Drači jezdci

Drači jezdci

Anotace: Troška boje, lásky a akcí , doufám že se bude libit.

Sbírka: Drači jezdci

Postavy:


Suki -17 let, 178\78, blondáček,modré oči,štíhla vypracovaná postava.Je v řádu zabijáku démonů a proto každý den traví treninkem.Jeho rodiče zemřeli když byl malý,jeho město napadly démoni a on se za pomocí rodičů stihl na poslední chvili ukrýt.Je připraven bojovat za chudé lidi,a svoji zbraň ovládá velice dobře,stal se ji meč jeho otce.


Yumi- 27 let,170/60, štíhla malá červenovláska,hnědé oči.Velice mrštná.zůstal ji už jen dědeček a i sním pomáha zaučovat nové démonobijce nejen v boji,ale také v taktice a podobných věcech.Dostává nyní k sobě pár nových výrostků aby je naučila bojovat,a mezi nimi je i pro ni ještě neznámý Suki.

Hitomi-16 let,164/65, brunetka,modrohnede oci,nejlepsi kamaradka Sukiho uz z detstvi,podarilo se ji také utect z utoku na město a se Sukim jsou jediny dva kteří tento utok prezily.Snazí se zaradit mezi nejlepsi,ale je oproti Sukimu ještě slabá.Ale je ochotna se všemu naučit,a být stejně dobrá jako Suki.

Ryo-16 let, 172/66, černé vlasy,hnědé oči,samotář který si moc nerad povída s dívkami ,si velice brzy oblibí Hitomi do které se zamiluje.Je trošku sebestředný,ale velmi společenský a má smysl pro humor,zamiluje se do Hitomi.

Sayuri-14 let, 160/65, červené vlasy,roztržitá nevlastní dcera Yumi,které umřeli rodiče a Yumi se ji ujala,aby nebyla sama,a naučila se vše potřebné.Sayuri to ale nebavi a rada si hraje s chlapci logické hry.A moc se o chlapce jako takové nezajíma,ale Hiro ji velmi rychle změní a i přes počáteční nesympatie se do něj zamiluje.

Hiro-15 let,blondák,velice společenský,srandista,který se hned zamiluje do Sayuri i když ona je na něj chladná,ale brzy se vše změní,jeho pověst proutníka který si začne s každou je totiž rychlejší než on a proto se bude muset hodně snažit aby Sayuri přesvědčil že se změnil.

Kano-22 let,černé vlasy,štíhla postava,zloděj a bratr Kerga.vůdce Vlčích Jezdců.Schovává se se svým nejlepším přítelem a svými muži v horách a braní všem v průchodu do hor.Krade po okolních vesnicích a městech zakladní potraviny pro své muže,protože oni nic pěstovat v horách nemohou.Je namyšleny,drzý a má rád když je vše po jeho

Kerg-24 let,černé vlasy,štihlý,vůdce Vlčích Jezdců a ochranitel postvatneho kamene Gowen,který působí proti démonům.Pobýva v horách ve Ztraceném chrámu kde sou odříznuti od světa aby se nikdo ke kameni nedostal.Bere svoji funkci zodpovědně a pořád si dělá z Kana srandu že je černá ovce rodiny.



1 kapitola Nová tvář

Suki přijizdí do tábora kde se cviči démonobijci,je zmaten že se přihlasilo mezi novačky tolik mladých mužů a žen,potkáva zde i svoji kamarádku Hitomi,okamžite se sní dá do řeči: „Hitomi,také jsi si všimla že je tu tolik lidí,jak poznáme ke které skupine patříme?“ Hitomi se zamyslela:“ No tak ja patřím do skupiny k jedné z nejlepšich bojovnic,ale také k té nejzlejší,viděla umřít hodně lidi proto nemá moc citu a pokud ano tak je nedáva najevo.“ Suki se zamračil a rozhližel se po okoli. Podle povídaní že je moc krutá si představoval že se dostanou k pěkně hnusně ženské,když ale uviděl kdo vyvolal jeho jméno,zkameněl užasem,byla to strasně pěkná ženská, málem se mu podlomily kolena.
Hitomi si toho všimla a štouchla ho loktem do žeber aby se probral.Suki zalapal po dechu protože úder nečekal a sklopil oči. Yumi zakašlala a rozhlídla se po nováčcích. Samé mladé tváře,dětí které snad utekly ze školky?? . „Tak panstvo uklidněte se a přejděte sem ke mě. A byla bych ráda kdybyste si pospišili, nemáme totiž moc času, doufám že máte vše protože teď půjdete za mnou a urychleně. Naše družstvo bude trénovat jinde než tu,takže si vemte svoje věci a pospěšte ke konim kteří jsou nachystaní u brány za mnou. Tito koně se stávaji vašimi partnery a budete se o ně starat. Jakmile budete sedět na koních tak vyrazíme.“ Suki se s Hitomi rozeběhly ke koním a při jejich smůle na ně zůstaly dva nejdivočejší, oba tedy nasedly a vydaly se rychle za ujiždějícími nováčky.Yumi byla moc rychlá ,řítila se bez rozmyslu po kamenité cestě. Suki se snažil ji být rovnoceným spolujezdcem,ale při jeho neopratrnosti ho málem srazila větev,a skoro zapříčinil pád asi osmy nováčků.
Naštěstí vše zvládl a nic se nestalo. Hitomi se mu smála.a Yumi se po něm otočila,:“Mladej budeš si tu hrát nebo pojedeš jako ostatní???“ Suki se zastyděl a zařadil se mezi ostatní a pozoroval Yumi z dálky, Hitomi snim srovnala krok.a pozorovala ho, a smala se mu, ještě ho takhle neviděla. Přijížděli po asi hodinové jízdě k bráně, u brány se pomalu otevřely dveře a všichni klusem vjely dovnitř, Yumi jako první a ostatní pomalu za ni.
Odsedlali koně a zavedli je do staji. Yumi, zatim dohodla ubytovani,a rozdělila zvlašť chlapce a dívky. Zavelela nástup. Všichni chlapci i divky nastoupili a seřadily se do dvojstupu. chlapci byli v první řadě a divky v druhé. Všichni se dívali pozorně na Yumi. Ta se po nich rozhlédla: “Tak omladino, běžte nyní do pokojů a ubytujte se, hned jak skončite sejdeme se v jidelně u večeře a probereme po ni co a jak bude. “Ještě se jednou po nich podivala a jeji pohled spočinul na Sukim: “S tebou chci ještě mluvit. A pospěš si.“
Suki se zmateně na Yumi podival a přikývl.
Počkali až se všichni rozejdou do pokojů a zůstaly na dvoře sami. Yumi si ho prohližela: “Můžeš mi říci, co si to vyvaděl, to si chtěl ohrozit celou skupinu!“ Suki sklonil hlavu a po očku se dival po Yumi, třesoucím hlasem odpověděl:“ Nechtěl, ale chtěl sem ukázat že jsem stejně dobrý jako jini.“ Yumi se rozesmála,
a chytila Sukiho za vlasy a táhla ho do stáji:“Podívej tito koně jsou každého zvás, jsou to vaši pomocníci, partneři i zbraň v jednom. A ty si svého málem zabiješ jen při první jizdě,jiného nedostaneš chápeš to!“ Suki se zarazí a podívá se Yumi :“mohla by si mě pustit? Dost to boli.
A vyškubl se ji a než se stihla Yumi otočit tak držel za vlasy on ji a tlačil ji ke stěně stáje, upřeně se ji divá do očí.Byl vyšši než ona a postavou i silnější, ale Yumi i když byla překvapená nedala se a podrazila mu nohy a sedla si na něj a koleny mu zablokovala ruce :“Nevim co zkoušíš, ale už to nikdy nedělej.“
Hitomi byla rychle ubytovaná a vyběhla na dvorek, chtěla mluvit se Sukim, ale nikde nebyl, uslyšela hluk ze stájí a vběhla dovnitř, to co uviděla ji rozhodilo a nevěděla co má dělat, zrudla a otočila se knim zády :“Hmm,Suki můžu stebou mluvit?“ Yumi se strachem a úlekem z Sukiho odskočila a odběhla bezeslova pryč, Suki zůstal ležet na zemi v uličce a koukal na Hitomi.Nevěděl co si má myslet, když na něm Yumi seděla citil něco víc než jen to že je to jeho učitelka, a toho trošku vyděsilo. Ale zase si říkal že se mu to jen zdalo, i když měl jeden moment chuť ji obejmout a políbit a možná i víc,ač byla o 10 let starši, byla pro něj záhadou na níž chtěl přijít a probudit její city. Raději nic neříkal a pomalu se zvedl ze země, chytil Hitomi za ruku a vedl ji k ubytovně a koukal do země.Yumi je pozorovala z dálky a mýsily se vní různé pocity,,zlost z poníženi že ji přistihl nepřipravenou a takhle ji položil tzv na lopatky,a za druhé proto že teď držel tu mladou dívku za ruku a vesele si povídali,i když před tim jak vychazel se díval do země, nad čím asi přemýšlel?Pozorovala je ještě chvili a poté odešla za kuchařem aby začal připravovat jídlo.Měli toho ještě moc na práci a nechtěla nic zdržovat zbytečným tlachaním. Kuchař začal okamžitě připravovat jidlo aby se přicházející studenti mohli najíst. Yumi si zatím sedla do středu stolu a pozorovala přichazející studenty.
Pomalu všichni usedali ke stolům a živě se bavily o prvních dojmech.Všimla si že došel i mladík s dívkou a sedali si vedle sebe,a také se spolu bavily.Trochu v ni propukla žárlivost,ale nedala nic na sobě znát,chtěla se chlapci pomstít trošku jinak.Měla v plánu mu naložit o trochu víc práce a akcí než ostatním, aby tu jeho drzost zkrotila.Suki si všiml že ho jeho mistrová pozoruje a vůbec se mu to nelíbilo,věděl že ho čeká těžký trénink, pochopil že ona to jen tak nenechá,ale zase si řikal že tím padem bude travit čas sním a to je jeho šance ji změnit.
Teda aspoň v to doufal.Pustil se rychle do jídla které mu bylo přineseno a očkem sledoval Yumi.Hitomi si začala všímat chlapce,který seděl vedle ní. Neustále ji totiž štouchal do žeber a mrkal po ni očkem.Byl stejně starý jako ona a neustále se na ni usmíval. Byl moc pěkný a díky jeho výřečnosti se dozvěděla že se jmenuje Ryo a pochází z většiho města,a rychle pochopila že je trošku i namyšleny,ale to ji imponovalo,byl opravdu moc pěkný.
Zavedli spolu dlouhý rozhovor takže si ani nevšimla že Sukiho něco trapí,a že nad něčim přemýšlíSuki chvíli koukal do svého talíře a pomalu zněj uždiboval,ňák ho přestalo bavit jíst. Nebyl si jistý co ho čeká.Yumi si všímla že se mladík zarazil, všihcni zatím pomalu dojedli a tak se připravovala na řeč.
Po jídle se všichni studenti otočili k Yumi. Ta se zvedla a začala svoji řeč:"Mládeži tak ste už o jídle, task se budeme věnovat normalním věcem, v tuhle chvíli vám dáva na pokoje jeden můj pomocník mapy blízkého okolí. Vašim úkolem bude utíkat na svoje pokoje,vezmete si základní vybavení co si budete myslet že je potřeba a vezme svoji mapu.
Na nástěnce v hale jsou dané páry ,které budou spolu a vyrazí ke koním ,rychle je osedlají a vydají se po vytyčené trase k cíli.Každý pár má jinou trasu než ostatní.Takže v klidu dojezte a můžete vyrazit." S těmito slovy vzala přesýpací hodiny a otočila je na stole a sedla si zpět na svoji židli s očekáváním co se bude dít.
Většina studentů tiše seděla dál a dojídala svoje jídla.Suki chvíli pozoroval ostatní a bez rozmyslu se rozeběhl ke dveřím a nechal jídlo jídlem. Ostatní pochopily co se děje a rozeběhli se rychle do svých pokojů zjistit co se vlastně bude dít.
Hitomi vběhla do svého pokoje a zjistila že má být s Ryem.Z části se zaradovala,ale raději se rychle připravila na cestu, posbírala pár zbraní ,zásoby jídla a rozeběhla se ke koním, osedlala toho svého a čekala u brány na Rya,který ji velice rychle dohnal.
A společně se podívali do mapy a rozjeli se daným směrem který jim byl dán.Suki doběhl do svého pokoje a našel na posteli plánek a jinak byl papír beze jména jeho parťáka. Nechápal proč?
Rychle tedy vzal svůj meč,dýku a pár zásob potravin,které měl nachystané,také si vzal deku,protože jeho trasa byla velice dlouhá a počítal že bude muset někde zůstat přes noc,jen pořád nevěděl koho má mít za parťáka.
Rozeběhl se ke stájím a našel svého koně,byl tam už poslední ,všichni ostatní už byly pryč.Zmateně chvíli koukal a nevěděl co má dělat,ale i přesto osedlal svého koně a pomalu vyjel ze stáje.
Yumi ho pozorovala připravena na svém koni.Suki se chvíli rozhlížel a pak vyjel z brány a znovu se podíval na svoji mapu, odbočil tedy podle ní do prava a vydal se po úzké pěšině do malého kopce.
Yumi vyjela napřed a sledovala ho z povzdálí.Chtěla vědět jak se zachová.A jak si poradí sám. Suky byl už unaven ,ještě nespal a jídlo bylo těžké a teď i tato situace byla pro něj nezvyklá.
Cítil že ho někdo sleduje,ale nevěděl kdo a proč. Asi deset kilometrů se za branami zastavil, roztáhl svoji deku, udělal oheň na jídlo vyndal pečeného a vysušeného králíka, kterého měl přibaleného sebu.
Yumi vše tiše sledovala a zastavila kousek od něj. Velice tiše se utábořila a sledovalaho. Přikradla se k jeho tábořišti a v keřích sledovala jak si počíná.
Suki si uvědomil kdo ho asi pozoruje, pro sebe se usmál, proč jen jeho, že by sesní také něco dělo? Velice pečlivě vše uklidil a uložil se ke spánku,cítil její pohled na svém těle, nemohl kvůli tomu usnout,když ho takhle pozorovala.
Dělal že spí a jedním okem ji sledoval. Už ji totiž viděl,myslela si že je dokonale ukrytá ale nebyla.Měla na sobě jen suknici z kůže,dlouhý kabát,který ji sahal až po kotníky,halenu z bílobéžové látky.
Kuši a meč měla upevněny na zádech. Ona zase pozorovala jeho tělo.Bylo vidět že zná tvrdou práci,bylo silné a pružné.Yumi zapřemýšlela ,proč ho vlastně pozoruje,všimla si že má na svých dlouhých vlasech zapletené korálky,měla chuť mu je vytahat ven,jeho tělo bylo v otáhlých kalhotech,delší rozepnuté haleně,zdobené třásněmi,a vedle něj ležel zajímavý meč,už ho jednou viděla,jen si nemohla vzpomenout kde.Ještě chvíli ho pozorovala ,chtěla mu dát jistou šanci,věděla že pochopil že tím jeho druhým parťákem by měla být ona,ale ona to udělala jen proto že ho chtěla mít na očích,tušíla že z něj bude dobrý bojovník,jen že je teď trošku roztržitý a zbrklý.Proto na něj chtěla dohlédnout a přitom ho naučit vše co umí a co ho dokaže naučit.
Zahleděla se do nebe a potichu se začala zvedat ze země a chtěla zamířit ke svému koni. Nechápala jak se to stalo,ale on stál za ní a ona narazila do jeho hrudě.Málem spadla na zem a s úlekem vykřikla.Netušila jak se tam dostal,kdyť ještě před chvílí ležel na zemi.
Mrkla pohledem k ohni a spatřila že deka je prázdná a pomalu tedy zvedla hlavu a podívala se na něj.Ten stál nad ní a ještě ji zachytil aby nespadla na zem a přitiskl ji k sobě.
Yumi se zakroutila a snažila se vymanit s jeho sevření,vůbec se ji to totiž nelíbilo.Ale stisk zesílil a oan mu skoro .nemohla dýchat.Suko se velice potichu vytratil ze svého místa ,když si všiml že se dívá na hvězdy ,a chtěl vědět proč to dělá. Nečekal ale že se tak rychle otočí a aby nespadla chytil ji.
Nechtěl aby si to vysvětlila jinak,ale sám v sobě začal cítit pěknej zmatek,chytil ji za bradu a upřeně se jí díval do očí.Nemohl se vynadívat.
Znovu polkl na prázdno a ještě chvíli ji držel:"Proč si to udělala" Yumi se chvíli divala do země pak řekla."Tuším v tobě dobrého bojovníka,ostatní se ještě mají co učit,ale ty jsi jiný.
Máš v sobě sílu a vůli a si i odolný,a to je důležité,jen si ještě roztržitý a nepozorný, a je moje chyba že sem nedávala pozor.
Chci stebe udělat nejlepšího bojovníka."Suki se zarazil a stále ji držel ,jednou rukou ji opět chytil za bradu a zvedl její hlavu aby se mu dívala do očí."Proč ale já,jsem stejný jako ostatní a nemám v sobě nic co by neměli jiní?" Yumi se mu podívala do očí:"Tvoje matka byla Seret(poloviční bůh),máš v sobě víc než tušíš." Suki se na ni chvíli díval a zatoužil ji políbit ,ale neudělal to,byl zmaten tím co mu teď řekla,jaktože ví o jeho matce??Yumi se mu opět pokusila vymant z objeí ,ale pořád ji držel pevně.
Svěsila ruce podél těla a dívala se na něj,byl silný a ona si připadala jako chudák,Suki se na chvíli odmlčel,poté řekl:"Dones si svoje věci nebudeš spát jinde."a s těmito slovy ji pustil a odebral se na své lože.
Yumi tam ještě chvíli stála a lapala po dechu,jak se kni teď zachoval,ale zvláštní bylo že poslechla a odevzdaně odešla ke svému koni,vzala si svoje věci a připojila se k němu.Už ležel na svém loži a lehce oddychoval,bylo jasné že spí,aspoň si to myslela.
Ulehla tedy z druhé strany ohniště a usnula během chvíle,jen se občas zachvěla zimou,nevzala si totiž teplejší deku.Suki ji pozoroval jak si ulehá a jak se chvěje.
Netušil proč,ale když pochopil že zimou,netušil proč,ale čekal až usne.
Poté se zvedl ,ulehl vedle ní a svoji deku přehodil přes ně oba a usl.
Autor Akanishi, 18.06.2009
Přečteno 429x
Tipy 4
Poslední tipující: Kaveh Imalovič Scapovsky, brooklyn
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bohužel chybí nejen interpunkce :-((

16.02.2010 20:19:00 | Sharivari

P.S. není špatná, ale když už sis s tím dala takovou práci, té interpunkce je vážně škoda .)

18.06.2009 18:12:00 | brooklyn

představování těch postav.. mmm.. to se mi líbilo moc.

18.06.2009 18:06:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí