Liss

Liss

Anotace: Neni to povidka, spis kratka ukazka z knihy, na ktere usilovne pracuji :) Byla bych moc rada za komentare ke stylu psani atd :) Diky :)

První mne upoutal její obličej. Její oči měly barvu těch nejmodřejších chrp, jaké jsem kdy viděla. Okolo panenek měla tečky o něco světlejší modře. Z určitého úhlu to vypadalo, jako kdyby měla duhovky posázené malými diamanty. Oči měla orámované ostrým, upraveným obočím. Pohled mi volně klouzal přes úzký nos, lehce ruměné tváře až k srdcovitě vykrojeným rtům. Mimoděk mne napadlo, na co asi myslí, ze z toho zčervenala. Dál jsem s úžasem v očích hodnotila její vzhled. Obličej měla spíše kulatější. Byl posazený na delším, něžném krku. Šaty co měla na sobě, odhalovaly celé její paže. Byly dlouhé, zakončené úzkými, velice ženskými prsty. Fascinovala mne její pleť. Byla bez nejmenší chybičky barvy čerstvě ušlehané smetany. Její vysokou, útlou a velice krásnou postavu obepínaly dlouhé šaty barvy různých odstínů na podzim opadaného listí. Velice ladily s jejími vlasy. Byly dlouhé a plavé. Lehce zvlněné. Při pohledu na ně jsem si vzpomněla, jak jsme s bratrem seděli na jedné z větví našeho dubu a pozorovali letní rozbřesk slunce. Její vlasy měly stejnou barvu.
Při té vzpomínce mne bolestně bodlo u srdce. Musím ho najit. Připomněla jsem si. Uvědomila jsem si, že je zřejmě oblečena na nějakou slavnost. Ale tady uprostřed lesa? Nesouhlasil opět můj rozum. Najednou se dívka pohnula a to mne vytrhlo ze zamyšlení. Nejprve se jakoby stydlivě pousmála, ale nakonec se ten úsměv rozšířil tak, že odhalil dvě řady rovných bílých zubů. Jakoby ledabyle si zastrčila pramen vlasů za ucho. To, co tím odhalila mi způsobilo šok. Vykulila jsem oči a strachy se mi rozšířily zorničky. Pootevřela jsem ústa a jediné co ze mne vyšlo, bylo: „Uch… Elfka!“. Úžasem a hrůzou jsem ztuhla a nemohla se pohnout. Během vteřinky byla u mne a pevně svírala mou paži. Jako kdybych vůbec byla schopná utéct…pomyslela jsem si. „Přesněji řečeno půlelfka!“ opravila mne a tiše se zachichotala. Moje poslední myšlenka, než jsem strachy omdlela byla, že má moc krásny medový hlas.
Autor Nikilla, 29.04.2009
Přečteno 370x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten popis mě uchvátil. Možná je to i tím, že popis není zrovna moje hobby, takže nevím, jak moc ti můj komentář pomůže. Souhlasím s tím, že je tam dostkrát mít, ale dokážu si velmi živě představit, jak ta "dívka" vypadala. Podle mě velmi dobré a celé dílo bude jistě velmi zajímavé. :-)

04.05.2009 15:19:00 | Lili Holiday

Mně přijde ten popis trochu zdlouhavý... takový moc podrobný. Možná by mu prospělo trošičku zkrátit... Taky mi tam trochu nesedí, že potká bytost, je uchvácená její krásou a pak strachy omdlí, i když to je možná tím, že je to úryvek vytržený z kontextu. Jinak se mi to líbí, máš tam pár pěkných přirovnání.

30.04.2009 00:08:00 | Darwin

ahoj:) tak co říct...je to pěkný, používáš hezký přirovnání atd. ale jednu mouchu to má. doslova mouchu tze-tze :) hrozně, ale hrozně se ti tam opakuje slovo MÍT, vyskloňované, asi sedmkrát měla, měly... zkus napsat třeba UCHVÁTILI MNE TY A TY OČI ane ne JEJÍ OČI MNE UCHVÁTILI, PROTOŽE MĚLY ...netvrdím, že to tam máš přesně takhle, ale kazí to dojem! ale jak říkám, jinak pěkné:)

29.04.2009 19:45:00 | Ta Ďifná

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí