Dračí jezdci 4

Dračí jezdci 4

Anotace: od 18ti let

Sbírka: Drači jezdci

Tvrdá zkouška
Yumi a Suki pokračovali v cestě, měli toho moc před sebou a nechtěli se zdržovat. Suki dostal nejtěžší úkol ze všech a Yumi začala litovat že mu ho dala. Ale z druhé strany potřebovala vědět že se nespletla a že je opravdu tak dobrý jak si myslela. Nechala ho tedy jít dopředu, vlasy měl tentokrát svázané koženým řemínkem a byl velmi pozorný a díval se, to ji udělalo radost. Suki postupoval kupředu, cítil že ho Yumi pozoruje a na chvili se zachvěl, ale nakonec to překonal musel ji udělat radost aby viděla že je tak dobrý, a nezklamal její sny. Během další chvile našel démona a po krátkém boji ho zničil ,byl trocha na špatném místě, ale dal se najit i zničit. Po půl hodině se vrátil zpět a vítězně se na ni díval. Yumi se na něj usmála, napřed se k němu rozeběhla, ale kousek od něj se zarazila a došla k němu normálně a objala ho. Suki ale na to kašlal, a zvedl ji do náruče a točil sní a pak si ji pustil podél těla a políbil ji velmi hladově na ústa a hladil ji po zádech, pak ji ještě políbil na rameno aby pochopila co cítí. Na moment bylo cítit že ztuhla a pak se mu poddala, pomalu se mu svezla do náruče a hladila ho po zádech a ramenou a hladově se líbali. Svezli se na zem a mazlili se v trávě. Yumi byla překvapená jeho reakcí a pochopila co k ní cítí, měla z toho pořád strach, ale věděla že je to vzájemné a začala ho hladit, podvolila se mu. Ač bylo vidět že by oba postoupili dále pořád se drželi jen u mazlení. Stále tu byl ten strach z věkového rozdílu, i když v určitých chvílich to tak nevypadalo. Po chvili leželi oba na zemi a lehce oddychovali, usnuli si v objeti. Asi po dvou hodinách se probrali a vydali se pomalu na cestu zpět, i když se jim moc oboum nechtělo, věděli že se teď budou muset chovat zase normálně předevšemi aby nebylo nic poznat. Začali oba horečňatě přemýšlet každy zvlášť jak se budou scházet.Yumi na něj občas koukla a uplně se ji rozzářili oči. Sukimu to dělalo radost, a zvesela se rozjel a zařadil se vedle ní,d ržel sní krok a občas do ni jemně štouchl loktem a nebo ji zalechtal. Yumi se smála a oplácela mu stejnou. Dojeli takhle rozverně až do brány kde se poctivě zařadil za ní a oba zmlkli. Pár studentů už tam bylo a když Yumi vjela dovnitř tak ztichly a předávali ji vysledky na kartičkách od bojovníků, kteří tam byli a podle výsledků jim zapsali ocenění. Yumi samozřejmě vyplňovala Sukiho lísteček. Jen nemohla vše vyplnit správně. Byla by zaujatá a to nechtěla, chtěla být férová ke všem, a Suki to chápal. V jeli tedy dovnitř a ustajili svoje koně, Suki se vydal na svůj pokoj, a ulehl a přemýšlel o těchto dvou dnech co se vše stalo.Yumi zatím aniž by si odpočala začala hodnotit výsledky ostatních studentů a pak se teprve vydala k lékaři a najíst se a chvili si tam povídala s místními vojáky.Viděl je u toho procházející Suki a bylo vidět že mu to vadí že si snimi povídá. Yumi se zarazila a mile se na něj usmála a přemýšlela proč žárlí. Suki se po chvili válení v posteli vydal dolů na jídlo a víděl Yumi jak se vybavuje z vojáky , začala v něm vřít krev ,žárlil, vzal si urychleně jídlo, opětoval úsměv Yumi ale pořád se mu nelíbilo že se snimi baví, sedl si co nejblíže k nim aby zachytil aspoň část hovoru. Nic moc se nedozvěděl, protože vojáci si všimli jeho přítomnosti a stichli a Yumi jim řekla že se sejdou v místnosti jen pro ně určené a promluví si za půl hodiny tam. To Sukiho naštvalo a dojedl v rychlosti svoje jídlo a vytratil se zpět na svůj pokoj. Yumi byla zmatena jeho chováním a také dojedla v rychlosti svoje jídlo a vytratila se zadem a vlezla na chlapecké ubikace, aby našla pokoj Sukiho, nedalo ji to moc zabrat najít spravný pokoj, slyšela totiž přes dveře jeho mlacení do skříně. Bez zaklepání tedy vešla dovnitř, zkameněla však mezi dveřmi, stál tam Suki hlavou opřený o zeď a pěstí tloukl do ní, na sobě měl jen kalhoty a vlasy měl rozpuštěné, v pramínkach mu sahali až do půli zad. A pramínek z korálky mu visel do obličeje. Přistoupila tedy velmi potichu k němu a zezadu ho objala, bylo cítit že ztuhl a ani se nepohnul, než stihla zareagovat, otočil se k ní a hodil sní na postel a ruce ji chytil za hlavou a díval se ji do očí :“Co to jako bylo, takhle se ke mě chovat nebudeš, já myslel že sme rovnocení a že na věk nekoukáme!“ Yumi byla z něj zmatena takhle ho ještě neviděla, sklepajícím se hlasem odpověděla: “Co ti vadilo, až budeš také démonobijcem a složíš i druhou část zkoušek tak se tě tohle bude týkat také, ale nemohu ti přece říkat vysledky všech žáku to musíme vyhodnotit my.“A snažila se z pod něho vykroutit. Suki se zarazil, že by žárlil zbytečně? Držel ji stále pevně ruce nad hlavou, a její snahy se vykroutit po chvili přestaly. Díval se ji stále do očí, měla na sobě jen ten plášť zapnuty do výše výstřihu a suknici nic jiného, jeho myšlenky teď sjeli uplně někam jinam. Přemýšlel jestli pod pláštěm má ještě něco, nebo ne. Jemně ji vzal plášt za límec a odhrnul ji ho trošku bokem, citil jak se zachvěla, odepl první dva knoflíky a uviděl že nic pod ním nemá, toho trošku rozlítilo, kdyby někoho objala cítil by že pod tím nic nemá a byla by snadná kořist pro jakého koliv chlapa a to se mu opravdu nelíbilo, nemohl se těm starším nijak vyrovnat, a proto spoléhal na to že ho bude mít rada takového jaký je.Yumi se chvěla pod jeho dotyky, její oči ztmavly a dívali se na něho tak zvláštně, živočišně. Také se zachvěl, odepl další dva knoflíky a jeho prsty sjeli na její nadra, pevná a krásná. Chvěli se mu ruce,a jemně ji hladil. Yumi se třásla a snažila se mu vyjít vstříc viděla že i jemu ztmavly oči a nemůže od ni odtrhnout pohled, jeho ruce byli velmi jemné a Yumi málem přicházela o rozum.Chytila ho za vlasy a přitáhla si jeho hlavu k sobě a vášnivě ho políbila. Ten byl na moment zmaten a na chvili se zarazil, pak ale začal také a hladil ji přitom na prsou, jeho touha rostla.Yumi spatřila žeje připraven, rychle dýchala, ale nemohla chtěla by ale nemohla, pomalu od něj odklonila hlavu a jemně ho odstrčila od sebe, zvedla se a zapla si knoflíky od pláště. Suki si myslel že něco proved a zůstal ležet na zádech a koukal do stropu, pak sjel pohledem na ni. Byla rozcuchaná a červená ve tvářích, snažila se svoji tvář zakrýt aby nebylo na ni vidět jak je vzrušená. Ale mu nic neuniklo, zvedl se přistoupil k ní zezadu a políbil ji na krk, a opět ulehl na svoji postel a čekal až odejde.Yumi přerývaně dychala a snažila se dech uklidnit, pomalu to šlo, pak ji ale Suki velmi jemně políbil na krk a sotva stala na nohou. Otočila se k němu a sjela ho pohledem a v duchu si pro sebe řekla ,“co to semnou děláš?“ otevřela dveře a urychleně odešla pryč, nemohla tam být, musela by tam zůstat přes noc, a to by zatím nebyl dobrý napad.Yumi byl zklamaný, ale chápal to, věděl že by to nemuselo dobře dopadnout. Proto její rozhodnutí přijal i když se mu nelíbilo. Celou noc skoro vůbec nespal, zdalo se mu pořád o ní,a budil se vždy po dvou hodinách. Jednu chvíli měl chuť jít za ní na pokoj, ale vzdal to ,byl utahaný a ona si potřebovala určitě také odpočinout. Zasnil se a jeho srdce se uklidnilo a za chvíli už lehce oddychoval.
Yumi se chvěla ještě když došla na pokoj, třásly se ji kolena. Sedla si na postel a dala si hlavu do dlaní, přemýšlela jak to vše udělat, chtěla být sním, ale nebyla připravena, tedy byla ale pořád se bála. Po chvíli usnula neklidným spánkem.
Autor Akanishi, 28.06.2009
Přečteno 338x
Tipy 5
Poslední tipující: Envied, Kaveh Imalovič Scapovsky, brooklyn
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hai hai, moc povedený díl. ^_~

28.06.2009 19:43:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí