CJTL? 2. Pobertové aneb parta Debilů s velkým D příchází

CJTL? 2. Pobertové aneb parta Debilů s velkým D příchází

Anotace: 2.Pobertové aneb parta Debilů s velkým D příchází

O dva dny později

"Snad se nebojíš, sestřenko?" uchechtne se Lucius.
"Téhle zdi? No dovol!"
Rozběhnu se a proběhnu nástupištěm 9 a 3.

"Ty vole!" vydechnu. Tak to je něco! Hezčí než z vyprávění. Pokud je nástupiště takový tak Bradavice budou stokrát hezčí než Malfoy Manor a to už je co říct.

"Tak jak se ti to líbí?" vytrhne mě Lucius z přemýšlení.
"Minunat de frumos, ochios, fermecat,frumusete."odpovím mu.
"Co to meleš? Teda čím to meleš?"
´Teda ten Lucius musí vědět všechno. ´ušklíbnu se.

"Odpovíš mi už?"
"No bylo to rumunsky a znamenalo to: překrásné, krásné, úchvatné a krása. Ale to bys měl vědět, když tě rašple stará přihlásila na hodiny rumunštiny." odpovím Luciusovi.

"Ty vole to je kus!"obdivně vzdychne černovlasý kluk za mnou.
Otočím se a pohrdavě se ušklíbnu.

"Tichošlápku za prvé je namyšlená, za druhé by s tebou nikdy nechodila a za třetí se zahazuje s peroxidem." uchechtne se brejloun vedle černovlasého.

"Tak to jste neměli." sykne Lucius a chystá se mu dát pěstí. Zarazím ho a pošeptám mu do ucha svůj plán.

Přitulím se k Luciusovi a začnu ho vášnivě líbat. Lucius mi položí ruce na zadek a začne mé polibky opětovat. Odtrhnu se od něj a podívám se po těch debilech.

Černovlasý má vykulené oči a otevřenou pusu, hnědovlasý se jen směje a šťouchá loktem do černovlasého.

Projdu okolo nic a zašeptám černovlasému do ucha:"S tímhle ksichtem mě nezbalíš."

Začne se tvářit normálně a jde pryč, jenže se za mnou otočí, využiju toho a přičaruji před něj sloup. Nevšimne si ho a nabourá do něj. Celé nástupiště se rozesměje a on jen zařve:"To si vypiješ!"

"Nevyhrožuj krvezrádče! Znám magii, o které ty nemáš ani zdání."ušklíbnu se.
"Černou magii? O tý má zdání každej debil."

"A o tomhle?"zeptám se a začnu se soustředit jen na jednu věc, na červy.
"Ááá! Sundejte to ze mě!"křičí.

"O tomhle nemá zdání nikdo,"zakřičím a lusknu prsty. Začnou mu růst dlouhý oranžovo-růžovo-modrý vlasy a vousy. Tohle už rozesměje i jeho kamaráda.

"Jen se nesměj."podruhé lusknu prsty a vypláznu na ně jazyk.
"Koukněte se na sebe do zrcadla debilové."dodám.

Celé nástupiště se směje, začnou mi tleskat, ukloním se a jdu za Luciusem.

O pět minut později

Našla jsem Luciuse skoro na začátku vlaku.
Zašklebí se na mně a začne mě vychvalovat až do nebe.
Zvednu ruku, aby toho nechal, Lucius sklapne a divně se na mě podívá.

"Co tak čumíš?"zeptám se.
Neodpoví mi a začne mě líbat.
"To si nikdy nedovoluj!" zakřičím a dám mu facku.

Nenávistně se na mne podívá a něco řekne. Neposlouchám ho, pozvednu ruku a zamířím na své kufry. Kufry se začnou zvedat, zamířím s nimi dál od Luciuse.

O 10 minut později

"Můžu?" zeptám se rudovlasé dívky, kterou jsem viděla na nástupišti, jak se smála těm dvoum debilům.
"Jasně. Každý, kdo nemá rád Poberty je tu vítán." usměje se.

"Tak díky." zvednu ruku a kufry se zasunou pod sedadla.
Sednu si a začnu kecat s holkama.
Ta rudovlasá je Lily Evansová, černovláska Amber Northonová a modrovlasá Francouzka Nicolette Freinchová.

Lily se zarazí v polovině věty. Podívám se na místo, kam Lily kouká, na Poberty, kteří jdou do našeho kupé.
"Parta Pobertů s velkým P přichází." kvíkne Nicolette.

"Spíš parta Debilů s velkým D přichází." řeknu a s holkama se jako na povel rozesmějeme.
Ale už brzy ponesu následky za všechno.
Autor Princess Dimitriaski, 24.02.2009
Přečteno 428x
Tipy 4
Poslední tipující: Saia, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí