Svítání nad údolím Erozos 3

Svítání nad údolím Erozos 3

Anotace: Další příběh Lisy? jak dopadne její setkání se neznámou ženou? Dozví se něco o své minulosti? Čtěte níže.

Lisa se posadila do malého křesla, které stálo v koutě místnosti. Upřeně sledovala stařenku jak se svléká ze svého potrhaného šálu a usedá naprosti ní. Dlouho na sebe jen hleděli a pak promluvila stařenka: Jseš jiná Liso víš to? Jseš jiná než ostatní lidé. Lisa se divila jak zná stařenka její jméno ale ptát se na takovoudle věc je zbytečné oprosti otázkám, které jí leželi v hlavě. Lisa se na stařenku podívala a řekla: V čem jiná než ostatní? V čem zrovna já můžu být tak jiná? Odležené dítě, nad kterým se smilovala rodina a vzala ho do svého života. Stařenka jí odpověděla: Právě v tom. Ano Liso jseš odložené dítě, ale jestlipak víš kdo tě odložil. Kdo je tvá matka a tvůj otec. Lisa s nedočkavostí pohlédla na stařenku a v očích měla zapálení a odhodlání. Nevím. Pátrám po své minulosti. Stařenk se na ní podívala a řekla: Neměla se náhodou sen, ve kterém k tobě zavítala postava? Lisa se zarazila. Jak toto může vědět. Podívala se na babičku a řekla: Ano to měla. Ale nevím co znamenal. Ta bytost mi řekla že mam jí to nějakých lesů ke stromu života a říct své jméno pozpátku. Stařenka se jen usmála a řekla: Liso budu ti vyprávět dávný příběh, který je dávno zapomenut, ale který se brzy probudí a ty, ty budeš jeho hlavní součástí.
A tak začala vyprávět: Kdysi dávno žili na v této velké zemi magičtí strážci. Jejich hlavní úkol byl chránit lidstvo před zlem. Byli to těžké boje, ale strážcům se dařilo zlo zahánět. Zlo bylo však velmi vynalézavé. Hledalo magický zdroj, o kterém se psalo v dávných kronikách. Ten se měl nacházet v tajemném údolí jménem Erozos. Zlo magický prazdroj ovládlo a svedlo se strážci tu největší bitvu, při které byli zabiti všichni a zlo bylo zaháno. Z posledních zbytků sil všech strážců bylo vyřčeno kouzlo, které zlo uvrhlo zpět do temnoty. Avšak nic není věčné. Jak šel čas kouzlo sláblo a část zla již pronikla zpět na tento svět. To je příběh kterým bude brzy žít celý země Liso, a ty ty budeš jeho hlavní součástí! Nic není v životě náhodou! A ty jseš jediná, kdo má moc zlo opět zahnat tam, odkud přišlo.
Autor Kave, 21.05.2009
Přečteno 224x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí