Dračí jezdci 3

Dračí jezdci 3

Anotace: od 18 ti let.

Sbírka: Drači jezdci

Klikatá ulička
Hitomi vyjela rychle ze stají, Ryo už na ni čekal u brány, s veškerým vybavením, vzal vše on i její věci, Hitomi byla ráda neměla moc zkušeností a tohle ji ulehčilo práci, vyznala se v mapách a tak ji začala za jízdy studovat, jen ukazovala cestu kam mají jet, bylo to na dva dny pobytu venku, nedělalo ji to moc velkou radost, ale dokázala se přispůsobit i tomuhle, sem tam mrkla po očku na Rya, který vzal vše vážně, stačilo mu jen říkat směr a on se toho hned chytil a jel, nedíval se na cestu, jako by ji znal. A Hitomi mu věřila a spoléhala na něj, jela tedy celou cestu za nim večer dojeli k malému remízku kde se utabořili, napřed vše vypadalo klidně, začali si připravovat jídlo, a byl klid, jenže jakmile k němu usedli vynořila se skupinka 4 studentů, a okamžitě se na ně vrhli, sebrali jim jídlo, a svázali je ,i když se snažili se branit, byla to přesila. Uvázali je ke stromům a pustili se do jejich jídla. Zbraně odložili bokem, aby na ně Ryo ani Hitomi nedosáhli. Ti se zatím dívali beze slova po sobě a přemýšleli jak se z toho dostat. Hitomi něco napadlo, byli to samý chlapci, mrkla tedy na Rya že má nápad, mu se to nelíbilo, ale souhlasil.Hitomi si odkašlala: “Chlapci, nechtěli byste se pobavit aji jinak?“ Ryo protočil očima a nachystal se. Chlapci se na ni podívali, a zamysleli se. Koukli po sobě, a jeden z nich vstal a přiblížil se k ní, byl i na dosah Rya což si neuvědomil a než se nadál ležel na zemi a Ryo ho držel za hlavu nohama, otočil se na ostatní a řekl: “pánové okamžitě nás rozvažte nebo to skončí špatně. “Mladící se na sebe podívali, a vzdali to, rozvázali je tedy. Hitomi si protřela zápěstí, aby se ji znova prokrvily, Ryo byl na tom stejně. Promnul si ruce a podíval se na Hitomi. Chlapci zkroušeně seděli ,a sem tam se pohledem podívali po Hitomi a Ryovi, ti se zatím davali do kupy.Občas Hitomi zasténala, jak ji ruce bolely,a le nedala na sobě nic znát. Věděla že není zrovna z nejsilnějších, ale její slabinu nemusely hned vědět. Proto taky mlčela a sem tam se podívala po Ryovi, byl moc pěkný a když se tak pohyboval mezi zbylými 4 mladíky vypadal znich nejlíp a že moc dobře ví co chce.Uchvácena na něj koukala, náhle se k jejímu překvapení otočil a díval se ji přímo do očí a na jeho rtech pohrával zahadný úsměv, rychle sklopila oči a celá červená koukala do země. Styděla se, s žádným chlapcem dosud nechodila a on vypadal že by nebyla jeho první ani poslední. Rychle zahnala svoje myšlenky a sousředila se na mapu aby věděla kam dále pokračovat, chlapce tam nechali a vydali se na cestu dále ,raděj jeli aj v noci, neradi by se dočkali dalšího překvapení. Ryo se občas po Hitomi podíval a přemýšlel co se sní děje, cítil její pohled, když byly na palouku, věděl že ho sleduje, sám se do ní zamiloval a to se mu u holky stalo poprvé. Zamyslel se nad ní, byla mu velmi sympatická a věděl že to sní nebude lehké, ale zamiloval se, tak to byl ochoten zvládout. Teď je zjistit jestli je do něj zamilovaná i ona, jenže nevěděl jak to zjistit. Hitomi poodjela dopředu,byla trošku zmatená, něco k Ryovi cítila, ale zatím nevěděla co, tušila že stejně její city neopětuje. Proto se tím přestala zabývat a pokračovala v jízdě, Ryo ji po chvíli dohnal, a zařadil se vedle ní. Jeli tak celou noc v tichosti, sem tam se na sebe podivali , ale to bylo vše. Hitomi už k ránu padala unavou, málem spadla z koně, Ryo ji ale na poslední chvili chytil za pas a posadil ji zpět do sedla, aby aspoň ještě kousek odjeli, viděl o kousek dál menší plošinu a tak se chtěl na ni dostat. Aspoň by si trocha odpočinuli. Hitomi se na něj smutně podívala a zatím se držela dál. Plošina se nacházela na skale, a vedla k ní uzká klikatá cesta. Ryo se zamyslel a řekl si sám pro sebe, stejná je i cesta k tvému srdci, ale já ji projdu. Hitomi se nešťastně podívala na cestičku a se strachem v očích se podívala na Rya, ten na ni ale jen kývl a ukazal ji aby ho následovala. Hitomi na něj kývla že mu věří a pomalu klidným krokem za ním vyrazila. Cesta byla opravdu dost úzká. Hitomi se zachvěla strachem znovu, nerada by padla do přikopu, který se nacházel hned vedle cesty z pravé strany. Ryo si toho všiml a tak ji začal povzbuzovat, že to zvládne. Hitomi se na něj rozechvěle dívala, ale postupovala kupředu. Ryo přejel na druhou stranu a čekal tam na ni, bylo vidět že má opravdu strach, sráz po pravé straně byl opravdu hluboký.“Hitomi, nekoukej dolů a dívej se mě do očí a pojď za mnou?“Hitomi pozvedla hlavu a kývla na něj. Dívala se mu do očí, věděla že ještě něco říká, ale nevěnovala mu pozornost a dívala se mu do očí dál. Náhle byla na druhé straně, ani nevěděla jak. Seskočila z koně velmi rychle a zavrávorala, ale to už u ní byl Ryo a držel ji v náručí,a nesl ji na deku kterou už dávno položil k ohni. Hitomi mu skoro bezvládně ležela v náručí, byla opravdu moc vysílená. Ryo to věděl a tak ji položil na deku, když ji ale pokladal otřela se o jeho hruď obličejem a Ryo zkameněl. Nemohl se zaboha pohnout, chtěl aby to tak ještě chvili bylo.Hitomi se na něj podívala, jeho oči byli rozšířené a lapal po dechu. Pohladila ho po tváři a on se začal chvět ještě více. Hitomi zčervenala také, chtěla se rychle vymanit z jeho objetí, jenže byla opět moc rychlá a jak se mu vyškubla tak spadla a Ryo sní. Ryo nevěděl co má dělat, moc ho dráždila její přítomnost, chtěl toho tolik udělat, ale nemohl, ještě ne. Nečekal však její reakci a když se mu vyškubla neudržel rovnováhu a spadl na ní a ocitli se obličeji u sebe.To už nevydržel a políbil ji a velmi vášnivě. Lapali po dechu oba .Hitomi nečekala co se stane, a když se ocitli obličeji u sebe, nevěděla co má dělat, ale tak ňák to vytušila, políbíli se a velmi vášnivě.Chvěli se oba jako v horečce. Tak to bylo intenzivní. Jeden druhému se dívali do očí a chvěli se oba touhou. Ryo ji začal líbat dále a hladil ji po těle. Hitomi mu oplácela stejnou, citíla že jeho pohyby rukou sou velmi něžné a pochopila, to co si myslela nebyla pravda, on byl na tom stejně jako ona, také byla jeho první. Celá zrudla,a Ryo se na ni podíval, byl celý červený a přerývaně dýchal. Hitomi odklonila hlavu a Rya to naštvalo, myslel si že něco provedl, chytil ji za bradu a trošku silněji ji stiskl a otočil ji k sobě aby se mu dívala do očí. Pochopil i on co se děje, zrudl ještě víc a znovu ji políbil, hladil ji palcem po tváři a nemohl přestat, chtěl i více , ale věděl že je ještě moc brzo,, zatraceně brzo. Polibil ji tedy znovu a zvedl se: “Nebudeme spěchat ano?“ Hitomi se zmohla jen na kývnutí a ulehla na deku. Ryo ještě chvili poletoval kolem a hlavně nanosil dřevo, a po chvili ulehl za ní, objal ji kolem pasu a během pár minut oba usnuli tvrdým spánkem.
Autor Akanishi, 28.06.2009
Přečteno 489x
Tipy 2
Poslední tipující: Kaveh Imalovič Scapovsky, brooklyn
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

18 + už jsem čekal nějaké to yaoi, ale náhodou moc milé, myslím si a ještě v normě :p

28.06.2009 19:40:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí