Město jde do zbraně

Město jde do zbraně

Anotace: Mini povídka ze světa WoW

Kdesi v párku ve Stromwindu se vyhřívala malá gnomka se jménem Mine. Slunce ji svými paprsky šmiralo na tváři. Město se pomalu probouzelo. Mine vzhlédla vzhůru najed její hlavou proletěla šedá sova. Chvíli se za ní dívala, pak vstala a pomalu vyšla. Mířila do čtvrte Staré město, kde se měla setkat se svým přítelem Jarodoem.

Když jej uviděla, všimla si na jeho tváři, že ji zakrývá nepokoj. Mine se posadila na obruvník chodínku: "Jarode, co se děje?" Jarodoe se na ní podíval: " Už jsem ti říkal, abys mi neměnila jméno na Jaroda, jsem Jarodoe." Gnomka se zasmála: "Ale ty toho naděláš". Jarodoe pokračoval: "někomu to vadí víš." Mine: "Mno dobře, řekneš mi už konečně, co se děje?" Jarodoe:"Cestou jsem se zahlédl v BootyBay jednoho týpka od Hordy, měl u sebe mapu, nenápadně jsem se vydal za ním." Mine:"Pokračuj..." Jarodoe: "Byl to nemrtvý mág, říkám si na co by asi potřeboval mág mapu a proč se tak snažil, aby jej nikdo neviděl. On se pořád otáčel a rozhlížel kolem sebe jestli jej někdo nesleduje. Což dělal tak dobře, že i já při svých schopnostech jsem měl problém." Mine: "To je vážně divné chování, za tím bude určitě neco vězet, " přemýšlela Mine. Zloděj si povzdychnul: "A když se mi podařilo, abych mohl nahlédnout do té jeho mapy, zjistil jsem, že je to mapa Stromwindu, byly na ní vyznačené místa, kudy by se dalo proniknout do města bez toho, aby se Horda potkala se strážci" Gnomka kdyby neseděla by asi upadla: "Cože, jak může mít vůbec Horda ve svých hnátech takovou věc. Neslyšela jsem, že by ji měl někdo od nás." Kolem prošli nějaké dvě dívky, oba se za nimi chvíli dívali a až zašli za roh, pokračovali. Zloděj: "Já jsem se taky divil, jen nevím, jak zo vládnem, všichni silný bojovníci jsou v Jeskyni Času nebo Moltecore. Mine zatěla pěst: "Ta Horda si umí, ale vybrat chvíli, nezbyde nic jiného. Město musí jit do boje!"
Autor Divant Delvare, 25.02.2009
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí