poselství mrtvých-anotace

poselství mrtvých-anotace

Anotace: Začíná to, co už kdysi dávno mělo skončit.Mrtvý nejsou mrtvý jak se zdálo.Tajemný věčný paprsek není to, co se doposud myslelo. Jen jeden to může ukočit. Je však na něm, na jakou stranu se přidá...poselství začíná

V této zemi žije spousta ras, jak lidí, tak mocných bytosti a stvoření. Nejsou však všichni na dobře straně. Jsou tady také zlé mocnosti a bytosti. Jenom ti představují tu největší hrozbu pro všechny.
Jsou to právě mrtvý. Mrtvý v tom výrazu, že kdysi dávno to byli obyčejní lidé a nadlidské bytosti, žijící v jedné části této země. Potom se však něco stalo. Bylo slyšet volání o pomoc, avšak nikdo nepřišel. Z krásně modré řeky, která tuto krajinu rozdělovala se stala řekou temnou...
Když pak přišlo jedno poselství o kterém není znát původ a hlavně, co je to za poselství.
Jedno je jisté, patří to mrtvým. Něco chtějí, ale co. Jaké je to poselství, co v sobě skrývá.
Moc se toho neví, teda skoro vůbec nic.
Jenom to, že se mrtvý probouzí. Temné bytosti začínají zabíjet, bitva o tento svět začíná. Kdo tomu může zabránit. Kolují zvěsti, o narozeném vyvoleným, který má moc zlo porazit a vrátit je zpět tam, kde patří...
Autor Sparrow, 24.04.2009
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přijde mi to spíše jako nedotažená fabule. Chybí ti tam hodně otazníků, některé věty postrádají smysl nebo mají spřeházený slovosled.

22.11.2014 13:22:38 | El Fantasto

Heh.. Děkuji za koment. Toto je už starší práce, kterou rozhodně předělám a dopíšu. Celkem se jedna o tři díly. :)

22.11.2014 17:20:41 | Sparrow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí