Tajemná ulička (původní verze)

Tajemná ulička (původní verze)

Anotace: ..

V temné uličce, kde bydlím, čekáš na mě. Pozval jsi mě na rande. Jdeme spolu po cestě černé, dlouhé a tmavé. Zamilovaní a ruku v ruce..
V tom se probudíš... sen, který se ti zdál, byl krásný. Tento sen se má dnes uskutečnit. Máš na mě čekat v mé temné uličce.
Přišel jsi. Zazvonil jsi, ale nikdo ti neotevíral. Přišlo ti to podezřelé. Nevěděl jsi proč. Ale bylo to tak.
Najednou zaslechneš podivné zvuky. Rozběhneš se a tvé kroky se ozývají po úzké uličce. Zvuky jsou pořád blíž a blíž.
Zahlédneš mě, jak bezvládně ležím na zemi a zírá na mě cizí, černá postava a lehce se směje. Pomalu se přibližuješ k neznámé osobě. Podívá se na tebe.. ty se zastavíš a jen nevěřícně zíráš na stvoření co u mě klečí.
Postaví se a podívá se ti hluboko do očí. Přejede ti mráz po zádech. Postava se vznese.. a je pryč. Chvíli se nemůžeš vzpamatovat, ale vzpomeneš si na mě. Přiběhneš, políbíš mě... ale nic se neděje. Křičíš přes celou ulici, kde se tvůj hlas jen rozléhá.
V tom se probudím. Žiju. Ty jsi vedle mě a držíš mě za ruku. Nechápu, co to v noci na studené noci dělám, ale vím, že se něco stalo.
Nikdy se nedozvím co, ale jedno vím jistě. Vím, že mě máš rád, zachránil jsi mi život a budeš vždy se mnou.
Autor Kakušín, 21.02.2009
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí