Momentka ze života mediátora

Momentka ze života mediátora

Anotace: Stalo se to. ZASE!!!! Měla toho vážně plný zuby. Všeho!

Už toho měla akorát dost! Vztekle procedila mezi zuby jedno ne zrovna slušné slovíčko, popadla tužku a papír a začala na papír cosi zběsile čmárat.

1. Třikrát mě chtěl sejmout létající předmět. !!!!
2. Jednou se mnou sjelo auto se srázu. (Tak dobře no... ne. Ale MÁLEM!!!!)
3. Co chvíli se mě pokouší uškrtit, majznout něčím nejlépe po hlavě, či jinak bolestivě poslat pod kytky. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Minulý úterý se to jednomu z nich skoro podařilo. (Ten průsvitnej bastard mě zamknul ve sklepě a rozbil uzávěr s plynem!!!!!)
5. Už toho mám plný zuby!
6. Nenávidím DUCHY!!!!
7. Ať si ten-nahoře-co-se-akorát-fláká strčí to mediátorování a starání se u ubohý a i sadistický duše zemřelých za klobouk! A je mi jedno jestli nějakej má!
8. Ksakru!
9. Konec.

A sotva to dopsala, ještě chvíli zuřila. Prsty poklepávala o stůl. Nadávala. Proklínala všechny svatý i nesvatý.
Zhluboka se nadechnula.
Papír zmačkala a vyhodila.
„Je to marný.“ tiše si povzdechla, když už se vyvztekala. Zvednula se a vyrazila opět pomáhat všem těm nevděčným mrtvým, co až tak mrtvý nebyli. Měla chuť dnes nakopat pár průsvitných zadků.
Jako obvykle.
Autor Saia, 28.05.2009
Přečteno 231x
Tipy 2
Poslední tipující: Karásek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí