Bitevní loď aurora

Bitevní loď aurora

Anotace: Vypráví o dobrodružstvích vesmírné lodě aurora která je nejdokonalejší technologijí lidí ze země. (!nutné opravit velké množství chyb a překlepů!)

Sbírka: Bitevní loď aurora

Rok 2568 den 28.6 čas 13.28
"Bitevní loď aurora"Kapitán přichází na můstek.
Kapitáne loď je plně funkční můžeme vyrazit.Dobrá zadejte zadejte Zemi a vstupte do hyperprostoru.
"Kapitán si sedne do křesla a seržant gremin těco nacvaká ne konzoli"-pak je vydět jen modrá světlo a loď zrychluje-.
/o 50 hodin později/S me na místě plukovníku.Dobrá vystupte z hyperprotoru a začněte vysílat že aurora dorazila.
Kapitáne volá doktorka Weriová máme povolení přistani v sektoru 5 na zakladně v oblasti 51.Dobře leťte.
/o PŮL HODINY POZDĚJI/
CÍl nadohled výška 9000 metrů přistaní za 5,4,3,2,1, kontakt.Vypnout motory.rozkaz.
POZOR MLUVÍ KAPITÁN PŘISTÁLÍ JSME NA ZEMI MÁTE VOLNÝ ROZCHOD PO ZÁKLADNĚ AŽ DO DALŠÍCH ROZKAZŮ KONEC!
Doktorka Wariová žádá o povolení ke vstupu na palubu.povoluji.-bílé světlo-
Plukovníku,majore,kapitáne,seržante.
Cosi přejete doktorko.
Mám provás ůkol.Poletíte do galaxsie tromas kontaktovat troijony.
Proč.
Třostani se blíží ke stanovišti alfa.
A proč je neletíme zničit.
Olimp si snimy poradí.
Nevjeděl jsem že už je dokončený.
jE plukovníku Freu.
Bdeme potřebovat 520 a 780.
Už se nakládají.
Dobrá za jak dlouho odlétáme.
Okamžitě. POSÁTKO MLUVÍ KAPITÁN DO 60 MINIT BUĎTE PŘIPRAVENI NA ODLET.
Abereme ještě někoho sebou
ano týmy alfa,gama a tau.
/O60 minut později./
Zapnout motory zadejte planetu trojanus musíme vyzvednout alfa tým.rozkaz
/POdvou hodinách/
Tým je připraven na transport pane.Přemístěte je.rozkaz
alfa týme jak se daří.
Kdo ste.
Plukovník jake frue.Velitel Bitevní lodě Aurora
AHA.Aco tady chcete.
Doktorka Wariová my dala rozkaz že poletíte snámi do galaxsie tromas.tŘOSTANI LETÍ KE STANOVIŠTI ALFA.musíme kontaktovat trejony.Sezžante leťte.rozkaz.
co se děje. nevím nemůžeme letět.Neidenfikovatelná loď v sektoru 3-2-0.
Štíty a zbraně na maximum.Vypusťte stíhačky.
Loď vyslala depeši-je to htormanská aliance.Na monitor."JSEM ASTOS VZEJTESE NEBO BUDETE ZNIČENI"To bych netvrdil ale jsem ochoten diskutovat o vaší kapitulaci."PALTE".
Seržante ať stíkačky zahájí útok vy palte vším co máte.rozkaz.
Dostaly jsme zásah štíty jsou na 96%.
nepřátelská loď měmí kurs letí přímo nanás střet za 1 minutu.Palte rakety a lesary miřte na motory a štíty rozkaz.zásach loď stojí.příjmáme depeši -Kapitulují.dobrá at se stíhačky vrátí.týmy 5,10,12 připravit na transport."TENTOKRÁT STE VYHRÁLÍ ALE PŘÍŠTĚ UŽ TO NEBUDE TAK LEHKÉ.
Pane nepřátelská loď zaplasebedestrukci.palte rakety.Nepřátelská loď byla zničena.Dobrá odvolat poplach a leďte na souřadnice oriupo.
/o 9 DNŮ POZDĚJI/KAPITÁNE ZA 2 MINUTY VYSTOUPÍME Z HYPERPROSTORU.
Rozumím.
"můstek"Pane dostaly sme šifrovanou správu z sga.Na monitor.
Tady generál Korin Frormen ověření čárlí alfa 1.Stanoviště alfa bylo zničeno máte rozkaz ukončit let a vrátit se na zemi.Frormen konec
Seržante kurs na zemi.-Modré světlo-.
Autor PLUK.PENDRGAST, 04.05.2009
Přečteno 1804x
Tipy 4
Poslední tipující: ilona, susana načeva, Já Esther Ruth
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nebudu se vyjadřovat ani zle, ani dobře, ale piš dál a pracuj na sobě, výsledky by se potom měly dostavit..hlavně číst.

19.01.2013 05:23:17 | Robin Marnolli

ST pro kritiku od Gafrad!! :-D

09.11.2010 01:05:00 | vyskovak.cz

TOHLE je HUMUS.
Budu za hodně zlého, protože nevím, jestli mám zvracet, nebo se hodně, hodně smát.

Prosím tě, ty porušuješ snad úplně všechny základy gramatiky, stylistiky a pravidla sci-fi žánru.
Je pro mne fantastické, že sis dokonale vyměnil pravidla přímé řeči - děj sis dal do uvozovek, řeč jen tak, jako větu. Ke všemu člověk ani neví, kdo mluví.

"A proč je neletíme zničit?" tak tady jsem se fakt hodně smál, až mě bolela bránice. Kapitán, nebo kdo to řekl, by nic takového nenechal vypustit z úst, to by musel být úplně vymaštěný, což tady vlastně je, jenže řekni mi, která vláda by si do "nejmodernější lodi na Zemi" posadila tupce?

Kopírování StarGate. No fuj. Když už využíváš stejné téma, žádám tě, schovej jej přede mnou anebo se nauč psát.

Jestliže doopravdy máš rád sci-fi a je to tvůj život, prosím, už se to NESNAŽ napsat, protože výsledek je totálně katastrofický a jako fandovi sci-fi kultury by ses měl pak stydět. Vyjdi základní školu, chvíli buď na střední, mezitím přečti aspoň stovku klasických sci-fi děl (ne, sledování seriálů v telce a milionkrát shlédnuté StarWars doopravdy nestačí), vezmi do ruky pravopisná pravidla, celá si je dvakrát přečti a pak bych teprve uvítal tvé dílo s otevřenou náručí.
Ale tohle - tohle je nepopsatelně nepovedené házení špatně napsaných slov ve špatném pořadí na literární server.

Pokud máš zájem, můžu ti napsat obsáhlý vzkaz plný komentářů a rad, jak na to. Jsem ochotný pomoci, abych nemusel číst podobné ehm texty. Jakmile se nebudeš chtít zlepšovat, nemáš tu v podstatě co dělat.

P.S. rýpavým čtenářům: ano, jsem krutý, ovšem bez pořádného drilu to nikdo nikam nedotáhne, a tady milý plukovník Pendrgast potřebuje dril snad ze všech nejvíc na Liter.cz

12.09.2010 15:15:00 | Gafrad

Řekl bych, že jsi to napsal špatnou formou. Dát to pouze jako dialog se někdy hodí jako část příběhu, ale nikdy se na tom nedá vystavět celý příběh. Sám jsem to kdysi zkoušel a sám jsem zjistil, že povídka je tím hrozně okleštěná. Ale určitě piš dál, možná že jednou sem hodíš opravdu elitní dílko.

P.S. A bacha na pravopis:-P

10.05.2009 20:22:00 | RayPall

docela dobré

06.05.2009 14:35:00 | eragon a

No odvaha se taky cení... Třeba z tebe něco bude, ale posuzovat povídku kterou si napsal ve 12 letech nemá moc cenu... Zapracuj, tohle je o ničem a to i přestože sem fanda SG.

05.05.2009 22:48:00 | Carver

víš proč negatismus protože je potřeba. Asi prostě nerozumíš sci-fi žánru tohle se mi nelíbí a když se ti to líbí tak ti to neberu já jsem napsal negatismus a za ním si stojím

05.05.2009 15:18:00 | 7Anno&nnym7

víš proč negativismus protože je potřeba. Asi prostě nerozumíš sci-fi žánru tohle se mi nelíbí a když se ti to líbí tak ti to neberu já jsem napsal negativi
smus a za ním si stojím

05.05.2009 15:18:00 | 7Anno&nnym7

nač ten negativismus? je to skvělé, teď to ještě přečíst;)

04.05.2009 22:30:00 | Já Esther Ruth

škoda že nejdou dávat mínus tipy to bys měl ST mínus

04.05.2009 19:02:00 | 7Anno&nnym7

má to šťávu.

04.05.2009 18:59:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí