Svítání nad údolím Erozos 4

Svítání nad údolím Erozos 4

Anotace: Další část příběhu o Lise, která zjišťuje, kam skutečně patří a kdo je.

Lisa se zamyslela. A co to má co dělat semnou zeptala se stařenky. Víš Liso odpověděla ty máš tu moc zlo zastavit. Příběh ještě neskončil. Jak jsem ti říkala strážci do jednoho položili život za větší dobro. Těsně předtím však nejmocnější ze všech strážců Eleanora porodila dítě. To dítě má být nejmocnější ze všechn strážců. Narodilo se totiž ve chvíli, kdy nad tajemným údolím vycházelo slunce. A tak se stává pouze jednou za sto let. Toto dítě je obdařeno velikou magickou mocí. Strážci mají moc ovládat živly. Většinou kadžý jen jeden. Oheň, vodu, vítr a zemi. Další mají moc ovládat předměty myšlenkami a ti poslední měli moc vymanit se ze zemské přitažlivosti a vzlétnout. Strážci žili v Eleonských lesích. Každý kdo tam vstoupí je uchvácen jejich krásou avšak jen málokdo ještě někdy vyjde ven. Jen strážci vědí kam jít, a jak se v lesích chovat. A ty Liso, ty jsi potomek Eleanory. nejmocnější ze všech strážců co kdy žili. Ona byla vůdkyní v době, kdy byla svedena ona bitva, při které tvá matka položila život. Lisa nevěděla co má říci. Vždy věděla že je jiná, ale že patří k tajemným strážcům a že má magickou moc, to si nedokázala představit ani v těch největších snech. Zamyslela se a pak řekla: A jak ty všechno todle víš stařenko? Jak můžu vědět že nelžeš a že se mě nesnažíš jen oklamat? Stařenka se jen usmála a pak řekla. Dítě, dokážu ti, že říkám pravdu. podej mi ruku. Lisa jí dala ruku a v tu chvíli se jí před očima obejvila scéna. Strhující bitva. na jedné straně strážci, kteří svou kouzelnou mocí bojovali proti zlu. Viděla jak mnozí zemřeli a viděla také krásnou ženu ja v poslední chvíli vyřkla zaklínadlo které zlo uvrhlo zpět do hlubin. najedenou se obraz vytratil a Lisa opět seděla v malé chaloupce a hleděla do usměvavého obličeje staré babičky. Co jsi zač zeptala se jí. Babička se jen usmála a řekla: Vědma Liso. Je mi již mnoho let. Čekala jsem na tebe, až přijdeš. Věděla jsem že se to jednou stane a tak čekám. Musíš se naučit používat svou črovnou moc a já ti s tím pomohu. Musíš si uvědomit, že na tobě záleží osud celé země. Lisa netušila. Celý svět jí najednou splynul v jeden obraz. Obraz její matky jak vyřkla zaklínadlo kterým zachránila celou zemi, ale sama za větší dobro položila život. Lisa jen řekla dobrá. Pomstím svou matku. Uč mě. Uč mě, ať mohu jít ve šlépjejích své matky. V tu chvíli se v dalekých lesích rozzářil strom života. Ten strom, který čekal, až Lisa přijde, aby jí ukázal cestu do údolí, ve kterém bude opět svedena bitva.
Autor Kave, 22.05.2009
Přečteno 232x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Cim dal zajimavejsi, jenom cekam, jak to s ni cele dopadne a jak mocna Lisa bude...

23.05.2009 00:24:00 | Sparrow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí