časov, Cestovatelia z rôznych dôb a časov sa stretávajú v nočných baroch, a popíjajú pri hádkach o to či je mocnejšia vznešená pradávna mágia a či nove vynálezy osvietených. V uličkách tohto mesta odohrávajú sa príbehy stoviek duši ktoré len čakajú na to až ich niekto vysloví a ony zostali nezabudnuteľné a tým pádom obyvateľmi mesta času na vždy.

Z vonku sa ozývala ohlušujúca streľba. Bolo priam cítiť ako ťažké guľomety VX-iek požierajú Kreiske panciere. Chlapi čo sme boli v transporte len nemo počúvali vysielačku. Radosť. Dostali sme sa cez protileteckú obranu. Už to chcelo len jedno slovo. Útok!!! Dvere transportér sa otvorili, všetci ôsmy sme vybehli priamo do pola. Poručík to schytal hneď.
To tetovanie od padreho mu nepomohlo. Bežal som a adrenalín, ktorý som doteraz len slabo cítil vzadu mojej mysle sa vylial plnou silou. Teraz pozadie mysle obsadil rozum a kričal bolesťou: Kry sa!!! Schoval som sa za jednu vyvýšeninu, prikrčil sa a konečne stihol poobzerať. Neschytal to len plukovník. Nad hlavou my lietali guľky velikosty že by som ich ani do mojej X3-jky nevmestil. Asi 60 metrov odo mňa to schytalo jedno VX-ko, nie dlho predtým ako sme pristáli. Z vysielačky sa ozvalo len chrapčanie. Ale zachytil som nejaké hlásky:....C...alfa.....sedem......... Imperátor by bol hrdý. Vystrčil som sa z poza krytu a spustil som ťažkú paľbu na vlnu blížiacich sa opičakou. Ústup adrenalínu a posledne ostatky môjho rozumu ostali v nenávratne, pred očami sa len objavil červený opar. Kurna trafili ma do helmy.........to nestihnem..........!
.......................Mama..................
......................Posteľ.......................
......................Imperátor..................
.................Otec........alkoholik .......
.......škola.....Davie Johnson.........Nábor
.......Kylie........rozkaz..............Vojna................Mŕtvy
..........Proto nôž.........Nôž!!
V mihu sekundy som vytiahol nôž s pažby, ale už som to nestihol. Zúfalstvo a víťazstvo?
Rýchlo som sa postavil aby som videl čo sa stalo. Prečo ma ich aspoň ďalších osem neroztrhalo na kusi. To VX-ko nie je zas tak mŕtve, a nie len to, spustilo paľbu. Prekvapenie. Blesky Kreonskych zbraní, obzrelo som sa VX-ko už nepáli a mne je jasne..........TMA
Autor RoSzomak, 17.02.2009
Přečteno 321x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí