Drači jezdci 2

Drači jezdci 2

Anotace: ....

Sbírka: Drači jezdci

Zajimavé probuzení


Suki se probudil jako první, Yumi ho objímala a on byl zmaten. Opatrně se vymanil z jejího sevření a odešel pro vodu. Museli se nachystat na cestu. Měli toho před sebou ještě moc a úkol nebyl dokončen. Vše po návratu v tichosti zabalil a čekal až se Yumi probudí. Nachystal i snídani.
Yumi se začala probouzet, když ucítila vůni teplého jídla. Okamžitě se k němu připojila a rychle svoji porci snědla. Do pár minut byli připraveni na cestu. Vydali se tedy nahoru po úzké cestě a pokračovali mezi skalami dále nahoru.Suki ji občas sjel pohledem a polk na prázdno, raději se věnoval výstupu.
Podle úkolu měli dojet k jeskyni a tam zabít atrapu démona a vydat se zpět. Ale nahoře se místo atrapy pohyboval opravdový démonek. Yumi věděla přesně co je čeká, ale nesměla nic říct. Ráda by, teď už ano, ale nemohla. Soustředila se na jízdu a nevěnovala Sukimu moc pozornosti. Pak se na něj otočila aby věděla jak si vede, jenže se nedívala a na cestu a její kůň uklouzl a spadl, zůstala pod ním uvezněná a težce se ji dýchalo. Suki si toho všiml pozdě, viděl jen zmítající se těla a Yumi která zůstala pod koněm, rychle seskočil ze svého koně a utíkal rychle kní, nak ji nechtěl zratit,a u srdce ho uplně píchlo když viděl jak padají. Doběhl tedy až k nim a přiklekl si k Yumi, hladil ji po vlasech a snažil se ji vytáhnout ven, ale nevedlo se mu to, kůň se nějak nemohl zvednout, zkusil to tedy ještě jednou, ale nešlo to.
Byl naštvaný sám na sebe, tohle přece nemůže být pravda, teď když ji snad našel že by ji měl ztratit? Zkusil to ještě jednou, koni se konečně podařilo postavit na nohy a odvalit se z Yumi, ta se po chvíli posadila a na nohách byla od krve a těžce lapala po dechu. Suki k ni přisedl a zkoumal jestli nemá něco zlomeného. Zjistil že je vše v pořádku a tak ji opatrně vzal do náručí a přenesl ji na malý palouk, tam ji sundal plášť a začal se dívat na rány.
Byly to jen oděrky, ale některé byly pěkně hluboké, musely se vyčistit a zavázat, aby se nezanítily. Suki přemýšlel jak se to dělá naposledy to viděl u matky když byl ještě malý, ale nemohl si vzpomenout na nic.Yumi trpěla bolestí to bylo vidět, ale nevěděl jak ji pomoci.
Pak si vzpoměl na její proviant a našel v něm hlavně malou lékárničku.Vydělal ji a začal ji ošetřovat rány, po chvili bylo vše hotovo, sundal ji ještě suknici aby viděl rány na nohách a mohl je ošetřit, přehodil přes ni deku aby ji nebyla zima a ošetřil ji rány na nohách, nad kotníkem spatřil tetování, měla tam vlčí hlavu, pěkně udělanou s tesáky vyceněnými, moc se mu líbil, měl vlky rád.
Přejel prsty po tetování a ucítíl jak se zachvěla,a si horečkou. Zakryl ji tedy a ulehl prozatím k ní, aby ji zahříval. Na horách bylo chladno, a teď po ránu to bylo znát. Suki ji objal kolem ramen a zůstal u ní, už se nechvěla. Raději ulehl a usnul.
Po chvíli se probudil a zjisti že se nehýbá, ulekl se že se jí něco stalo, ale brzy zjistil, že usnula tvrdým spánkem. Jemně ji tedy probudil: "Yumi musíme vyrazit na cestu, je tu chladno, nemůžeme tu zůstat. "Yumi se zachvěla a začala se zvedat: "Dobře už jdu" , na chvili ztratila rovnováhu, ale zase ji rychle nabila, a šla ke svému koni, a byl v pořádku, měla strach že se mu něco stalo, byla by totiž pro Sukiho přítěží a to nechtěla. Nasedla tedy na svého koně, a podívala se na něj, n evěděla co kní cítí tak to zatím nebrala moc vážně, i když srdce se už zamilovalo.
Vydali se tedy na cestu k jeskyni, která byla vzdálená ještě půl dne cesty.
Autor Akanishi, 18.06.2009
Přečteno 319x
Tipy 3
Poslední tipující: Kaveh Imalovič Scapovsky, brooklyn
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

se mi četlo líp, jak první díl, délka tak akurát, myslím si.

18.06.2009 18:16:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí