Pán O - 2. časť

Pán O - 2. časť

Anotace: Prečitajte su druhu časť mojej poviedky Pan O :) Prajem prijemne čitanie

Sbírka: Pán O

Druhá časť

Predtým ako som zase ponoril do spánku a začal som v pamäti ukladať nové obrazy a zvuky a ostatné pocity, musel som si to všetko nejako v hlave poskladať a hlavne si odpovedať na otázku : Ozaj sa to deje? Hlava ma pred zaspaním nejako čudne fungovala, mal som tzv. okno, doslova ako po peknom popíjaní ,Pamätám si na záhradu a čudné úkazy na oblohe.Potom sa pamätám už len na to ako som zaspal. Ani som sa nepýtal manželky na moje správanie, po príchode domov.Ale podľa reakcii asi bolo všetko v poriadku.Ono v mojom veku začať rozprávať že som na polovicu niekde v vzdialenej budúcnosti, že som v komunikácii z nástupcom človeka, vlastne jeho výtvorom , tak to by bola istá cestá do blázin-ca..A to som apsolutne nemal v pláne. Predsa keď sa už niečo také pravidelne prenáša do môjho povedomia tak to má asi nejaký zmysel.Možno nie pre súčasnosť, ale kto ho vie bu-dúcnosť? Po mojich skúsenostiach čo všetko je možné aj v snoch prežiť ma už nič nerozhá-dže.Tiež som sa rozhodol že aj keď možná budem niekomu ako blázon ,zaznamenám si všetké sny podľa možnosti, komplet a uverejním ich na internete, ako sa hovorí všetko je na niečo dobré aj zlé.
Po seba upokojení a asi štyri krát obrátení na posteli som sa konečne uložil k spánku. No bol som pripravený sa podľa možnosti zobudiť ak to v tých čudných snoch pôjde do nejakého extrému.
..................................... No,zdravíme priateľu už sme tu stebou.Naše informačné systémy nás už informovali že si sa snažil efektívne si vysvetliť čo sa vlastne deje.Nesnaž sa veľmi,len to bude komplikovanejšie.Zahraj si vo svojom podvedomí takú hru o probléme aký máš ale preruzdeľuj úlohy:Ty teda ako jedna časť si úmerne časovo približne niečo ako človek neandertálsky, ale zase tvoja druhá časť je človek z tvojho storočia. Polož si otázku čo pochopila tá časť neandertálska keď uvidela teba oblečeného v džínsach modernom tričku s mobilom a laptopom na kolenách, ktorí na teba revé tony najnovších hitov a keď ešte uvidí ako si húliš cigárko?Má len jednu možnosť.Pozrie sa na tebe ešte raz a povie si no, asi je to aj niečo ako človek ale asi to bude aj nejaký boh keď má v rukách taký revúci nástroj že aj najsilnejšie zviera nevie tak silno revať.Ale je aj asi strelený, lebo aj ako boh, aj ako človek sa čudne oblieka a vypúšta z úst dym.Potom si v duchu povie bolo by dobre mu doniesť nejakú obetu,ale zároveň si povie ale,vykašlem sa na to však ma nevidel.Nič sa mi nestane však aj mamut ma nezašliape keď ma nevidí,však som dobrý lovec a viem sa v prírode správať nenapadne.Čo pre teba z toho vyplýva: Neposudzuj nové veci podľa starých skúsenosti.Nevidel si ani boha ani normalného človeka.Videl si len zhuleného človeka z iného času.
..........................................Tak teda, to už som sa po tom predslovu nezdržal, a rozosmial som sa na celé hrdlo. Vážený pán X sa zhrozené pozrel na moje hurónske salvy smiechu a preto že mal podobu človeka sa snažil tiež o taký smiech ale výsledok bol ešte humornejší ako ten úsmev. No no nemohol som sa prestať smiať. Zrejme som spôsobil asi strašný škandál,lebo som si okamžite spomenul na to že u mojich hostiteľov smiech je spoločenské fopa.A zároveň som tele portom počul slušné vysvetlenie že to bol,logický príklad pre pochopenie vecí v posudzovaní časového pohľadu na obyčajné veci.Najväčším paradoxom bolo že zároveň sme sa akoby energia pre mňa v nepochopiteľnej forme transportovali do centra vedy v tomto čase.Bolo to všetko naraz,humor,presun,teda nemali sme v podstate tvar,ale v našich podve-domí sa nič nedialo videli sme sa ako v skutočnosti,len priestor vôkol nás bol neidifikovateľ-ný.Uvedomujúc si tieto skutočnosti prestal som sa smiať, zvážnel som a pýtal som sa Pána X: Že sa na mňa nehneváte pre ten môj smiech?
.......................................... Milý priateľu,váš smiech nás neuráža skôr by sme sa radi aj mi takto tešili zo všetkého čo nás poteší.Žiaľ sme už tak zmenený v biologickom pohľade že nemáme už príslušné svalstvo na úsmev.Ale nové generácie Pána O už budú chcieť sa tešiť zo všetkých vecí ktoré prináša humor.Dovolili sme si už analizovaťv ľudskom mozgu spôsob prepojenia neurónov na vyvolanie atmosféry pohody a vylúčenie logických obvodov , ako aj vylučovanie potrebných látok aby sme dosiahli tento cieľ.Ubezpečujem vás že si túto drogu, respektíve strašne potrebné uvoľnenie, osvojíme.Som rád že aj Vi v mojom predchádzajúcom prirovnaní našli už humor.Možno spočiatku bude bez, nie ako to máte vy, srdca, my máme skôr počitač,ale o to, to možná bude zabávnejšie.Ale prejdime k reálu, vidíte ten svetelný objekt, ktorý akoby blikal, tak to je náš cieľ. Bliká len preto že ho obiehajú šestuholnikové časti tohto diela.A to čo svieti je umelý výron energie . Presne to neviem nazvať lebo vo vašej slovnej zásobe pre to nie je názov, ani približný. Ale volajme to hmota A. Modifikovateľná prvotná energia MPE .To bol počiatok pred ako vy myslíte,veľkým treskom.A máme názov.V podstate je to momentálne ako otvorené okno do druhého časopriestoru.Pre vašu predstavu,predstavte si stenu bez začiatku a konca,na jednej strane je dajme tomu váš časopriestor, na druhej strane je náš časopriestor,to čo svieti je akoby dierka do tej imagi-nárnej steny vyrobený našímy vedcami.To svetlo je vlastne žiarenie vysoko energetických častíc nestabilných v časovom toku,teda čase.Tento stav je navodený pre prechod a štúdium hmoty prechádzajúcej cez túto bránu.Spomýnate si ako ste boli transformovaný do našej doby.Len bez hmoty!V skutočnosti len z pomocou energie aj to len za láskavej asistencie priateľov z oblasti čiernej hmoty.Pohyb nám známej hmoty cez tento fenomén do akého koľvek času a zároveň aj do iných dimenzii hmoty, to je cieľ našich vedcov.Je to vlastne akoby kľúč na otvorenie akoby dverí kamkoľvek. Všetko by už bolo OK len má to jedinú chybu.Môže sa stať že pri určitom kvante, energo bode sa môže spustiť ďalší veľký tresk.A vytvorí sa zase nový vesmír, nový čas, nová hmota,len otázka stojí kde?
................................................Tak len pomaly,ono sa to mne javí ako super bomba.Ale ta po-sledná, po nej už fakt neostane v našom vesmíre níč.A to vy sa z tým len tak akože hrajete?A vôbec teraz si vysvetlime nejaké moje otázky.Ten informačný program je na prd, lebo asi nestihne spracovať jednú tému a už predložíte predo mňa iný príklad.
................................................. No prosím ,ale veď to nie je problém.Len malé upozornenie, pretože sa snažíte všetko zaznamenať a umiestniť na vebe, tak žiadne dotazy na konkrétne veci,stejne si myslíme že síce je to dobrý počin,ale ma to pre nás aj nejaké závezky.Veď viete časová postupnosť atď...
.................................................. OK..... Takže začneme! Prečo hľadáte iný spôsob presunu v čase keď, už celkom slušne dokážete v ňom plávať dopredu aj dozadu? Síce len naľahko ako duchovia, ale viete to realne.Hlavne si neviem totálne vysvetliť čo to bolo na tej záhrade?Ako to že sa to zmaterializovalo keď nič materiálne z vašej doby nemohlo byť u nás, my mašinky na takéto srandičky nemáme.Hmmmm......
.................................................... No a máme to tu.Tak k tej záhrade,viete čo je to priateľská výpomoc?Tak pretože vy to len tušíte,ale fakt ste stále pod kontrolou.Buď sú to sivý,alebo iná civilizácia ale furt to na vás čumí.Pretože tý majú inú bio stavbu už zvládli presun v čase aj reálne /aj hmotu/ . Takže a pretože tá technológia je vlastne ich, tak no problém.Spojením , prosba a Kvačko bolo k dispozícii u vás samozrejme.Samozrejme že sme dodali aj informačný program,no a bol to Pán O č.2.Síce museli ho trošku inovovať, ale myslím úspešne.No čo tu máme ďalej.....no ten druhý spôsob cestovať v čase aj materiálne. .No čo by každý za to dal aby videl čo bolo, potom zase čo bude.Ale hlavne to afrodiziakum pre mozok,vôňa minulosti v reale.
.................................................. Gratulujem! Ten spôsob vyjadrovania u Vás takmer ako ja. Už by vás v našom čase podľa reakcie v hlase a tóne hlasu nikto nespoznal že ste z inej do-by.Adekvátna reakcia na môj tón.Ale ešte k tomu cestovaniu v čase.Nebojíte sa že to prdne a pôjdete do hája./ to je hovorový žargón/.Keď už pôjdete do inej doby,musíte ovládať aj ko-munikáciu cez hlasivky a ovládať aj žargón. Nie vždy sa používa spisovný jazyk,to vždy chce žiť v tej dobe aby ste adekvátne zareagovali. Tu vám žiadne očumovanie nepomôže.Že ste si urobili moju kópiu, informáciu o mne do nejakej zásuvky na horšie časi?Ale vážne, čo oča-kávate v minulosti? Meniť ju nemôžete,lebo neviete či si nepoškodite.Zasahovať v prípade núdzi,len obmedzene.No ale budúcnosť,to je asi iná muzika.Vedieť čo bude to je predsa abso-lútna moc,ale tú asi nejako nepotrebujete,žeby nové technologie?No viem si predstaviť že taký prestup času dopredu aj dozadu a materialne,za to by ste asi hodne radí zaplatili hodne ale hodne.Avšak zrejme budúcnosť má iné čaro.Pocit kľudu pri rozhodovaní,že sme rozhodli správne,nooo,takto je asi to malinové.
................................................. No hlavná príčina je tá,že každý sa cíti lepšie keď má svoje veci pod kontrolou.A viete čo sa môže stať keď niekto poruší časovú os.
....................................................Takže mám druhú otázku.Ako je to u vás z cestovaním?Mne ste doteraz vždy len teleportovali.
.................................................... Samozrejme že to nebolo z efektu ale racionalne,lebo udr-žiavanie tele portu a vašej aj mojej a ostatných homogenitu celistvosti energii,čiže použijeme skratku HCE,je dosť náročne energeticky.Aj keď sa Vám zdá že mame neobmedzené zdroje energie,nie je to jednoznačné,lebo naša spoločnosť sa naučila že úspornosť je najlepším sporiacim ekonómom.Sme v štádiu výstavby nových centier,spotrebný boom medzi občanmi má stúpajúcu tendenciu,otvárame nové cesty do paralelných svetov ako aj komunikácia mimo náš čas je dosť náročné na spotrebu energie.Síce dokážeme si energiu aj skladovať doslova, ale zase potrebujeme vyrobiť pre jej udržanie určitý druh krištálu,a zvyšovanie akumulačných kapacít tiež niečo spapká.Prave výskum MPE sa ukazuje ako fakt neobmedzený zdroj energie.Môžem vám troška priblížiť o čo ide.Základným zdrojom je energia totálna reakcia antihmoty a hmoty,druhým je stará dobrá metóda jaderna fúzia,tretia je MPE ale len z pozície generátora ako to už poznáte aj vy,kde silný tok plazmy prechodom cez magnetické pole vytvára energiu.Využívame aj iné druhy energie na báze bio,kvarkov,aninhalácie jadier z vyšším en.potencialom ako je v našom vesmíre známa, deš-trukcia jadier prvkov bez vedľajších účinkov žiarenia ap....Samozrejme že druh energie je uspôsobený potrebám a špecifikám upotrebenia.Prve tri spôsoby sú však percentuálne naj-viac zastúpené v našom vesmíre, aj keď hodnoty výkonu nezodpovedajú množstvám zaria-dení.Podľa našich zistení náš potenciál výroby rastie indexom 1,34čo však aj tak pokrýva spotrebu len tak tak.Šokuje nás silný nárast potreby energii ako celku.Ako vidíte ani bu-dúcnosť nemá to ľahké vaši fantasti si predstavovali, ako to v budúcnosti bude všetko mož-né. A aj naše technické zázraky nefungujú bez energie. Ale vráťme sa k cestovaniu, prosím u presniť na akú vzdialenosť?Doporučujem jednoducho napr...obývateľné centra,vnútro planétová doprava, medzi planetárna doprava,.....ap.
..................................Prosím čím jednoduchšie, veď vždy zdôrazňujete že ste počítačová civilizácia, tak sa ukážte na čom to sa premiestňujete.
................................. Prosím ako si prajete, začíname bude to čisté pre vás aj vizuálne s plastovíznym obrazom. Vzdialenosť vnútro obývateľných centier........magnetický lineárny dopravný sistem na vzdialenosti k najblížšiemu dopravnému uzlu.Vzdialenosť Dopravné centra.........zberný magnetický systém pre centralizovanú automatickú neleteckú dopravu .Vzdialenosť medzi obývateľných centier a vnútro planetárna doprava........letecká a gravitačná vzdušná alebo vesmírna kazetová doprava. Vzdialenosť medzi centrami na obežných dráhah,medziplanetárna doprava...........dopravný systém kazetových lodí z mag-netickým alebo antigravitačným motorom ,niekedy aj staručké ale osvedčené iontové poho-ny, najnovšie teleport.Vzdialenosť medzihviezdna nie galaktická............. kvarkové fotónové lode-málo,teleport-častejšie,medzipriestorový skok-najčastejšie.Vzdialenosť galaktic-ká.............časopriestorový prienik mimo dimenzionálna teleportácia.Cestovanie ča-som.............mimo dimenzionálny časopriestorový prechod za pomoci Civilizácii typu pán E.Samozrejme že sú aj špecifické úpravy pre dopravu na jednotlivých planétach,tie sú pri-spôsobované zloženiu atmosféri,prítažlivosti,klimatu a charakteru terenu.Vcelku však musím Vám zdôrazniť,že charakter dopravy je jednoznačne orientovaný na automatizované dopravné sistémi.Mame tým dopravu bez havarii,stresu,nepoznáme škodlivé exhaláty ani zápchy na komunikáciach.Použil som max.prirovnanie z vašej slovnej zásoby.Ak zoberieme v úvahu že vo vašej dobe sa uprednosťovala individuálna doprava,tak len výroba doprav-ných prostriedkov spotrebovala neuveriteľné množstvo energie na prepravnú jednotku.A to už nehovorím o spotrebe fosílnych palív, znečisťovaniu ovzdušia,čo v blízkej budúcnosti malo katastrofálne dôsledky pri zmenách v polarite ako aj tvorbe mutácii.Všetke exhaláty niesli v sebe potenciál hlavne vo vylučovaných ťažkých kovoch.Ale hlavne naši občania nejako nie sú zavyslí na pocitu potreby cestovať.Pretože si všetky ciele môžu prehliadnuť plastovíziou,teleportom a nakoniec každý si môže nastaviť ešte aj vône a ruchy cieľa,takže pre všetky prípady si vždy položia otázku.Stojí to za tu námahu tam cestovať,je skutočne tam potrebné cestovať?A hneď si aj odpovedajú zapnem si teleport,a mám to komplexne,a hlavne môžem ostať kde som.
............................................ Hm mm.....Tak že u vás nie sú turisti?
.............................................Hm mm....Samozrejme ale s tým rozdielom že necestujú na naj-bližšiu horu aby sa pokochali pohľadom po krajine,ani neblúdia po lese.Najnovšiím tren-dom je sa tele portovať na čo najvzdialenejšie kúty vesmíru zo všetkým zabezpečeným kon-fortom,podľa možnosti aj na planétu kde sú nejaké, živočíchy a ešte tak získať povolenie od strelu samozrejme len paralizovaťeľného.Tak to vážený sa samozrejme zaznamená na plas-totel a všetky známi aj spolupracovníci majú o super zažitek dotyčného postarané to na hodne.....hodne dlhú dobu o ten istý diel nekonečného seriálu Moja špičková cesta.
..............................................Hahaha....zase som sa hrozne rozosmial a potom som telepaticky ,konečne,povedal.Tak vážený ,toto je mi povedomé ,aj v našej dobe žijú taký umelci,len tý behajú po iných krajinách,samozrejme že tie zvieratá ,pretože majú málo úcty k prírode aj zabyjú.Je smutné ale len pre trofej.V tom ste už inteligentnejší.Keď nie ste proti ešte mám niekoľko otázok ale, myslím že sme už v cieli,takže až bude čas.
...............................................Takže skutočne,pozrite si pokiaľ sme mimo stanicu Archime-des-také ma meno.My mena nepotrebujeme lebo sa prezentujeme,ale veci majú mená pre indifikáciu.Všimnite si že tieto kolosálne šesť uholníkové bloky,no vlastne by sa dalo pove-dať tiež zrezané ihlany špicou obrátené do vnútra, sú umiestnené v guľovom zoskupe-ní,zdiaľky ako futbalová lopta len má medzery medzi dielami.Sú to samozrejme aj samo-statné funkčné objekty.Stadiaľ vyžaruje svetlo a dovoľuje aby vo vnútri objektu panovalo vákuum ako v okolnom vesmíre.V strede je malé množstvo MPE .Je to v skutočnosti feno-mén,pre vašu predstavu silné magnetické pole spolu z gravitačným poľom o sile že aj menšia slnečná sústava jej toľko nevyprodukuje,drží MPE na uzde,ako vy hovoríte.Táto energia pritom nemá tendenciu vyžarovať vysoko energetické častice,skôr by sme ju mohli prirovnať vlastnosťami v pohľade ako ortuťna pevnom podklade,je strašne premenlivá v závislosti na vplyvu okolitého prostredia.Mení svoj tvar ,zloženie,miestami sa sama do seba vstrebáva,akoby sa v strede nachádzala čierná diera.Zase z iného pohľadu sa jej objem zväčšuje, čo nás privádza na to že je to vlastne okno niekam do iného času a dimenzie.Pritom obsahuje neuveriteľné koncentrovanú hmotu.Svetlo vyžaruje vlastne len tenučký obal,a má takú svietivosť ako naše slnko.Pritom je to len obrazne povedané bodka.Podľa našich poznatkov skutočne sa jedná o nejaký akoby otvor medzi dvoma alebo viacerí my vesmíramy alebo minulosťou a budúcnosťou. Tento bod MPE,podľa nás umožňuje okamžite jeden druh hmoty-vesmír premiestniťakoby sa do seba prevrátiť,zmeniť hmotu jej vlastnosti.Napríklad vesmír v zložení antihmoty na vesmír ako ho my poznáme,a na-opak.Ukazuje sa že spúšťací mechanizmus je ukrytý v zakrivení priestoru.To znamená že je to ako poistný ventil.Čím hmotnejší je vesmír,tým viac sa priestor zkrivuje,až do bodu keď obrazne sa dotkne priestoru v inej energetickej priestorovej hladine vznikne MPE,tá okamžite v zlomku času prepoluje cez seba hmotu.Dôjde k okamžitému predimenzovaniu hmoty do inej priestorovej energetickej hladiny .Priestorové zakrivenie sa zmenou hmoty zmení-zrovná,a všetko je OK .A všetko to prebiehalo aj pri vzniku nášho vesmiru.Vy tomu hovoríte veľký tresk.To sa však deje aj z časom z mení sa v bodeMPE lebo sa tam menia vlastnosti hmoty,a tam je možné prechádzať z minulosti do budúcnosti a naopak.Musím ešte pouká-zať na šesťuholníky, obsahujú najnovšiu generáciu supravodivých magnetov,antigravitačný modul,každý je časťou super urichľovača,je nainštalovaný samostatný hardvér na úrovni IT-plus,to znamená že riadenie neovplyvňujú magnetické ani gravitačné anomálie. Samozrejmosťou je vlastná energetická jednotka o výkone približne na úrovni všetkých elektrárni na Zemi v dobe ktorej žijete Vy.A aby som dokončil výčet tohto monštra, je jeho laser,skôr by sa dalo povedaťabsolutná svetelná a energetická bomba, jeho uvoľňovaná energia sa blíži vyžarovaniu menšieho qvazaru.A to si sám spočítajte koľko je tých modulov,tak si snažte predstaviť akú silu predstavujú pri spoločnom zapojení aj na naše pomery je to max-super.Prepáčte mi ten výlev chvály,ale myIT sme ho naprojektovali aj zrealizovali aj na nás roboty to bol obdivuhodný výkon.Jedine táto stanica,napriek svojej obrovskej hmote a rozmerov bola poctivo poskladaná z menších komponentov.Boli to mi-liony ITrobotov a kyborkov za strašne dlhý čas. Teda podľa naších mierok.
.......................................Nechcem byťneuctivý ale ako by vás za to mohli pochváliť, veď to sa ani nedá,ste jediný kto to dokázal zrealizovať a stejne prihliadajúc k charakteru výskumu ste zase asi jediný ktorý ho dokážu udržať v prevádzke a využívať ho.Proste ako sa u nás hovorí klobúk dole.No ale zaujímalo by ma kde sú ty čo vymyslia plán výskumu, no predsa vedci?
.......................................No čo ste očakávali, no predsa zásadne vo svojich laboratóriách tam doma.Veď sme slušne vybavená komunikačná civilizácia, tak načo by tu sedeli.Dokážem v reale zabezpečiť prenos dát na akékoľvek miesto v našej galaxii,aj na vzdialenosť tisícok svetelných rokov,veď máme pre nemateriálne produkty spojenie ako sta ho absolvovali aj vy v čase.A to ešte máme aj iné možnosti ,cez spriatelené civilizácie.Ešte k tomu zariadeniu,máte pravdu je tu nás asi okolo jednej miliardy,všetko rôzne tipy robotov,IT,teleportov a nejaký odborníci z oblasti čiernej hmoty.
.......................................Stále sa tu spomína čierna hmota,čo to vlastne je?
.......................................Čakal som kedy od vás padne táto otázka.My si to vysvetľujeme tak,že vo vesmíre skutočne väčšinou hmotnosti pripadá na čiernu hmotu a energie asi 97%. Je ďalším faktom že z ich strany bol nadviazaný kontakt,a to na úrovni vizuál-nej,telepaticky,okamžite aj teleportom.Do dnešného dňa nám boli predložené plastovizne obrazy z ich sveta.Samozrejme že technicky by sme asi zvládli prechod do ich dimenzie, ale neboli prevedené praktické pokusi.Tento kontakt bol nadviazaný ne úsvite nášho vývoja pri prvých medzihviezdnych letoch.Hńed na to nás požiadali aby sme nevstupovali do ich di-menzie nakoľko nám by okamžite nastali deštrukčné procesi.Vysvetlili a predviedli na nami dodanými materialami že skutočne v oblasti čiernej hmoty platia iné, jak fyzikálne zákony tak, aj čas tam nehraje žiadnu úlohu. Podľa nášho názoru vedcov jedná sa o energetický svet, nie materialny.Je faktom že každý kontakt aj cez komunikačné prostriedky prináša zúčastneným nesmierny pocit pokoja a lásky.Navonok pri vizuálnom pozorovaní je hmota totálne nepriepustná pre všetky energie. Bol v minulosti prevedený pokus z ich súhlasom sme jeden z blokov stanice Archimeda nasmerovali na najbližšiu čiernu hmlovinu a jeho laserom bol prevedený pokus o presvietenie vrchných vrstiev.Pokus dopadol tak že sa lúč a svetlo vychádzajúce z lasera proste v mraku bolo bez stopy pohltené. Je dobré aj pre nás že teleportom boli dodané informácie potrebné pre Kvačko a to zmaterializovalo ich zástup-cu,tak ako ste ho videli pri Vašom uvítaní. Upozorňujem že sme tak isto sa nemohli z toho nejako ako hovoríte vysomariť.Ale zrejme vstup do tejto dimenzie stráži smrť, je to neve-decké,laické,neuveriteľné ale ozaj koniec ,padla ,posledná stanica,smrť.Všetké nám po-skytnuté dôkazy hovoria že vstupom do čiernej hmoty všetko čo je materiálne z toho sveta zaniká,končí.A pritom plastovízne zábery poukazujúca prekrásny svet,plný ľudí ako Vy,smejúci sa a šťastný. Verte my že naši odborníci tieto zábery podrobili skúmaniu a žiadny podvrh nenašli.Je zrejme že vážený zástupca civilizácie v čiernej hmote nie je len tak hoci kto.Lebo všetky dôkazy ktoré nám poskytol, len ich doručenie z tejto dimenzie potrebuje takmer,zase použijem váš pojem,božské vedomosti a schopnosti.Tým apsolutne ani nenaznačujem že je vo vašom ponímaní bohom.Len je to veľmi ale veľmi charizmatická osobnosť, ktorá len svojou prítomnosťou vytvára vôkol seba atmosféru šťastia a pokoja. Pokiaľ je to tak ako hovorí že,tam odkiaľ prichádza panuje len pocit pokoja a lásky,tak je to svet šťastia. Vás by rád prijal po skončení návštevy Archimeda.Je však zaujímavé že sa vždy tvári nejako, akoby smutne a často spomenie vašu rasu.
.....................................................Mal by som k vám jednu otázku týkajúcu sa vás IT.Nejako vo mne cuká myšlienka kto je vlastne výsledkom a cieľom úprav pri záchrane života ,mojich vnukov pri katastrofálnych zmenách ktoré postihli túto krásnu planétu.Takmer som si istý že to nebol len tieto dva druhy, príliš by to bolo riskantné sa spoliehať na dva riešenia, nikdy sme to ako druh nemali ľahké a tak nás prax naučila istiť vysledok,tobôž keď išlo o totálne princi-piálny cieľ. Že je ešte aspoň jeden pokus v tomto priestore? Tri bolo pre nás takmer magická číslica,a preto si myslím že niekde je ešte jeden pokus!Podľa vašej prezentácie ste faktický nejlepšie informovaný a prepojený dalo by sa povedať organizmus,takže mám správny úsudok na tento problém?
.....................................................No musím vás pochváliť,ste ozaj individuálna osobnosť,len orginál dokáže samostatne odvíjať udalosti a následné deje.Napríklad osobnosti typu pána O sú fyzicky dokonalejšie ako vy,ale ich intelektuálna úroveň príliš ľahko podlieha vše-obecnosti názoru.Keď sa v ich spoločnosti dosiahnuté určité spoločné náhľady na problém, zvyčajne sa považuje to za vyriešený problém, a nepozerá sa na to aj podľa druhého názoru. Je to asi spôsobené ich rozmnožovaním, vznikajú väčšinou akoby kópie aj keď je samo-zrejme venováno maximum pre odlišnosť.Takže zrejme niekde je zakodováno že keď to ostatný považujú za správne aj ja ako jednotlivec to považujem za správne. Oni si tiež uve-domujú že majú malo individualit.Vaša otázka je vlastne odhalenie nášho nazval by som to tabu.Vaša stará dobrá Zem má tajomstvo ktoré my nesmieme narušiť.Podľa odkazu našich predkov na Zemi je ešte jedná rasa, ktorá nesmie pri svojom vývoji byť nami nijako ovpliv-ňovaná,ani technicky,vedomostne,intelektuálne,žiadný kontakt nič.Vieme len že sú zatiaľ na takej úrovni že nás ešte nekontaktovali.Samozrejme že je zaznamenáno za akých podmienok dôjde k kontaktu,a jeden ste aj vy,váš príchod.Zrejme sme mali spoločne dôjsť na určitý stupeň.Celý čas sme sa museli maskovať,aby sme neboli spozorovaný,takže sme aj my obe civilizácie pekne napnutý,kto je tam dole na Zemi.Ináč aby som vám vysvetlil, žiaden jedinec z naších rás nesmel za túto dobu navštíviť ani pobývať na tejto planete.Iba úzka skupina zasvetených,je na Zemi, ale medzi nami nesmel byť žiadny kontakt.Dokonca aj
mi IT sme od informácii odrezaný.
......................................................Neviem či môžem veriť tejto informácii,kedže som sa mohol aspoň vizuálne presvedčiť že vaše informačne systémy sú dokonca schopné sledovať aj mimo vášho času.A to je asi pre vás viac zložité ako nainštalovať prieskumný satelit napr...na obežnej drahe a sledovať čo sa tam vlastne deje.A to je fakt,kedže už aj pre nás to nie je problém,a to prosím sme voči vám na úrovni doby kamennej, samozrejme v otázke komunikácii.
..................................................... Asi je potrebné sa zase spojiť, z vedením civilizácie, vzhľadom k faktu že došlo k vzniku nedôvere medzi vami a našou informovanosťou. Ja za IT som poverený informovať len v rámci našich predpisov o tejto otázke,zväčšenie informo-vanosti je v rámci tohto problému kompetentná iba rada civilizácie.Bol ešte v dávnych časoch prijatý zákon o naprostej izolácii planéty Zem,nakoľko je tam spustený časovo neobmedzený program regenerácie.Ale môžem vás príjemne prekvapiť,vzhľadom k vysielaniu na plastovízie následným vyhodnocovaniam ,rada kompletne je už prakticky transportovaná tele portom na Archimedes.Za niekoľko okamžikov vás privíta pánQ ako predseda ra-dy.Dohodli sa že spolu preberieme problém a možná posúdia aj udelenie výnimky.
......................................................To som teda žasnul, zrazu sa spustil taký sled udalosti kvôli mojím predpokladom.Prosím vás vaše prehlásené pri mojom uvítaní? Pristup k všetkým in-formáciam,pristup k všetkým projektom a nakoniec také problémy?
......................................................No je to síce problém, ale iba procesným postu-pom.Nadaľej platí vaše prístupové kroky k nformáciam nie sú blokované.Prosím však chá-pať že aj náš život v spoločnosti, podlieha určitým pravidlám a predpisom sme demokratická spoločnosť, ale ako každá organizovaná skupina má aj niektoré sféry ktoré sú prísnejšie ošetrené.Dovoľte aby som aj vaším menom uvítal radu.Slovo samozrejme teleporom prevzal pánQ .Ja ako predseda civilizačnej rady začínam osobitné zasadanie rady, kde jediným bo-dom je posúdenie komplexu problému prestupu zákazu ochrany regenerácie na planéte Zem .Táto otázka je logickým ukončením samostatného a izolovaného vývoja Zeme a našich civilizácii. Došlo k tomuto vývoju po splnení postupných krokov zaznamenaných v prvotnom kodexe,po veľkom obrodení ľudstva.Naše snaženie bolo dokonano a dnes môžeme konečne otvoriťobrazne bránu času a predniesť posolstvá našich tvorcov-ľudí homo sapiens človeka inteligentného.Dnes môžeme odvolať zákazy pre našich vedcov a odborníkov aby po preskúmaní Zemskej rasy ľudí po regenerácii,ich stupne rozvoja navrhli čo najoptimalnejši program úzkeho previazania našich civilizácii.Je našou cťou spustiť prvotné zaznami ktoré opatrujeme pre túto chviľu.Upozorňujeme našich občanov že uvedené programy sú autentické a odkrívajú základné tajomstva nášho vzniku.Nie všetky informácie sú súbežne z informáciami prezentované v našej spoločnosti, všetko bolo naprogramované tak aby rozvoj našich civilizácii prebiehal samostatne a nevznikali medzi nami dojmi menejcennosti.Aj keď rada sa zaoberala myšlienkou že tele port bude vypnutý, nakoniec sme sa jedoznačne dohodli že všetci majú právu byť pri tomto epochálnom stretnutí, stretnutí nezameniteľných druhov a civilizácii.Dokumentuje to aj fakt že sa stále pripájajú ďalšie svety nášho priestoru a môžem vás uistiť že tieto informácie už prijíma 90%naších občanov.Čo predstavuje neuveriteľný zaujem.Chápeme, otvárame naše korene,náš základ.Takže vážený spúšťame počiatočnú úvodnú sekvenciu:...................................................................................
Na záberoch sa v plastickom zobrazení, ale nejako roztrasene zobrazila mlada žena, ktorá sa usmievajúc a sediac za stolom obracala k pánovi ktorý sedel po jej pravej ruke. Ozval sa krásny zvonivý hlas ženy: Vážený sme poverený zástupcovia spojených národov tejto planety.Aj keď nevieme kto nás pozerá , sme radi že vôbec dochádza k sledovaniu tohto záznamu, je zaznamenaný bez použitia akého koľvek opravného počítačového programu.Musely sme použiť systém okamžitého záznamu aby nedošlo k skresleniu záznamu.Sme už len niekoľký ktorý prežili,tragédiu našej planéty Zeme.Dovoľte aby som vám predstavila predsedu svetovej rady,Pána Ikubu,jedného z predných odborníkov na počítačové sistémy.Pán Ikuba si troška prihladil vlasi na hlave a začal rozprávať: Tento záznam je vytvorený pre časovú schránku ,ak chcete jej obsah skenovať alebo inak snímať alebo upravovať, upozorňujeme že obsahuje dvojvrstvový ochranný program a ten záznam poškodí.Musíme trvať aby prítomnosť človeka druhu HOMO SAPIENS človek inteligentný potvrdil on priložením svojej ruky na tento snímač.Akceptujeme niektoré zmeny.Všetci sa pozreli na mňa a tak som rýchle pochopil,že som na rade. Priložil som na snímač ktorý sa vytvoril v priestore ruku a tŕpol som vediac že som iba napodobenina.Pán Ikubu sa trošku usmial a povadal,nie je to typická ľudská ruka ale má ľudský bioenergetický potenciál , tak že aj keď je to asi nejaká forma náhrady má v sebe stopu ľudskej auri.Čo by sme za to dali keby sme videli teba priateľu a zároveň videli výsledok našej poslednej výskumnej úlohy.Nejako cítime že ono to predsa vyšlo, nevieme ako, ale človek na tejto planéte ďalej žije, že je to pravda?
.........................................................................V skupine mojich hostiteľov som počul : je prekvapením že dosahujú hodnoty snímacích veličín aj spätne v plastickom vysielaní. Technologicky sa dostávajú na úroveň o niekoľko storočí dopredu.Je to skutočne prekva-penie,tento program si dokáže porovnať veličiny aj keď to je všetko v zázname.
.........................................................................Záznam pokračoval,v priestore sa zase objavil pán Ikubu a prehovoril: Musíme Vám vypovedať všetko od počiatku,chceme aby sme boli pochopený nech náš záznam sleduje už ktokoľvek.Ani si neviete predstaviť tu hrôzu keď jed-ného dňa sa na obrazovkách radaroch a projektoroch astroteleskopoch objavila sprvoti len bodka, ale počítače okamžite vypočítali že táto bodka pretne alebo sa zrazí zo Zemou.Začal okamžite výskum tejto bodky, ktorá sa každým okamžikom približovala k nám.Odstránili sa okamžite prípadne chyby vo výpočtoch ,ale bol to fakt táto bodka je asi malá planetka s prie-merom dosť malým,avšak zloženie katastrofálne pre prípadný stret zo Zemou.Veľký unikát vo sfére malých telies vo vesmíre, samý kov.Ako sa ďalším skúmaním zistilo silne super magnetické jadro asi nejakej hviezdy hnedého trpaslika,hmotnosť asi 3 násobok Jupite-ra.Samozrejme že okolo seba mal obrovské množstvo hmoty,plynov ap.Bežne sú vo vesmíre zloženie,prachu,metanu a aerosólové mraky,my sme však vyfasovali špecialitku,pevné kovové jadro obalené asi menovanými zložkami,včetne minerálných zložiek.To však okrem jadra nebolo podstatné. Nevedeli sme si ani vysvetliť podľa poznania vesmíru, ako a skade sa na-brala na tejto dráhe v tom poli vesmíru, jej dráha bola akoby vypočítaná a presne vystrelená k slnku aby zničila Zem. Ako ukázali astroteleskopi,bola to obrovská masa hmoty, ktorá sa blížila k Slnku a prinášala vesmírnu katastrofu.Nikdy v tomto priestore sa niečo také nená-chadzalo,ani spätne zaznámi neobsahovali nič čo by vôbec naznačovalo že tam je nejaká hmota,alebo plynné mračno.Proste sa to v priestore objavilo,porušílo všetky fyzikálne a vesmírne zákony a obrovskou rýchlosťou sa blížilo do blízkosti Slnka.V prvom rade sme čakali že bude Slnko cieľom pre svoju prítažlivosť,čo by sme tiež neprežili,teda všetko živé v okoliu planét vnútorného kruhu. Táto zrážka by možná spôsobila že svietivosť slnka, ako ho poznáme by už nebola tak stabilná a ani jeho ostatné vlastnosti stabilnej hviezdy by sa zrážkou zmenili.Boli sme pripravený čeliť objektom typu asteroidom,kometom-malým,ale čeliť zárodku hviezdy aj to nevydarenému, to už sme boli malý. Nepoznali sme vo vesmíre takýto typ vesmírneho objektu aby si len tak , nerešpektujúc zákony gravitácie,pritažlivosti ap.. ob-javil v priestore a letel kam sa mu zapáči. Medzi vedcami ktorí skúmali tento projekt, začal vznikať názor že Boh nám na nás neposlal ako posledne potopu ,ale pretože sme prenikli do vesmíru, posiela na nás túlajúcu hviezdu, teda taký nepodárok.Ale solídne si to vedecky ne-vieme vysvetliť ani po katastrofe. Postupne sa približovala k slnečnej sústave ,ale pretože jej dráha bola šikmá na disk dráh planet,objehujucich Slnko,asi aj pôsobením gravitačných vĺn planét ktoré boli na nábehovej strane stretu, sa jej dráha začala trocha meniť. Samozrejme že systémy výstrahy vo vesmíru na obežných dráhach pracovali na plné otáčky.Zaujímavé bolo že dráha telesa sa približovaním začala meniť až od určitej vzdialenosti od slnečnej sústa-vy.Vysvetľujeme si to tak, že gravitačné sily Slnka pod určitým uhlom približujúceho sa ob-jektu pôsobia ako odstredivka. A tak sa táto obrovská hmota zo svojou rýchlosťou tj.kinetickou energiou akoby odrazila od slnka a zmeniac svoj smer letela ďalej vesmírom.Síce nechala v Kuiperovom páse mnoho materialu a ten spustil svojimi zrážkami dážď astroeidov.Avšak nebolo to bez následkov strašných.Samozrejme že Slnko zareagovalo na tento incident zvýšením svojej činnosti síce v intervale, ale niekoľko násobne silnejšom a dlhšom ako v priemere a to zvýšené žiarenie prenikalo na Zem.Ako to býva jedno nešťastie nestačí magnetický stred –jadro Zeme sa v tvorbe magnetického poľa zmyslelo že nám po-stačí menej ochrany a tak sa síce o málo ale predsa zmenili hodnoty magnetického štítu och-raňujúce všetko živé na tejto planete.Prelet magnetického jadra-ojektu asi niečo, ako tzv. hne-dý trpaslík spôsobil že sa prepolovala Zem,zmenil sa magnetický ochranný štít,teda jeho pa-rametre, čo už zem zažila mnoho krát,ale nie tak rýchlo. A čo na to život na našej planéte? No snažil sa z tým vyrovnať. Všetko sa snažilo prežiť, mutovalo ,samozrejme že pokiaľ prežilo. Najväčším neštastím vôbec bola mutácia vírov,tvorba nových kmeňov spôsobovala vznik nových chorôb, smrť mala hody.V tom chaose a pri nedostatku času sa nedali vyvíjať očkova-cie vakcíny. K tomu nás ešte začali trápiť zvýšena činnosť sopiek, počasie sa načisto zbláznilo a rýchlosť veterných tornád dosahovalo neuveriteľných hodnôt.A to len preto že v čase príletu volajme to trpaslík,naša Zem bola práve na strane príletu.Ľudstvo pod vplyvom týchto sku-točnosti strašne trpelo a jeho počty klesali v určitých časových úsekoch v desiatkach milio-nov.Dostali sme sa do kritických čísiel pre pokračovanie zachovania ľudského ro-du.Samozrejme že niektorí jedinci ktorý v čase najväčšieho ničenia boli napr.v podmorských zakladňach,baniach a iných priestoroch ktorý aspoň čiastočne radiačne tienili,boli zdravotne na tom lepšie.Samozrejme pokiaľ neboli tektonikou zničený.Osobitnou časťou boli armádne zložky, ktoré boli organizačné a materiálovo lepšie vybavený, tých prežilo percentuálne viac. Ale aj tak svetová rada musela na základe zistených skutočnosti pristúpiť na program zacho-vania ľudí ako druhu.Pretože po tých prvých a najstrašnejších rokoch sa predsa len ukázalo v skutočnosti stavy preživších na celej planete,snažila sa ich koncentrovať do určitých život udržiteľných centrách.Postupne sa infraštruktura,zasobovanie a výroba potravín stabilizova-la.Ale počty sa nezvyšovali,skôr naopak klesali, hlavná príčina klesala pôrodnosť.Mužské hromozony sa v porodnictve ukazovali ako najčastejšia príčina neplodnosti.Rodilo sa čoraz menej chlapcov,a tak sme museli strašne rýchlo aspoň v malom počte spustiť iný spôsob roz-množovania,a to bol k dispozícii len jeden klonovanie.Špecialisti ktorí prežili tiež shromaždo-vali nepoškodené mužské spermie a ženské vajíčka ,tie sa zmrazovali a ukladali do kontajne-rov pre budúcnosť.Ale aj tak preto že padli všetky systé-my,štatne,hospodárske,obchodné,zdravotné dokonca aj cirkvi,Prestali existovať štáty,armády ,policajné a požiarne zložky na celom svete,nastala mala doba chaosu.Bolo štastím že ostala preživším ľudom chuť naďalej žiť,nevzdať sa a pokračovať ďalej.Mrtvých ktorý boli na po-vrchu pochovali a oplakali,ale okamžite začali hľadať v tomto zničeným svete ďalších ľudí ktorí prežili.A tak prúdili zástupy ľudí krajinou.Dalo by sa to prirovnať k vode,jedna kvapka jeden človek ,vznikla rieka a potom more,teda skôr u ľudí dav.Ale zase sa začali organizovať a pomáhať si.Pred pohromou sa ľudia boli schopný pre vieru zabíjať a nenávydieť,po tejto katastrofe boli radi v niektorých častiach sveta ,keď človek stretol človeka.Boli radi že je to človek, živý apsolutne ani jedného nezaujimálo či je to mohamedán alebo žid alebo kres-ťan.Ani farba pokožky nebola prekážkou,hlavne že nebol sám v svete ,kde všetci niečo strati-li,blízkych,manželky.deti.Malo koho napadlo že mu chýbaju bohatstva v peniazoch,zlate ap.Boli šťastný keď našli niečo k jedlu, alebo stretli človeka a neboli sami.Že bol niekto kto si počúvol jeho žiaľ nad stratou blízkých,nebol už sám,už boli dvaja alebo viac a svet po kata-strofe už nebol tak strašný.Každému bolo jasné že svet pred katastrofou bol šialený,každý sa hnal za niečím lepším,nové auto,dom,peniaze a tých stále viac.Bolo im jedno kto je jeho su-sed,že vedľa žije rodina kde žena si zakrýva tvár pre svoje vierovyznanie to už mohli byť ich nepriatelia,lebo sú moslimovia a iný moslimovia zavraždili na druhej strane sveta druhých ľudi,tak pozor!Začali vznikať štruktúry spoločnosti,novej bez hranic,štátov.Majetok sa meral vedomosťami lebo bez nich by neboli prežili.Tešili sa hlavne že prežili,takže pomalý sa vy-rovnávali zo straty blízkych,ale chceli aby nový svet bol lepší.Vedenie skupín prevzali ľudia z nejväčšímy vedomosťami,aby sa nerobilo nič čo by zase poškodzovalo prírodu a prostredie.Príroda ,zvieratá ,rastliny prežívali len v niektorých častiach planéty takže mali obrovskú cenu,boli chránený ako oko v hlave,boli potešením pre pohľad očí genetický vývoj a vedecký výskum.Musíme si pripomenúť že Zem po katastrofe vyzerala akoby nemala na sebe nič zdravé,kedýsi zelene farby prírody boli sivozelené, pomalý všetko zomiera-lo,Obrovské plochy,aj niektoré svetadiely boli takmer bez rastlinstva,prežívali iba druhy ktoré boli odolnejšie proti žiareniu.Vcelku to Zem mala namále život na nej existoval len z najväčším vypätím síl.Najväčším úderom pre život bolo po bezprostrednom prelete trpaslíka prienik vesmírneho tvrdého žiarenia na povrch,keď na krátky čas akoby nad celou plochou Zeme vznikla niečo ako ozónová diera.Magnetický ochranný štít bol neúplný.Chcem zdôrazniť že pomocou virtuálnej simulácie bol takýto vývoj predpokladaný na 75%!Avšak politická elita sveta združená v svetovej rade rozhodla že táto skutočnosť nebude publikovaná v celom roz-sahu tak toto rozhodne chybné rozhodnutie zapríčinilo obrovské navýšenie strát na celom svete.Ako dôvod bol braný nedostatočné kapacity vhodných ochranných krytov,malé zásoby vo vhodných lokalitách a vznik paniky. Skutočnosť-vplýv ožiarenia na ľudský organizmus 70% príčin umrtia!Ak by bolo varovanie dostatočne publikované tak aj obyčajné jaskyne by pomohli zachrániť tisíce životov.Namiesto toho bola prijatá tajná evakuácia špičkových od-borníkov do väčšinou vojenských krytov,tý samozrejme vo väčšine prežili.Len približne 1.5%obyvateľstva tak bolo kvalitnejšie chráneno.To počítame súhrn všetkých, ktorý po určitej dobe nevykazovali poškodenie organizmu ožiarením.Pokiaľ priestor povrchu Zeme nebol zničený sopečnou činnosťou,tsunami,tornádami,asteroidmi a následnou deštrukciou bol ako po výbuchu neutrónovej bomby.Všetko bolo celé, čo nebolo živé. Všetci ty čo prežili po nie-koľkých mesiacoch prvého šoku začali pracovať na pláne zachovania života na Zemi. Vzhľa-dom k svojmu počtu bolo jasné že aj zvýšením neplodnosti môže reálne žiť len malo početná skupina ľudí. Tá má k dispozícii veľmi slušné technologické podmienky na úrovni našej techniky.ˇUroveň technológie vypočetnej techniky presahuje potreby tzv.umelej inteligencie, ta konečne už zabezpečuje automatické systémy výroby el.energie,oblasť ťažby potrebných surovín,oblasť komunikácii,oblasť informačných technológii včetne čiastkového vývo-ja,čiastočne je samostatne schopná zabezpečovať vzdušnú dopravu,v prípade dodatkového zabezpečenia servisu.Ako sa ukázalo armádne systémy zabezpečovali aj kapacity biologického softvéru, kapacity biologického autonómneho hardvéru,samozrejme kapacity bezpečnosti v celej šírke rozsahu.Čo však bolo veľkým šťastím pre zbytok ľudstva,bola úroveň umelej inteligencie,ta ani v najmenšom nebola decimovaná radiaciou,vírami ani stratou energie.Ona totiž nepodliehala politikom a nečakala na rozhodnutia,keď sa ich rozhodnutím menili scenáre záchranných programov.Mala jeden z hlavných úloh zabezpečiť energiu,suroviny pre priemysel a logistiku podľa vzniknutých okolností v maximalným rozsahu.Ta v predstihu správne analyzovala situáciu a vo vlastnom kyberpriestore simulovala v predstihu predpokladané deje v celej šírke.Naši predkovia ani netušili že vývoj technologickej singularity umožní dúfame záchranu ľudského rodu.Nahravanie ľudskej mysle a civilizácii jeho simulácia v kyberpriestore ,podrobné analýzy z pohľadu optimalizácie vývoja bol základným prínosom.Umožnil pohľad na ľudstvo akoby druhou civilizáciou,super objektívnou,nezávislou.Ukázal že kde je pravda.Technologický sme boli už na prahu kozmickej civilizácii, ale duševne sme boli ako väčšina ľudstva na úrovni primitívnych kmeňov niekde v dobe po skončení doby ľado-vej.Modlou nám ostalo vlastníctvo vecí, stále sme boli schopný pre to vraždiť,stále nám zále-žalo len na vlastnom zisku a nie na reálnej potrebe.A čo sme dokázali--- zdevastovali sme vlastnú planetu,viedli sme v podstate stále vojny z hlavného dôvodu---zisku.A nakoniec pri tejto poslednej globálnej tragédie ukázala že ani ohrozenie miliárd životov,nás vo vnútri ne-dokáže zmeniť,a myslieť aj na ostatných,nielen na vlastný prospech.Proste vyšli sme po vy-hodnotení umelej inteligencie ako../ďalej len IT- inteligentné technológie/človek primitívny nebezpečný!Skutočne celé dejiny ľudstva môžeme prechádzať ako by divadelnú scénu kde hlavnou témou je čo najviac zbohatnúť jednotlivec,národ,štát,spoločenstvo štátov.Samozrejme že jedny bohatli ale druhý boli chudobnejší a dokonca boli tak chudobný že umierali od hladu.A to bolo aj 21 storočie.Asi už nik nespočíva koľko ľudí sa naopak na tejto planéte venovalo charite,pomoci no boli v menšine.Mohli pomôcť vlády,ale čo armádne výdaje,mohli pomôcť cirkevné spoločenstva ,mohli pomôcť majetný ľudia ale vždy to bolo tak že ten čo ma veľa chce ešte viac.Keď si ty posledný ktorý rekapitulovali dejiny ľudstva pomocou IT boli smutný, strašne smutný a chápali že v podstate ľudstvo žilo v neistote o budúcnosť, vo večných starostiach,aj ty bohatý aj ty chudobný.Veľmi sme sa sami pred sebou hanbili,do poslednej chvíli sa väčšina ľudstva považovala za to najdokonalejšie čo chodí po tejto planete.Aj keď ľudstvo postavilo prekrásne stavby,umelci v širokej škále umenia zanechali ojedinele skvosty ducha ,ale to bola len malá skupina,ktora v čase bytia ľudského rodu priniesla pocity a hodnoty civilizovaného ducha. Žiaľ v spôsobe rozmýšľania a spôsobom života sme sa od ostatných zvierat ani moc nelíšili.Zvierata majú svoje teritoria,ľudia sféry vplivu,organizačne zvieratá väčšinou tlupy alebo svorky,ľudia náro-dy,národnosti,spoločenstva.Avšak majú spoločný cieľ—ovládnuť čo najväčšie územie a získať čo najviac potravy,pristup k vode u ľudí aj to čo je pod zemou nerasty.Tak v čom sme boli tak vynimočný?Museli sme si priznať že sme sa vyvíjali nejako deformovaný,boli sme na tejto planéte niekoľko miliónov rokov a stále sme sa nedokázali správať inak ako naša potrava—zvieratá. Viete tiež nás napadlo či nie sme niečo ako dinosaurí, ak sme boli časom zmetený z povrchu Zeme,asi po nás je pripravený iný svet lepší. Jeho aktéri budú iný, aj po dinosauroch nastúpili cicavce a to sme teda ten svet hodne menili.Na záver tohto úseku hodnotenia, jeden postreh: pre hladujúcich nikdy nebolo prestriedkov na jedlo,ale keď protestovali a búrili sa tak na pušky a náboje zaujímavé bolo vždy. Musel som, pokračoval pán Ikuba konštatovať tieto skutočnosti lebo tie nie sú zlučiteľné z tvrdením že sme civilizovaná paradoxne civilizácia.Možem zodpovedne prehlásiť že plán záchrany ľudského rodu rozhodne nemal takmer nič spoločné zo predchadzajúcimy obdobiamy.Človek príde na svet aj z neho odíde bez bohatstva,tak ho nesmie shromaždovať,nič si nedoniesol tak ani mu nič nepat-rí,pozemky,nerastné suroviny,zvierata a živočíchovia,rastliny a ostatná bio-flora je pre každého vlastníctvom v rovnakom diele!Či sa človek narodí ako černoch,beloch alebo iného vzhľadu je vždy človekom lebo má dušu a inteligenciu danú pri narodení,nesmie sa ponižovať alebo inak z ním nakladať ako z ostatnými ľudmi!Nech aj ten posledný človek si vždy uvedomuje že Zem nie je jeho, že mu nepatrí,je len jeho malou zástavkou, kým zase neodíde ,aby sa vrátil a pokračoval v učení,musí ju chrániť a zveľaďovať aby aj ostatný čo sú z ním, alebo prídu po ňom sa mohli na tejto planéte tešiť zo života.Nesmie ani zamyšľať,plánovať,pripravovať to aby poškodil alebo zničil druhý život,nemá moc aby život niekomu dal,nesmie mať ani moc ho niekomu zobrať,lebo nie je tým pánom čo ho nám dáva.Nech každý verí že na počiatku veku inteligentný život nevznikol náhodou,prišli z dávneho času a priestoru, aby na tejto planéte vhodnej na život pomohli založiť na nej zárodok života ktorý sa dokáže aplikovať podľa vhodných podmienok,naš druh vznikol úpravou ich DNA ako aj časťou génov zo života už existujúceho na tejto planete.Bez ich pomoci bi život nenapredoval tak rýchlo,nebol by tak flexibilný a schopný sa prispôsobovať.Ani jeden druh žijúci na tejto planéte sa nedokázal za tak krátky čas tak rýchlo vyvijať,prispôsobovaním a podmaňovaním prostredia vôkol seba.V prírode není iný druh pozorovaný v rovnakom časovom obdoby aby samostatne vývojom dosiahol taký vzostup,a to niektoré druhy mali takmer časovú slobodu.Toto je náš záverečný odkaz!Tieto myšlienky ostávajú pre prípadných našich nastupcov.Náš plán je praktický simulantne pripravený,IT je preverená a má nastavené parametre tak aby tento plán realizovala.Nám ešte živým ostáva len veriť že po čase sa ľudstvo znova postavy na čelo tohto sveta poučené svojími chybami. Chcem vám zatiaľ v kostke načrtnuť tento projekt.
.................................UCHOVANIE.....Využiť akékoľvek overené spôsoby pre uchovanie všetkých druhov života ,ktorý bol rozvinutý na tejto planete.Cieľovo ich umiestniť do časo-vých schránok na zemi,pod zemou,pod vodnou chladinou,vo vesmíre na obežných dra-hách,iných planetách,kdekoľvek pokiaľ je možné predpokladať že sa uchovajú na časovo podľa možnosti veľmi dlhé obdobie.
V týchto časových schránkach budú uložené aj údaje o forme života jeho štruktúra,zloženie a všetky iné možné údaje o ňom,v prípade že bude možné, ako posled-ná možná forma jeho obnovenia použitá nám zatiaľ neznáma technológia a život bude v takej podobe ako ho poznáme obnovený umelou rekonštrukciou.
.................................BEZPEČNOSŤ ....Zatiaľ máme k dispozícii iba málo autonómne IT systémi,ktoré búrlivo prechádzajú samovyvojom. Preto že máme dva samostatné prúdy IT technológii rozlišujúce sa iba podstatou nie funkčnosťou,obe dostanú rovnaké zadania je to................... bio—umelé vytvorené biologické systémy,dá sa povedať živé roboty,ich DNA umožnuje klonovať vlastnosti pre prenášanie štruktúry biopočítačov,je to vlastne maximálne upravené telo ktoré nie je intendické zo žiadnym evolučne vyvinutým živým tvorom v celej histórii Zeme.Vznikli pre optimálnu funkcii a potreby biopočítačov,fungujúcich na princípe podobné ľudskému mozgu.Pre ešte lepšiu predstavu,na úsvite konštrukcii počítačov sa hlavné komponenty montovali na tzv.matičnú dosku,na ktorej boli zabezpečené ich fungova-nie.Vývojom sa dospelo do štádia lepených neuronov-forma úpravy neurónov na princíp mi-nimálne Roadrunneru.Lepených mysleno cielene umiestnených.Tento biopočítač potrebuje ako každý živý organizmus prísun živín,ziskavanie informácii,presun v priestore.Proste okopirovali sme inšpiráciu od toho kto stvoril život na tejto planéte a tiež prišiel na to že bude najlepšie keď sa to bude starať o všetko samo.IT preto dlho skladala DNA až sa to dúfajme podarilo,máme nosič!Môžeme ho klonovať a tak sa môže reprodukovať,komplet aj z biopočí-tačom-pardon mozgom.Zatiaľ žiaľ nepoznajú city,impulzívne jednanie,rozčuľovanie a agresivitu.Je to živý umelý organizmus ,len není dokonalý pri hodnotení duševnej polohy.Ich hlavným cieľom je sústavne sa vylepšovať a reprodukovať v prípade že majú dostatok potravy.Musím sa pochváliť potrebujú len základné produkty,cukri,bielkoviný,vitamíny ap.nie potraviny ako potrebuje človek.Tie dokážeme produkovať podľa IT už dnes aspoň pre dva miliardy biopočítačov.....ďalej uvádzame len BIO.Pretože dokážu ako živý organizmus testovať prípadné vhodné miesta pre život,budú v zamýšľanom pláne všade kde by mohol byť človek.Budú pripravovať návrat ľudí,starat sa o uložené spermie a vajíčka,zabezpečovať chod zariadení časových schránok v priestore na to upraveným.Spolu z kyber majú za hlavnú úlohu prenikať čim ďalej v priestore a rozširovať priestor vo vesmíre kde by sa mohol život zachytiť.
.......................Kyber---staré dobré neživé systémy,avšak dnes je to už iné,ten arzenál.Od nano robotov až po tech.singularitu,perfektne a spoľahlivo realne.Potrebujete čokoľvek? Najnovšia
Technológia Contour Crafting,vám vyrobí čokoľvek čo je reálne,lebo to nielen vyrobí ale aj skonštruuje,predtým v kyberpriestore vizuálne vyskúša jestli to bude funkčné.V prípade že požadujete zbraň.vybušnínu tak žiaľ, u nás to nevýrabame pokračujte do minulosti.U nás je zákaz.
.............................UPOZORNENIE!!!!!!!! Ukončenie druhej časti,tešíme sa na stretnutie v tretej časti.
Autor PanX, 22.07.2009
Přečteno 744x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí